abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37342635
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef R00sje het volgende:

[..]

Het gaat hier toch ook niet om een 'normale' kennis, of wel soms??? Volgens mij ben jij degene die jezelf heel interessan vindt en denkt alles te weten.
Interessant ja, waarom niet?
Alles weten? Nee.
quote:
Als ik met een jongen heb gezoend, en dat doe ik niet met kennissen (tenzij ik die kennis leuker vind dan normaal), zie ik vragen als : ' Wat ga jij doen dan en dan' heel wat anders dan als het een vriendschappelijke relatie betreft. En als je nadenkt zie je ook wel het verschil.
Ik denk na en ik zeg je, je gedachtengang is gewoon foutief. Iemand vragen wat diegene in het weekend gaat doen is niet per sé een uitnodiging of het geven voor een aanleiding van een vrouw.
quote:
Als ik met een kennis afspreek vraag ik inderdaad ook zonder bijbedoeningen, wat zo'n persoon gaat doen. Maar als je iemand gezoend hebt en je blijft contact zoeken met die persoon via msn e.d. betekent dat volgens mij toch wel dat je die persoon leuker vindt dan normaal, anders zorg je er wel voor dat die persoon je niet meer te spreken krijgt (deleten, blokkeren, whatever).
Jij bent radicaler dan menigeen of kun je je dat niet voorstellen?
Je denkt dat iedereen zo is?

Niet iedereen blokkeert of delete meteen iemand die ze niet per se leuk vinden, al denk jij van wel.
quote:
Als ik met een jongen heb gezoend en hij vraagt mij op de msn waar ik heen ga dat weekend is het toch echt wel meestal het geval dat hij mij wil tegenkomen of afspreken, of niet soms ? Daarbij spreek ik uit eigen ervaring en was het vevolg van die gesprekken dan ook of ik zin had om iets af te spreken dan, dat staat er toch?? Jij rukt dat stukje echt volledig uit zijn verband.
Zo kat in het bakje als jij het hier brengt is het absoluut niet als je vraagt wat diegene gaat doen. Je kunt diegene ook gewoon een leuke persoon vinden en verder niks en interesse tonen. Jouw redenering is me te deterministisch en daarin rechtlijnig. Dat is wat ik aanstip. Dat je dat dan niet kan hebben, dat is wat anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37342758
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:15 schreef Gelderland het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in ..... mááár je moet niet vergeten dat het 'zoenen' al een tijd geleden is hé... en toen ik haar in de stad zag was 't niet écht top/spontaan was Maar wat ik hierboven zei, dáárna sprak ze me wél weer aan op MSN en kunnen we leuk kleppen

maargoed....daar ging dit topic niet om..... dus please OT
Spanningsboog, wat ik je zei. Ze zocht de spanningsboog op, contact/geen contact. Maar nu is tijd overheen gegaan dus je moet denk ik ff het vuurtje weer gaan stoken. Maak een kort positief praatje, zeg dat je het leuk vind dr even te spreken, een keer wat anders dan over msn en leuker zo. Koppel dr geen vervolgafspraak aan, tenzij ze zelf erover begint. Dan is het vuurtje wel weer gestookt.

Als je echt leuk vind, zal ze dan op MSN gaan zeggen dat ze het leuk vond je in het echt te spreken en dan is het een piece of cake om tot een afspraak te komen.
pi_37344945
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Interessant ja, waarom niet?
Alles weten? Nee.
[..]

Ik denk na en ik zeg je, je gedachtengang is gewoon foutief. Iemand vragen wat diegene in het weekend gaat doen is niet per sé een uitnodiging of het geven voor een aanleiding van een vrouw.
[..]

Jij bent radicaler dan menigeen of kun je je dat niet voorstellen?
Je denkt dat iedereen zo is?

Niet iedereen blokkeert of delete meteen iemand die ze niet per se leuk vinden, al denk jij van wel.
[..]

Zo kat in het bakje als jij het hier brengt is het absoluut niet als je vraagt wat diegene gaat doen. Je kunt diegene ook gewoon een leuke persoon vinden en verder niks en interesse tonen. Jouw redenering is me te deterministisch en daarin rechtlijnig. Dat is wat ik aanstip. Dat je dat dan niet kan hebben, dat is wat anders.
Als je nou eens terug zou lezen , ben jij degene die mijn reactie niet kon hebben .
Maar wees nou eens eerlijk. Als jij een meisje zou hebben leren kennen, hebt een keer met haar gezoend, maar wil verder niks en je vindt haar dus niet leuk, dan neem ik aan dat je uit jezelf op de msn niet zo snel tegen haar gaat praten. Laat staan dat je gaat beginnen over het weekend e.d. Als zij begint praat je natuurlijk wel terug. Deleten, blokkeren is inderdaad drastisch, dat geef ik toe, dat doe ik ook niet zo snel, maar als ik een jongen niet leuk vind ga ik ook niet uit mezelf snel tegen hem aanpraten op de msn en vooral niet vragen wat hij doet in het weekend.

OT: Je moet gewoon over je angst heenstappen en gewoon vragen waar ze dan is met Koninginnedag en dat je daar ook naar toe gaat oid. Als ze er niet is, weet je ook meteen voldoende. Ik snap wel dat je niet goed durft, maar de meeste meisjes verwachten toch dat de jongen naar ze toe komt. Ik denk meestal ook: Als hij me echt leuk vindt, komt hij zelf wel naar me toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s.: je zegt dat mijn gedachtengang fout is, maar wil je beweren dat die van jou wel klopt?
pi_37345194
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:39 schreef R00sje het volgende:
OT: Je moet gewoon over je angst heenstappen en gewoon vragen waar ze dan is met Koninginnedag en dat je daar ook naar toe gaat oid. Als ze er niet is, weet je ook meteen voldoende. Ik snap wel dat je niet goed durft, maar de meeste meisjes verwachten toch dat de jongen naar ze toe komt. Ik denk meestal ook: Als hij me echt leuk vindt, komt hij zelf wel naar me toe.
bedankt voor je advies En waar ze heen gaat... gewoon naar de stad... (ze gaat nooit naar 1 vaste tent)... Maar ze zei gister nog wel: 'ik zie je vast wel'.... dus ben benieuwd

@ Tranceptor: wat bedoelde je met: 'jij bent de catch'. Ja dat ik de 'leuke jongen' (al weet ik niet hoe ze over mij denkt hé ) ben, maar wat bedoel je daarmee? Dat zij ook naar mij toe kan komen en ik niet alles moet doen?

