abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:42:38 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36506151
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

Inderdaad, zo mee eensch! Ik kost op dat soort vrouwen Mijn raad: mijdt dit soort vrouwen! Het zijn vrouwen die zichzelf veel te serieus nemen en veel noten op hun zang hebben. In een relatie zijn ze veeleisend maar zelf passief, maar lopen wel constant te klagen dat jij initiatief moet nemen! En natuurlijk is het dan nooit goed. Snel wegwezen!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36516850
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Gelderland het volgende:
wat ik nou 'raar' vind, op MSN sprak ze me dus wél weer aan (na zaterdag).... vrouwen...ik snap d'r niets meer van..... ik verbreek het contact denk ik en ga maar naar een 'nieuwe' opzoek
dat is wel weer 'raar' opzich dan...maargoed... 't is maar MSN hé Dus er zijn 2 dingen denk ik; Óf je komt in de friend-zone (omdat ze je tóch weer aanspreekt) óf Tranceptor had gelijk met z'n spanningsboog
pi_36517092
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Wow, maak je niet druk man

Da's gewoon de aard van het beestje... als ik dat soort verhalen hoor van een vrouw ("ik durf *wel* hoor"), dan denk ik: goh, alweer 1 die toevallig wel mannen durft te versieren...

En dan blijkt later dat ze met versieren "heel even aankijken" bedoelde
Ha, heel goed. Inmiddels weet ik dat echt IEDERE man, zonder uitzondering, spanning voelt als hij op een vreemde vrouw afstapt. Of je dat nou toegeeft of niet, het is zo. En dan zullen vrouwen dat ook heus wel hebben. Tel daar bij op dat het nog steeds minder gepast is dat een vrouw op een man afstapt en je weet dat vrouwen het waarschijnlijk nog moeilijker vinden dan wij.
Gaap Goals rulezzz!
pi_36517736
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tel daar bij op dat het nog steeds minder gepast is dat een vrouw op een man afstapt en je weet dat vrouwen het waarschijnlijk nog moeilijker vinden dan wij.
Vrouwen zijn gewoon lui en waarom zouden ze ook iets doen als wij mannen het ze zo makkelijk maken? Er is geen noodzaak om iets te doen voor een vrouw, er komt vanzelf wel weer een vent in haar leventje binnenwandelen als ze niet godsgruwelijk lelijk is.

Totdat we de noodzaak vergroten iets doen, zal er weinig gebeuren.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:04:17 #55
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_36517843
Dude.. waar maak je je druk om, je hebt toch al met haar gezoend..wtf is dan het probleem?! IK neem aan dat je voor het zoenen etc al met haar sociale contacten hebt onderhouden zoals, praten etc! Het contact is al gelegd dus je hoeft t alleen maar bij te houden. Stap gewoon op haar af als je haar leuk vind en evt verder met haar wil of als fuckbuddy ofzo haha!..maar anders moet je t laten..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_36517868
Dat ken ik. Me vader zegt altijd wie nee heeft kan ja krijgen.
Maarja bang voor die nee he....
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_36517966
Nog maar een reactie van mijn kant. Ik volg dan via mijn opleiding assitiviteits training dat is niet voor niets. Ik heb het ook echt nodig. Ik heb dus al moeite om op vreemde mensen aftestappen en als ik ergens mee zit hou ik dingen bijvoorbeeld vaak voor me. Soms komt het een enkele keer wel voor dat het echt goed met een meisje klikt. Want voor 1 op 1 gespreken zie ik mezelf vaak wel geschikt.
Zo heb ik eergister nog mee gemaakt dat een zoen echt in de lucht hing. Ik zat namelijk heel lang met een meisje buiten en we hadden het over zoenen en ze knuffelde wat enzo.Maar zelfs toen ik bijna 80 procent wist dat ze ook wou. Moest ik toch die 20% nog hebben. Dat ze me niet opeens op me gezicht zou slaan ofzo. En zo gaat het bij mij dus altijd.. Bang voor de nee of de afwijzing zeg maar.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36518805
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef Killaht het volgende:
IK neem aan dat je voor het zoenen etc al met haar sociale contacten hebt onderhouden zoals, praten etc!
uuumh...nee carnaval hé..wist d'r naam pas na een half uur ofsow (gingen gelijk zoenen).... en gepraat hebben we 't meest op MSN Maargoed...hopen dat Tranceptor gelijk had met z'n spanningsboog (omdat ze me toch weer aansprak op MSN). En anders is de 1e theorie van WinnarJ juist; friendzone
Haleloeja
pi_36518921
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef Canisfire het volgende:
.Maar zelfs toen ik bijna 80 procent wist dat ze ook wou. Moest ik toch die 20% nog hebben. Dat ze me niet opeens op me gezicht zou slaan ofzo. En zo gaat het bij mij dus altijd.. Bang voor de nee of de afwijzing zeg maar.
Je moet niet assertiever worden, maar zekerder van jezelf. Je bent een schijterig padvindertje. Wat is nou het ergste dat je kan gebeuren? Ze wil niet met je zoenen. Stel dat het gebeurd, zat andere vrouwen op deze wereld die het wel willen. Big Deal. You win some, you lose some. Je wereld stort er niet van in.
pi_36519308
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je moet niet assertiever worden, maar zekerder van jezelf. Je bent een schijterig padvindertje. Wat is nou het ergste dat je kan gebeuren? Ze wil niet met je zoenen. Stel dat het gebeurd, zat andere vrouwen op deze wereld die het wel willen. Big Deal. You win some, you lose some. Je wereld stort er niet van in.
Het probleem is het you lose gevoel komt niet echt lekker aan als je al weining zelfvertrouwen hebt
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36520335
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Het probleem is het you lose gevoel komt niet echt lekker aan als je al weining zelfvertrouwen hebt
Ach bedenk je dat niemand het leuk vind afgewezen te worden, daar ben je niet bijzonder in. Je moet er gewoon leren boven te staan, het is maar een meisje wat je wel leuk vind, niet meer en niet minder. Cut the drama!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:01:56 #62
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36522999
quote:
Jij hebt als kindje ook wel zonder zijwieltjes leren fietsen toch? Als je er toen niet aan
begonnen was omdat je anders op je bek zou gaan, zou je t nou nog niet kunnen...