Nja opzich heb ik denk ik genoeg 'tips'. Moet me niet te druk maken, anders is 't wel kansloos, 't is ook maar een meisje Maar schrok vorige keer gewoon van mezelf, dat ik niet direct op d'r af durfte te stappen....

Ik zal ook eerlijk zeggen dat ALS ik haar morgen zie lopen dat ik het liefst de andere kant op kijk (of me wat draai) én hoop dat ze mij ziet en naar me toekomt... waarom , ik weet 't niet....
Haleloeja
pi_37345441
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:39 schreef R00sje het volgende:

[..]

Als je nou eens terug zou lezen , ben jij degene die mijn reactie niet kon hebben .
Maar wees nou eens eerlijk. Als jij een meisje zou hebben leren kennen, hebt een keer met haar gezoend, maar wil verder niks en je vindt haar dus niet leuk, dan neem ik aan dat je uit jezelf op de msn niet zo snel tegen haar gaat praten. Laat staan dat je gaat beginnen over het weekend e.d. Als zij begint praat je natuurlijk wel terug. Deleten, blokkeren is inderdaad drastisch, dat geef ik toe, dat doe ik ook niet zo snel, maar als ik een jongen niet leuk vind ga ik ook niet uit mezelf snel tegen hem aanpraten op de msn en vooral niet vragen wat hij doet in het weekend.
[quote]
Ik reageer inhoudelijk op je argumentatie. Dat heeft niets met onhebbelijk te maken, dat heet discussie. Dit is een discussieforum.

Ik praat gerust met zo'n meisje en ook over haar weekend hoor al hoef ik verder niets. Ik zou dat zelf vrij snel aangegeven en niet iemand aan het 'lijntje' houden, maar goed daar denkt iedereen hetzelfde over (en handelen weinig van beide seksen naar). Zo gek is het niet

[quote] Als ze er niet is, weet je ook meteen voldoende. Ik snap wel dat je niet goed durft, maar de meeste meisjes verwachten toch dat de jongen naar ze toe komt. Ik denk meestal ook: Als hij me echt leuk vindt, komt hij zelf wel naar me toe.
Dat is nu precies het probleem met sommige vrouwen, oostindisch geemancipeerd. Grote bek, maar als ze zelf wat moeten doen schijten ze 10 kleuren bagger. Maar wel ondertussen mannen afbekken onderling over wat ze wel niet allemaal fout doen. Ik heb het ze zelf zelden beter zien doen. Je schetst precies je eigen ivoren torentje. Daar trek je vooral mannen mee aan met een bord voor hun kop, niet de leuke mannen. Die denken dan 'zo niet, dan niet', geen respons, ze is leuk, maar whatever . Dit zijn de types die dan al snel klagen over allerlei verwachtingen, terwijl ze ze hun eigen kuil graven.
quote:
p.s.: je zegt dat mijn gedachtengang fout is, maar wil je beweren dat die van jou wel klopt?
Mijn argumentatie blijkt keer op keer steekhoudend en is ook niet altijd zo geweest. Eens ging ik nog mee in de malle molen van de vrouw, maar eens moet je er uitstappen he. En dan goed kijken hoe nu echt de vork in de steel zit.
pi_37345535
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:

@ Tranceptor: wat bedoelde je met: 'jij bent de catch'. Ja dat ik de 'leuke jongen' (al weet ik niet hoe ze over mij denkt hé ) ben, maar wat bedoel je daarmee? Dat zij ook naar mij toe kan komen en ik niet alles moet doen?
Precies, maak niet de fout om dr hondje te zijn die netjes zijn truukje doet en dan weer van het toneel verschijnt en blaft wanneer nodig. Daar maken genoeg gozers toch de fout als ze iemand echt leuk vinden (en ik ben er zelf ook vaak genoeg ingestonken )
quote:
Nja opzich heb ik denk ik genoeg 'tips'. Moet me niet te druk maken, anders is 't wel kansloos, 't is ook maar een meisje Maar schrok vorige keer gewoon van mezelf, dat ik niet direct op d'r af durfte te stappen....
quote:
Ik zal ook eerlijk zeggen dat ALS ik haar morgen zie lopen dat ik het liefst de andere kant op kijk (of me wat draai) én hoop dat ze mij ziet en naar me toekomt... waarom , ik weet 't niet....
Haal die misplaatste onzekerheid uit je systeem, je bent blijkbaar leuk/aantrekkelijk genoeg om te zoenen, dus waarom niet meer? Het ergste dat je kan gebeuren is dat het nix gaat worden. Nou, das dan ff slikken, maar er komt vanzelf wel weer wat langs....
pi_37345776
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef Tranceptor het volgende:
Haal die misplaatste onzekerheid uit je systeem, je bent blijkbaar leuk/aantrekkelijk genoeg om te zoenen, dus waarom niet meer? Het ergste dat je kan gebeuren is dat het nix gaat worden. Nou, das dan ff slikken, maar er komt vanzelf wel weer wat langs....
ja is wel zo..maar klap op de één of andere manier dicht....Als ik diegene dan zie krijg kriebels in mijn buik, angst stokt in mijn keel.... etc.. erg raar, maar waar Maarja, ik zie 't wel... verstand op 0, loop naar haar toe, tik d'r aan, glimlach en vraag hoe het gaat... dan zie ik wel ... en als ik echt niet durf, doe ik net of ik haar niet zie en hoop ik dat zij 't bovenstaande bij mij doet
Haleloeja
pi_37346079
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja is wel zo..maar klap op de één of andere manier dicht....Als ik diegene dan zie krijg kriebels in mijn buik, angst stokt in mijn keel.... etc.. erg raar, maar waar Maarja, ik zie 't wel... verstand op 0, loop naar haar toe, tik d'r aan, glimlach en vraag hoe het gaat... dan zie ik wel ... en als ik echt niet durf, doe ik net of ik haar niet zie en hoop ik dat zij 't bovenstaande bij mij doet
Gewoon doen en vooral niet denken. Ik ken dat gevoel maar al te goed dat je dichtslaat en bij een hypercommunicatief persoon als ik staat dat heel raar. Eerst loop je hele verhalen te vertellen, je wordt verliefd en dan komt er weinig meer uit.
pi_37346678
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is nu precies het probleem met sommige vrouwen, oostindisch geemancipeerd. Grote bek, maar als ze zelf wat moeten doen schijten ze 10 kleuren bagger. Maar wel ondertussen mannen afbekken onderling over wat ze wel niet allemaal fout doen. Ik heb het ze zelf zelden beter zien doen. Je schetst precies je eigen ivoren torentje. Daar trek je vooral mannen mee aan met een bord voor hun kop, niet de leuke mannen. Die denken dan 'zo niet, dan niet', geen respons, ze is leuk, maar whatever . Dit zijn de types die dan al snel klagen over allerlei verwachtingen, terwijl ze ze hun eigen kuil graven.
[..]

Mijn argumentatie blijkt keer op keer steekhoudend en is ook niet altijd zo geweest. Eens ging ik nog mee in de malle molen van de vrouw, maar eens moet je er uitstappen he. En dan goed kijken hoe nu echt de vork in de steel zit.
Ok, dan heb ik nu ook vraag aan jou, want ik weet natuurlijk niet hoe mannen redeneren, net zo min als jij weet hoe vrouwen redeneren. Ik heb ook wel eens initiatief getoond naar mannen, maar nou weet ik het niet meer nu ik jouw reacties zo lees, of ze het wel hebben opgevat als initiatief . Oke, 1 voorbeeld: Er was een studentenfeest en ik ging daar naartoe. Ik kende 1 jongen, die vond ik wel leuk, en had hem al een keer (ja, uit mezelf) aangesproken op het station (hij toevallig ook op de trein stond te wachten). Dus ik kwam hem paar dagen voor dat feest tegen en begon weer met hem te praten en ik zei dat ik naar dat feest ging (nadruk leggen dat ik naar dat feest ging) en vroeg: Ga jij ook naar dat feest? Hij zei dat ie dat nog niet wist en ik zei dus ' ok, misschien tot dan'. En als een jongen dan niet komt, heb ik echt het idee dat hij me niet leuk vindt. Ja, ok, ik heb hem niet letterlijk meegevraagd, maar dit lijkt me toch vrij duidelijk? Of hebben jongens dan niet door dat je wilt dat ze ook komen?

OT: Meisjes zijn zelf ook meestal onzeker, dus ik weet niet zeker of zij wel naar jou durft toe te komen. Misschien weet ze ook niet zo heel goed wat jij van haar vindt, aangezien die ene keer op straat. En ja, ik heb altijd te horen gekregen dat een jongen als hij een meisje leuk vindt dat wel laat merken . En als hij dat niet doet; He's not so into you- gedachte
pi_37347148
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:35 schreef R00sje het volgende:

[..]

Ok, dan heb ik nu ook vraag aan jou, want ik weet natuurlijk niet hoe mannen redeneren, net zo min als jij weet hoe vrouwen redeneren.
Och al doende weet je op een gegeven moment hoe je het beter wel of niet aan kunt pakken, nu moet ik daar nog eens wat beter naar handelen.
quote:
Ik heb ook wel eens initiatief getoond naar mannen, maar nou weet ik het niet meer nu ik jouw reacties zo lees, of ze het wel hebben opgevat als initiatief . Oke, 1 voorbeeld: Er was een studentenfeest en ik ging daar naartoe. Ik kende 1 jongen, die vond ik wel leuk, en had hem al een keer (ja, uit mezelf) aangesproken op het station (hij toevallig ook op de trein stond te wachten). Dus ik kwam hem paar dagen voor dat feest tegen en begon weer met hem te praten en ik zei dat ik naar dat feest ging (nadruk leggen dat ik naar dat feest ging) en vroeg: Ga jij ook naar dat feest? Hij zei dat ie dat nog niet wist en ik zei dus ' ok, misschien tot dan'. En als een jongen dan niet komt, heb ik echt het idee dat hij me niet leuk vindt. Ja, ok, ik heb hem niet letterlijk meegevraagd, maar dit lijkt me toch vrij duidelijk? Of hebben jongens dan niet door dat je wilt dat ze ook komen?
Kijk dit is nu een voorbeeld van vrouwelijke hints die mannen dus niet begrijpen. Waarom begrijpen we dit niet? Jij ziet dit dus als initiatief. Wij zouden deze interesse jegens vrouwen nog niet eens zien als initiatief. Initiatief bij ons is iemand versieren/mee uit vragen of iets mee uitspoken. Dit komt nog niet eens in de buurt. Waarom reageerde die jongen nou niet zoals je wilde?

1 Misschien was hij inderdaad niet geinteresseerd

2 Misschien was hij wel geinteresseerd, maar heeft hij vaker dit soort 'subtiel' bedoelde hints van vrouwen gehad en daarna te horen gekregen dat het belachelijk was dat hij er meer van gedacht had etc. Dit soort 'signalen' zijn vrij doorsnee en het is lastig onderscheid te maken tussen 'gemeend' of 'ongemeend'. Je wil als jongen ook niet in de positie komen dat je er meer van verwacht en er zelf dingen gaat achterzoeken die er niet zijn. Mannen hebben de naam er namelijk altijd meer achter te zoeken en als vent wil je dr niet dat gevoel geven. Je leert het hoe dan ook wel af om achtere iedere opmerking van een dame meer te zoeken.

3 Hij weet het gewoon niet, hij vindt je wel leuk maar kent je amper en zegt gewoon of hij gaat of niet gaat zonder er verder bij stil te staan dat het een 'versierpoging' an sich is. Dat zou iets voor mijzelf zijn denk ik.