Daar komt nog bij dat veel mensen hun trots in de weg zit... Jammer...

[ Bericht 7% gewijzigd door B-FliP op 31-03-2006 14:08:49 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36547942
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:45 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Ja...vaak bij bekenden (dames) zeg ik ook alleen 'hoi' en soms geef ik ze nog 3 kussen en vraag daarna hoe het is... Bij bekende (jongens) is het toch 10x makkelijker. Die geef je een hand en dan sta je direct zo dichtbij dat je gelijk kan vragen hoe 't ermee is...

Maarja...verstand op 0 is denk ik nog de beste optie Baal alleen dat ik het dus zaterdag verknald heb want dat 'zin om af te spreken' had ze dus niet meer
ik zou niet helemaal je verstand op 0 zetten, anders zeg je dingen die je niet hoort te zeggen. Als je haar wilt versieren tenminste.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:12:27 #64
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36548549
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:01 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Jij hebt als kindje ook wel zonder zijwieltjes leren fietsen toch? Als je er toen niet aan
begonnen was omdat je anders op je bek zou gaan, zou je t nou nog niet kunnen...

Daar komt nog bij dat veel mensen hun trots in de weg zit... Jammer...
goede vergelijking
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_36815249
Om er nog even op terug te komen; Wat is dan de beste manier om op die meid af te stappen als je toch best 'angst' hebt....

Gewoon, als je d'r ziet, direct heen lopen en zeggen: 'heeej hoe is het' Klinkt dom, maar uit 'angst'/onzekerheid zou ik haar normaal 't liefst zonder te kijken (net of ik haar niet zie ) langslopen
Haleloeja
  maandag 10 april 2006 @ 11:29:45 #66
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36816595
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef Gelderland het volgende:
Om er nog even op terug te komen; Wat is dan de beste manier om op die meid af te stappen als je toch best 'angst' hebt....

Gewoon, als je d'r ziet, direct heen lopen en zeggen: 'heeej hoe is het' Klinkt dom, maar uit 'angst'/onzekerheid zou ik haar normaal 't liefst zonder te kijken (net of ik haar niet zie ) langslopen
Heeejjj hoe is t? suggereert toch wel dat je haar een keer eerder gezien hebt... Eerder zo van, hey
hoi, jou heb ik hier nog niet eerder gezien... -zij: O nee?!. .Jij, nee dat zou ik me wel herinneren dan... blablablah, rababaaah.. whatever...

En angst zit tussen je oren... En gaat in principe over niet meer dan je trots... Als je al bang
bent dat je trots een duwtje krijgt, zou k maar gewoon niet meer buiten komen...

Ennuh, een pilsje kan helpen om je tong wat losser te maken, maar maak er geen 10 pilsjes
van, want dan weet je zeker dat je als een staatsmongool over komt...
B-FliP Youtube Channel
pi_36816689
de meeste van ons zijn volgens mij niet zo'n held, maar ja daar schieten we niet zo veel mee op he. dus maar gewoon doen en als je op je bek gaat... don't worry!
Dick Schaffa
pi_36816778
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heeejjj hoe is t? suggereert toch wel dat je haar een keer eerder gezien hebt... Eerder zo van, hey
hoi, jou heb ik hier nog niet eerder gezien... -zij: O nee?!. .Jij, nee dat zou ik me wel herinneren dan... blablablah, rababaaah.. whatever...
Je hebt meteen een opening al heb je haar nooit gezien.
pi_36818152
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:32 schreef Dick-Schaffa het volgende:
de meeste van ons zijn volgens mij niet zo'n held, maar ja daar schieten we niet zo veel mee op he. dus maar gewoon doen en als je op je bek gaat... don't worry!
jaaaa, tuurlijk moet ik 'iets' doen...daar gaat 't niet om.... Praat ook nog wekelijks met d'r op MSN, dus contact hebben we gewoon.