Kortom, je weet het niet en moet zo'n situatie niet aangrijpen tot een veralgemenisering in de trant van 'die keer werkte het niet precies zoals IK wilde (en dat is waar het veel vrouwen incluis JOU om gaat), dus dan doe ik het maar niet meer'. Ik kan slecht tegen vrouwen die de focus zo constant op zichzelf leggen, terwijl er volgens mij twee kanten aan zo'n verhaal zitten en moeten zitten. Als je iemand leuk vind, moet je gewoon actie ondernemen. Soms is een ander niet zo bewust bezig ermee en blijkt het toch wat te kunnen worden. Durf te leven, angst/onzekerheid is een slechte raadgever.
quote:
En ja, ik heb altijd te horen gekregen dat een jongen als hij een meisje leuk vindt dat wel laat merken . En als hij dat niet doet; He's not so into you- gedachte
Dat is echt zo'n verhaal wat moeilijk uit de hoofden van veel dames te praten schijnt, recente ervaring leert me dat ook weer. Dat wil helemaal niets zeggen, er zit geen monocausaal verband tussen 'niet laten merken' en 'not into you'. Het hangt af van vele factoren. Zo heb ik zelf ook eens een meisje achter me aangehad wat ik dus helemaal niet door heb gehad. Dat had toen helemaal niets te maken met 'he's not so into you' maar meer via wie ik haar kende en meer van dat soort factoren. Ik stond er gewoon nooit stil bij en ging leuk met dr om en was er niet mee bezig. Als ik dat echter geweten had, waren zaken heel anders gelopen.
pi_37348131
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Och al doende weet je op een gegeven moment hoe je het beter wel of niet aan kunt pakken, nu moet ik daar nog eens wat beter naar handelen.
[..]

Kijk dit is nu een voorbeeld van vrouwelijke hints die mannen dus niet begrijpen. Waarom begrijpen we dit niet? Jij ziet dit dus als initiatief. Wij zouden deze interesse jegens vrouwen nog niet eens zien als initiatief. Initiatief bij ons is iemand versieren/mee uit vragen of iets mee uitspoken. Dit komt nog niet eens in de buurt. Waarom reageerde die jongen nou niet zoals je wilde?

1 Misschien was hij inderdaad niet geinteresseerd

2 Misschien was hij wel geinteresseerd, maar heeft hij vaker dit soort 'subtiel' bedoelde hints van vrouwen gehad en daarna te horen gekregen dat het belachelijk was dat hij er meer van gedacht had etc. Dit soort 'signalen' zijn vrij doorsnee en het is lastig onderscheid te maken tussen 'gemeend' of 'ongemeend'. Je wil als jongen ook niet in de positie komen dat je er meer van verwacht en er zelf dingen gaat achterzoeken die er niet zijn. Mannen hebben de naam er namelijk altijd meer achter te zoeken en als vent wil je dr niet dat gevoel geven. Je leert het hoe dan ook wel af om achtere iedere opmerking van een dame meer te zoeken.

3 Hij weet het gewoon niet, hij vindt je wel leuk maar kent je amper en zegt gewoon of hij gaat of niet gaat zonder er verder bij stil te staan dat het een 'versierpoging' an sich is. Dat zou iets voor mijzelf zijn denk ik.

Kortom, je weet het niet en moet zo'n situatie niet aangrijpen tot een veralgemenisering in de trant van 'die keer werkte het niet precies zoals IK wilde (en dat is waar het veel vrouwen incluis JOU om gaat), dus dan doe ik het maar niet meer'. Ik kan slecht tegen vrouwen die de focus zo constant op zichzelf leggen, terwijl er volgens mij twee kanten aan zo'n verhaal zitten en moeten zitten. Als je iemand leuk vind, moet je gewoon actie ondernemen. Soms is een ander niet zo bewust bezig ermee en blijkt het toch wat te kunnen worden. Durf te leven, angst/onzekerheid is een slechte raadgever.
[..]

Dat is echt zo'n verhaal wat moeilijk uit de hoofden van veel dames te praten schijnt, recente ervaring leert me dat ook weer. Dat wil helemaal niets zeggen, er zit geen monocausaal verband tussen 'niet laten merken' en 'not into you'. Het hangt af van vele factoren. Zo heb ik zelf ook eens een meisje achter me aangehad wat ik dus helemaal niet door heb gehad. Dat had toen helemaal niets te maken met 'he's not so into you' maar meer via wie ik haar kende en meer van dat soort factoren. Ik stond er gewoon nooit stil bij en ging leuk met dr om en was er niet mee bezig. Als ik dat echter geweten had, waren zaken heel anders gelopen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik zelf het 'initiatief' nam, dat ik dan nooit het gevoel had dat die jongen me zo leuk vond. En dit was dan een voorbeeld van een jongen, maar ik heb ook weleens het eerste smsje gestuurd, email adres gevraagd e.d. Dan kreeg ik altijd wel iets terug ofzo, maar je merkt toch wel verschil. De jongens die mij echt leuk vonden stuurden altijd als eerste smsjes, mailtjes, zaten elke avond op de msn en ik hoefde dan echt geen initiatief te tonen, zelfs als ik ze liet merken niet leuk te vinden, hadden ze het nog niet door. Ik weet niet, ik heb toch altijd het gevoel dat als een jongen een meisje echt ziet zitten , zich nergens door laat stoppen en het meisje niet de eerste stap hoeft te zetten. Natuurlijk wel laten merken dat je hem ook leuk vindt en niet hatelijke of onaardig doen.
En ik ben er ook gewoon eerlijk in: Ik ben als de dood een blauwtje te lopen ja, dus in een kroeg zal ik nooit degene zijn die een jongen gaat aanspreken. Maar ik laat wel merken dat ik hem leuk vind.
Dus andersom geldt het ook:Angst om op een jongen af te stappen
pi_37348342
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:18 schreef R00sje het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik zelf het 'initiatief' nam, dat ik dan nooit het gevoel had dat die jongen me zo leuk vond.
Het gevoel dat degene die je versierd en gek op bent niet zo gek op jou is, is ook geen man vreemd. Dat is de onzekerheid en spanning van iemand leuk vinden. Dat wil niks zeggen, mensen reageren ook anders als ze iemand leuk vinden dan wat jij per se doet. Ik vind dat zelf ook wel moeilijk, ik wil toch een bepaalde feedback vaak.
quote:
Ik weet niet, ik heb toch altijd het gevoel dat als een jongen een meisje echt ziet zitten , zich nergens door laat stoppen en het meisje niet de eerste stap hoeft te zetten. Natuurlijk wel laten merken dat je hem ook leuk vindt en niet hatelijke of onaardig doen.
Dat is gewoon niet waar. Jij laat je zelf ook stoppen zoals je hieronder schetst uit angst. Die angst kan door veel factoren veroorzaakt worden. Dat zegt niets over of die jongen je echt wel leuk vind, het kan ook zijn dat hij uit een vervelende situatie komt (zoals ik bijvoorbeeld) en zijn hoofd er even niet naar staat. Een opmerking of hint in die richting kan dan hem doen beseffen dat je toch eigenlijk wel heel erg leuk bent. Jij schetst het nogal zwart-wit vind ik, een jongen moet dit en een jongen moet dat. Vraag jezelf eens wat je dan zelf er werkelijk aan doet en wat je zelf dan te bieden hebt en moet laten zien...
quote:
En ik ben er ook gewoon eerlijk in: Ik ben als de dood een blauwtje te lopen ja, dus in een kroeg zal ik nooit degene zijn die een jongen gaat aanspreken. Maar ik laat wel merken dat ik hem leuk vind.
Dus andersom geldt het ook:Angst om op een jongen af te stappen
Dat laten merken hoeft dus niet altijd zo over te komen en je eigen frustraties en onzekerheid kunnen dus voorkomen dat je er iets mee krijgt. Van mannen wordt verwacht dat ze die angst overstijgen, anno 2005 vind ik dat zoiets ook van de vrouwen verwacht mag worden.
pi_37376084
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
Van mannen wordt verwacht dat ze die angst overstijgen, anno 2005 vind ik dat zoiets ook van de vrouwen verwacht mag worden.
Zie je het al voor je, mannen die hard-to-get gaan spelen

pi_37378377
Ik zit ook in een vage situatie.
Als heb duidelijk laten merken dat ik een meisje leuk vindt (vaak smsen en msnen), maar hierop reageerde zij nogal afwijzend. Sinds een week spreek ik haar niet meer aan op msn, maar
ze begint zelf een gesprek en te vragen wat ik allemaal in het weekend ga doen en of ik daar waar zij heen gaat ook heen ga.

Ik snap er niks meer van. Zit er toch iets in of lijkt het maar zo?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:28:30 #115
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_37378440
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef Allochtoon het volgende:
[..]

Hard to get spelen misschien niet. Hebben we gewoon de genen niet voor.
Maar niet gefrustreerd over komen doet wonderen. Vrouwen ruiken gefrsutreerde mannen op een kilometer afstand.

Let maar eens op, als je in een relatie zit gaan meiden vaker met je flirten dan als je een flinke tijd geen relatie hebt gehad.
pi_37384710
@ Gelderland (TS): richt je aub niet téveel op haar.... Wat als ze vanavond/morgen met een andere jongen staat te zoenen .... Want tussen jullie 1e 'contact' en nu is ook al zo'n 2 maanden voorbij gegaan.... Tuurlijk heb je haar dan in de stad gezien (waar ze geen interesse had, zoals je zei) én heb je op MSN nog contact (én vroeg ze of je vanavond ook ging).... maar tóch.... Je hebt nog niets, en zo denkt zij misschien ook hé

Kom je een tent binnen, staat ze daar te zoenen met een andere jongen die ze ontmoet heeft die avond, sta je ook van uuhhh Dus nogmaals...richt je niet téveel op haar, want misschien ziet ze je ook niet écht zitten (en praat ze alleen op MSN omdat ze je aardig vind).....

of zit ik nu helemaal mis.. nja iig have fun

[ Bericht 3% gewijzigd door WinnarJ op 28-04-2006 18:50:51 ]
pi_37397945
Ik ben haar gister niet écht tegen gekomen nee.... Heb haar in de massa wél even in een moment gezien, maar ben er niet 'direct' op af gegaan nee. Ze stond er ook met een groep van 6 vriendinnen, dan is het toch al iets 'lastiger'...gapen al die dames je aan van: 'wat mot jij nouwww' . Maar op een gegeven moment wilde ik tóch ff haar kant op maar toen was ze al weg Weet ook niet of ze mij gezien heeft... denk het niet

Vanavond is ze er ook nog heel even, maarja, in zo'n massa is de kans klein dat je elkaar tegenkomt (ondanks dat ze zei: 'ik zie je vrijdag wel'). Het zal dus wel op niets uitdraaien (hoeft ook niet persé natuurlijk maar was wel leuk geweest )
Haleloeja
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:18:04 #118
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_37400720
hoe zou je doen tegen iemand die je al lang kent. een bekende vriend ofzo. nou je gaat ernaar toe en praat een beetje casual. nou zo moet je ook tegen haar doen.

versieren werkt niet. dan gaat er zo'n lampje in je hoofd branden met de tekst : NU OF NOOIT
en dat werkt niet.... to much pressure...
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_37407424
als ik een bekende van een afstand zie staan in de massa ga ik er niet direct heen hoor...als hij langsloopt wil ik hem dan wel ff aantikken en gedag zeggen..maar ga niet speciaal erheen om ff 'hoi' te zeggen...
Haleloeja
pi_37421341
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Dat is precies waar we heen moeten, nu zijn we slaaf van onze eigen lul en de geur van punani in de verte. Dat is pas sneu, er is niets onafhankelijks aan.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:28 schreef paparia het volgende:

[..]

Hard to get spelen misschien niet. Hebben we gewoon de genen niet voor.
Maar niet gefrustreerd over komen doet wonderen. Vrouwen ruiken gefrsutreerde mannen op een kilometer afstand.

Let maar eens op, als je in een relatie zit gaan meiden vaker met je flirten dan als je een flinke tijd geen relatie hebt gehad.
Als 'bezette' man straal je geen gevaar uit en ben je dus 'veilig' om verliefd op te worden, er is geen gevaar dat het een zoveelste 'foute' sukkel is.
pi_37423742
Gister heb ik d'r nog wel ff gesproken. Ze liep langs...ff gedag gezegt/gevraagd hoe het ging etc. maar niets 'verder'... Dus dat wordt (denk ik) niets meer... (hoeft ook niet hoor )

en @ WinnarJ : ik denk dat je gelijk hebt ze wilt mij niet meer. Anders was ze wél wat enthausiaster geweest. Al kan zij dat óók van mij zeggen, maargoed... 't is volgens mij allang doodgebloed dusja maakt ook niet uit ...komt ooit wel weer een leuke dame in my live

[ Bericht 3% gewijzigd door Gelderland op 30-04-2006 13:32:51 ]
Haleloeja
  zondag 30 april 2006 @ 13:16:50 #122
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_37424356
Oef, ik herken mezelf echt in je verhaal. Kon met een meid op msn uren praten, we stuurde zelfs minimaal 4 sms'jes naar elkaar per dag. Maar als ik haar tijdens uitgaan ontmoette kwam er echt niets over mijn lippen ( Erg lullig want ik kon gewoon zien dat ze me wilde.) Als resultaat dat het na een tijd dus ook "doodbloedde".

Naja, iig lesson learned .
  zondag 30 april 2006 @ 13:25:51 #123
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_37424594
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:51 schreef Gelderland het volgende:
Gister heb ik d'r nog wel ff gesproken. Ze liep langs...ff gedag gezegt/gevraagd hoe het ging etc. maar niets 'verder'... Dus dat wordt (denk ik) niets meer... (hoeft ook niet hoor )
Okay prima. Maar nu het volgende punt: als je andere meid leuk gaat vinden. Wat ga je dan anders doen dan nu om te voorkomen dat het weer zo eindigt als hier?

Albert Einstein zei ooit: "Insanity is when you keep doing the same things expecting different results"
pi_37447211
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:25 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Okay prima. Maar nu het volgende punt: als je andere meid leuk gaat vinden. Wat ga je dan anders doen dan nu om te voorkomen dat het weer zo eindigt als hier?

Albert Einstein zei ooit: "Insanity is when you keep doing the same things expecting different results"
dan hoop ik dat het meisje ook 'ietsjes' meer initiatief toont... dus ook een keer een smsje stuurt van dat ze het leuk/gezellig vond etc.. en dat het niet vooral van mijn kant moet komen. Als ze zoiets ook doet en ik écht het gevoel hebt dat ze ook wat in me ziet dan vraag ik d'r keer mee uit bijvoorbeeld....(om wat te drinken).....
Haleloeja
pi_37470431
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:51 schreef Gelderland het volgende:

en @ WinnarJ : ik denk dat je gelijk hebt ze wilt mij niet meer. Anders was ze wél wat enthausiaster geweest. Al kan zij dat óók van mij zeggen, maargoed... 't is volgens mij allang doodgebloed dusja maakt ook niet uit ...komt ooit wel weer een leuke dame in my live
ai, das niet jammer.... dat jullie verder niet 'samen' meer ergens heen zijn geweest...maarjaa... 't zal idd niet veel meer worden (hé Tranceptor, de spanningsboog is weg ). Nee ik denk gewoon dat het te lang heeft geduurt... jammer voor je.... op naar de volgende... ik denk dat 't voorbij is namelijk voor je
pi_37731664
of 't wat wordt, ik denk van niet nee, gewoon door de tijd hé....

maar ze blijft me maar aanspreken op MSN, laatst was ze met school weekje weg, was ze terug -> ik kwam online -> sprak ze me aan... (en daarvoor ook al)....

Dat zijn toch dingen waarvan ik denk: wat wil je nou eigenlijk ..... maarjaa... op MSN schiet 't ook niet echt op hé keer afspreken ,tja, daar vind ik 't nog te onduidelijk voor...
Haleloeja
pi_37733099
Gewoon zorgen dat je altijd dronken bent, nooit meer problemen

Nogsteeds problemen? Niet genoeg gezopen!
pi_37782292
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:32 schreef Gelderland het volgende:
of 't wat wordt, ik denk van niet nee, gewoon door de tijd hé....

maar ze blijft me maar aanspreken op MSN, laatst was ze met school weekje weg, was ze terug -> ik kwam online -> sprak ze me aan... (en daarvoor ook al)....

Dat zijn toch dingen waarvan ik denk: wat wil je nou eigenlijk ..... maarjaa... op MSN schiet 't ook niet echt op hé keer afspreken ,tja, daar vind ik 't nog te onduidelijk voor...
ow er is dus na 2.5? maand nog steeds contact..... nja denk opzich dat ze nog wel interesse heeft..ofja, dat ze je wel 'iets' leuk vind, want waarom zou ze je anders op MSN aanspreken Wat ik nog steeds raar vind is die keren in de stad waar je het over had...... dat ze toen eigenlijk geen zin had in een gesprek ensow...en later tóch weer op msn je aansprak Dat snap ik niet helemaal...

Maar miss weet Tranceptor dat wel , heeft misschien nog steeds met 'zijn' spanningsboog te maken....

Maaruhh, doet ze examen of heeft ze binnenkort tentamens ofsoww?? Stuur anders dag voordat ze die moet doen (die avond) van: ' Succes met je examens morgen!! xxx ... Gelderland ' . Toont tóch je interesse zeker als je t via een smsje doet...houden vrouwen van (smsjes ontvangen)

En vraag anders keer op MSN bij de afsluiting: 'Ik ben van de week alleen thuis... dussuh, als je het leuk lijkt om een keer een filmpje te kijken of wat te drinken ofsoww ' . Hiermee leg je het initiatief aan haar kant. Ze hoeft niet direct te antwoorden met ja/nee.. Dat is anders en minder direct dan: 'Lijkt het je leuk om keer filmpje te kijken bij mij thuis of wat te drinken ofsow'... Ook kan je zeggen van: 'jammer dat je er niet was' (als je bijv. ergens heengeweest bent waar zij soms ook komt en waar ze niet was)

ben benieuwd Hoor ook wel wat de andere 'psychologen' van mijn idee/comment vonden...

Denk iig dat je binnenkort écht voor alles of niets moet gaan als je nog iets wilt, anders heeft ze zo een ander

[ Bericht 4% gewijzigd door WinnarJ op 14-05-2006 14:44:26 ]
pi_37784614
---edit--

[ Bericht 98% gewijzigd door Gelderland op 13-05-2006 18:16:54 ]
Haleloeja
pi_37793033
Thx voor je 'advies' ... ben benieuwd wat Tranceptor er van vind (oja en ze heeft binnenkort geloof ik wél examens ja )
Haleloeja
pi_37880863
Ga d'r binnenkort maar eens wat smsjes sturen idd (succes wensen met tentamen/examen etc) en daarna op MSN de 'kaarten' bij haar neerleggen: of ze x wat wilt komen drinken of filmpje wilt komen kijken bij me thuis!

Want nogmaals... ze spreekt me nog steeds aan op MSN (ik haar ook) en ik wil nu onderhand ook wel eens 'duidelijkheid'
Haleloeja
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:49:04 #132
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_37881351
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
de 'kaarten' bij haar neerleggen
Neeeee! Je verliest daardoor de controle over de situatie. Er is al zoveel over geschreven op dit forum dat ik dat niet weer ga doen, maar dit is de foutste stap die je kan maken.
pi_37881787
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Neeeee! Je verliest daardoor de controle over de situatie. Er is al zoveel over geschreven op dit forum dat ik dat niet weer ga doen, maar dit is de foutste stap die je kan maken.
tja, er is al bijna geen controle meer hoor. 3 maanden geleden dat we gezoent hebben, toen ik d'r zag in de stad was 't niet écht top, maar toch hebben we nog wél contact .

Maar over die 'kaarten bij haar neer leggen'. Ik vind 'wil je keer wat komen drinken' zo 'direct'. wil haar niet dwingen tot een antwoord (ja/nee)... Daarom leg ik kaarten liever bij haar neer in de trant van: 'als je x zin hebt om wat te drinken bla bla bla'... als ze er niet op in gaat, weet ik genoeg en is dat gewoon een 'nee' .... klaar
Haleloeja
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:04:24 #134
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_37881865
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef Gelderland het volgende:
tja, maar vragen: 'wil je keer wat komen drinken' vind ik zo 'direct'. wil haar niet dwingen tot een antwoord (ja/nee)... Daarom leg ik kaarten liever bij haar neer, als ze er niet op in gaat, weet ik genoeg en is dat gewoon een 'nee' .... klaar
"Ik ga vanavond die en die film kijken, als je zin hebt mag je meekijken" is toch niet te direct? En waarom niet dwingen tot een ja/nee antwoord? Lijkt of je een beetje bang bent voor haar antwoord, en het daarom wilt uitstellen.
pi_37882386
--edit--

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 16-05-2006 20:29:04 ]
Haleloeja
pi_37890014
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:04 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

"Ik ga vanavond die en die film kijken, als je zin hebt mag je meekijken" is toch niet te direct? En waarom niet dwingen tot een ja/nee antwoord? Lijkt of je een beetje bang bent voor haar antwoord, en het daarom wilt uitstellen.
tja, heb niet voor niets dit topic geopend hé Maar uuhh... tja zal het er voorleggen (zoals ik 't ook heb aangepast in mijn vorige reactie).... want na 3 maanden na paar x gezoent te hebben is 't gewoon alles of niets maarja, om te vragen/voor te leggen moet 't wel goed moment zijn , want is al beetje te laat eigenlijk hé (en ze zit nu in de tentamenstress, zal d'r morgen wel smsje sturen om d'r succes te wensen )
Haleloeja
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:40:30 #137
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37896224
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef Gelderland het volgende:
Maar over die 'kaarten bij haar neer leggen'. Ik vind 'wil je keer wat komen drinken' zo 'direct'. wil haar niet dwingen tot een antwoord (ja/nee)... Daarom leg ik kaarten liever bij haar neer in de trant van: 'als je x zin hebt om wat te drinken bla bla bla'... als ze er niet op in gaat, weet ik genoeg en is dat gewoon een 'nee' .... klaar
Whehe

Alsof ze ooit direct met een 'nee' zou antwoorden. De meeste meiden zijn er behoorlijk handig in om een 'verbloemd' antwoord te geven (om je niet te kwetsen, natuurlijk). Zo verbloemd zelfs, dat je er ws. pas na 3 maanden achter komt dat ze toch eigenlijk 'nee' bedoelde.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37905460
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Whehe

Alsof ze ooit direct met een 'nee' zou antwoorden. De meeste meiden zijn er behoorlijk handig in om een 'verbloemd' antwoord te geven (om je niet te kwetsen, natuurlijk). Zo verbloemd zelfs, dat je er ws. pas na 3 maanden achter komt dat ze toch eigenlijk 'nee' bedoelde.
is ook zo ja, zou ik zelf ook niet doen als 't gevraagd werd en ik wil 'nee' zeggen. Maargoed daarom zeg ik 't liever op een manier aan het eind v/h msn gesprek: 'ennu/trouwes, als je zin hebt om gezellig x terasje te pakken '

Maar klopt wél wat je zegt achja, 'k moet ook niet zo moeilijk doen
Haleloeja
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:28:55 #139
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37905972
Precies.
Gewoon casual vragen of ze zin heeft om iets te gaan drinken om een terrasje.
Zeker op een warme dag is zo'n vraag niet zo vreemd.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:30:33 #140
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37906004
oké nogmaals:

MEISJES TONEN IN DIT OPZICHT WEINIG INITIATIEF.
MEISJES WILLEN DAT JONGENS INITIATIEF TONEN.

Je kan natuurlijk bovenstaande negeren en dan kan je je voor je kop slaan als dat meisje over een paar maanden zegt "Ja ik vond je wel leuk maar je deed niks". Mark my words.

Neem dit nou aan van iemand die GEEN 16 meer is.

En nu INITIATIEF NEMEN dombo of ze is weg.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:17:22 #141
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37907446
Initiatief nemen is niet altijd zo makkelijk. Zeker niet als je zelf ook wat onzeker bent.
pi_37907914
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef Natalie het volgende:
Initiatief nemen is niet altijd zo makkelijk. Zeker niet als je zelf ook wat onzeker bent.
Ik vind dit dus het meest beroerde excuus wat ik ken en hoor uit veel vrouwelijke monden. Ik erger me daar grenzeloos aan. Er zijn ook zat mannen die wat onzeker zijn, maar die MOETEN gewoon. En natuurlijk gaan ze daarbij ook weleens op hun bek, soit. Vrouwen doen bij voorbaat al niks en gebruik de onzekerheid als excuus en niet als iets wat ze kunnen overwinnen.

Initiiatief nemen moet je niet over ouwehoeren, dat moet je DOEN!
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:41:47 #143
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37908344
Ik denk dat als je echt iets met iemand wil dat je een beetje lef moet tonen. De ander kan niet ruiken dat je wat in hem/haar ziet. Daarbij hoef je echt geen halsbrekende toeren uit te halen. Subtiele hintjes doen het ook wel. (dan dat is ook iets waar vrouwen goed in zeggen te zijn: het herkennen van subtiliteiten)
pi_37908493
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef Natalie het volgende:
Ik denk dat als je echt iets met iemand wil dat je een beetje lef moet tonen. De ander kan niet ruiken dat je wat in hem/haar ziet. Daarbij hoef je echt geen halsbrekende toeren uit te halen. Subtiele hintjes doen het ook wel. (dan dat is ook iets waar vrouwen goed in zeggen te zijn: het herkennen van subtiliteiten)
Het herkennen van zogenoemde 'subtiliteiten' heeft er anders in mijn persoonlijke ervaring al vaak genoeg toe geleid dat vrouwen meer dachten van bepaalde situaties dan ik voor mogelijk had gehouden.

Als een meisje mij leuk vind, moet ze zelf maar actief worden. Ik kan het 1 niet ruiken en 2 heeft het momenteel bij mij geen prioriteit en wellicht blijft dat een tijd zo. Gister had ik een situatie waarin het duidelijk was dat een dame interesse had. Je merkt dan gewoon het typerende passieve gedrag van de vrouw dat er enkel op gericht is op mannelijk initiatief, in dit geval iets dichterbij komen staan, nog even oogcontact zoeken.

Ik vind dat ze zelf ook maar mond kan opentrekken als ze interesse heeft, maar theorie en praktijk liggen ver uit elkaar in zulke gevallen. Aan de andere kant lijkt het me ook nix om een mooie vrouw te zijn en iedere dag door een zooi losers aangesproken en nagefloten te worden, daar krijg je een verknipt wereldbeeld van. Als ik merk hoe vaak sommige vriendinnen van me aangesproken worden door wildvreemde gozers die niet op willen houden met hun lompe opmerkingen, dan is het nog niet eens zo gek op terughoudend te zijn in het aanspreken van een meisje.-O-
pi_37908628
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:30 schreef Liewec het volgende:
oké nogmaals:

MEISJES TONEN IN DIT OPZICHT WEINIG INITIATIEF.
MEISJES WILLEN DAT JONGENS INITIATIEF TONEN.

Je kan natuurlijk bovenstaande negeren en dan kan je je voor je kop slaan als dat meisje over een paar maanden zegt "Ja ik vond je wel leuk maar je deed niks". Mark my words.

Neem dit nou aan van iemand die GEEN 16 meer is.

En nu INITIATIEF NEMEN dombo of ze is weg.
haha de een zegt dat je initiatief moet nemen en de ander zegt dat je weer moet afwachten.. lekker verwarrend zo....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:02:03 #146
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37909035
Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt, lijkt me nog het beste advies.
pi_37922805
Voor mannen zou 't inderdaad (ook in mijn geval) fijn zijn als de vrouwen eens het initiatief namen.... soms is dat zo, maar inderdaad, aan de andere kant hoort de man dat te doen (ongeschreven regel). Zal 't binnenkort inderdaad voorstellen, anders hoeft 't van mij ook niet meer. Ze spreekt me nog steeds aan op MSN ensow en dan hebben we ook leuke gesprekken. Waarom ze toen in de stad die x (zie 1e post in dit topic) zo raar/verwaand deed toen ik uiteindelijk wél naar d'r toestapte .... Kijk als ze me daarna nooit meer of alleen af en toe op MSN had 'aangesproken' dan was 't duidelijk geweest -> geen interesse. Nu spreekt ze me wél weer aan op MSN ensoww... (regelmatig ) en ben ik dus onzeker wat ze wilt.... Daarom binnenkort maar eens wat voorstellen (dat ik film ga kijken en of ze zin heeft om mee te kijken ) en zal vanavond smsje sturen om d'r succes te wensen want ze heeft morgen een belangrijke cursus
Haleloeja
pi_37941193
Dit hele verhaal kan ik mij goed inleven.
Ik durf zelf geen initiatief te tonen, en ben daarom al m'n leven vrijgezel.
Onzeker zijn over jezelf is niet leuk, en mischien dat het toch wel ergens aan mijn basisschool/middelbare schooltijd heeft gelegen.
ben vroeger toch gepest/gekleineerd.

Zoals ik hier dus lees is het "gewoon" doen, maar dit is al moeilijk voor me.
Vind het ook vooral frustrerend als anderen het "gewoon" doen.
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:51 schreef Gelderland het volgende:
Daarom binnenkort maar eens wat voorstellen (dat ik film ga kijken en of ze zin heeft om mee te kijken ) en zal vanavond smsje sturen om d'r succes te wensen want ze heeft morgen een belangrijke cursus
Hopen dat ze ja antwoord
pi_37949029
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:40 schreef tr0tle het volgende:
Hopen dat ze ja antwoord
Maar waarom zou ze niet antwoorden, tr0btle. Een smsje terug met 'thanks, kus ...' doet ze denk ik wel.. niet meer, niet minder... Vrouwen houden van aandacht hé, merk ik uit ervaring.... !? Ze spreekt de TS niet 'zonder reden' aan op MSN lijkt me ! Nu nog op een subtiele manier uitnodigen bij je thuis
pi_37955603
ik zeg ook niet dat ze niet antwoord en ik had het over dat film kijken

[ Bericht 36% gewijzigd door tr0tle op 18-05-2006 17:06:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')