Maar als ik haar dan in de stad zie (bij het uitgaan)...komt de angst naar boven (super raar, want zo schijterig ben ik ook weer niet ) en wil ik het liefst doen of ik haar niet zie, terwijl ik opzich wél met d'r zou willen praten.... Dus de vraag was meer; hoe kan ik dat 't beste aanpakken? Gewoon verstand op 0, niet nadenken, en op d'r afstappen en vragen hoe het met haar is of is er een andere 'manier'

en ja, 't komt miss kansloos over, maarja... kan er niets aan doen
Haleloeja
pi_36818733
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Gelderland het volgende:
Dus de vraag was meer; hoe kan ik dat 't beste aanpakken?

Gewoon verstand op 0, niet nadenken, en op d'r afstappen en vragen hoe het met haar is
Je geeft het antwoord zelf al.

Bedenk dat ze ook maar gewoon mens is die ook weleens een Nelson Mandela achterlaat op het toilet, dat maakt het een stuk makkelijker op haar af te stappen.
pi_36819045
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je geeft het antwoord zelf al.

Bedenk dat ze ook maar gewoon mens is die ook weleens een Nelson Mandela achterlaat op het toilet, dat maakt het een stuk makkelijker op haar af te stappen.
Of een paar zwarte pieten op de boot zet.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 10 april 2006 @ 12:55:41 #72
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36819253
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Gelderland het volgende:

[..]

jaaaa, tuurlijk moet ik 'iets' doen...daar gaat 't niet om.... Praat ook nog wekelijks met d'r op MSN, dus contact hebben we gewoon.

Maar als ik haar dan in de stad zie (bij het uitgaan)...komt de angst naar boven (super raar, want zo schijterig ben ik ook weer niet ) en wil ik het liefst doen of ik haar niet zie, terwijl ik opzich wél met d'r zou willen praten.... Dus de vraag was meer; hoe kan ik dat 't beste aanpakken? Gewoon verstand op 0, niet nadenken, en op d'r afstappen en vragen hoe het met haar is of is er een andere 'manier'

en ja, 't komt miss kansloos over, maarja... kan er niets aan doen
Ah ok, dus je kent r wel, en spreekt wekelijks op MSN met elkaar... Ik zou t persoonlijk
eerder vreemd vinden dat iemand met wie ik wekelijks contact heb, helemaal niets tegen
me zegt (of altijd alleen maar gewoon hallo zegt)... Maar zij begint zelf ook geen gesprek?
Waar praten jullie op MSN dan over enzo? Ikke niet begrijp...
B-FliP Youtube Channel
pi_36820570
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:55 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ah ok, dus je kent r wel, en spreekt wekelijks op MSN met elkaar... Ik zou t persoonlijk
eerder vreemd vinden dat iemand met wie ik wekelijks contact heb, helemaal niets tegen
me zegt (of altijd alleen maar gewoon hallo zegt)... Maar zij begint zelf ook geen gesprek?
Waar praten jullie op MSN dan over enzo? Ikke niet begrijp...
we praten over de normale/dagelijkse dingen, niets bijzonders. Maar we hebben 2x gezoent hé...dus ken d'r ook niet zóooo goed ... (zie 1e post)... Als het een bekende is, dan heb ik er ook geen moeite mee...;) Maar toen ik haar 1x zag in de stad....sloeg de angst in mezelf en durfde ik (1e instantie) niet goed op d'r af te stappen.... later geprobeerd én toen negeerde ze me een beetje (overigens spreekt ze me op MSN wel aan hoor .

Maargoed; volgende x; verstand op 0/op d'r afstappen en vragen hoe het met haar gaat
Haleloeja
pi_36820724
Je maakt je veel te druk man, het is maar een meisje....
  maandag 10 april 2006 @ 13:55:36 #75
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36821103
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef Gelderland het volgende:
we praten over de normale/dagelijkse dingen, niets bijzonders. Maar we hebben 2x gezoent hé...dus ken d'r ook niet zóooo goed ... (zie 1e post)... Als het een bekende is, dan heb ik er ook geen moeite mee...;) Maar toen ik haar 1x zag in de stad....sloeg de angst in mezelf en durfde ik (1e instantie) niet goed op d'r af te stappen.... later geprobeerd én toen negeerde ze me een beetje (overigens spreekt ze me op MSN wel aan hoor .

Maargoed; volgende x; verstand op 0/op d'r afstappen en vragen hoe het met haar gaat
Vreemd is dat... Iemand negeren IRL, en wel aanspreken op MSN... Zou ik meteen op afknappen...
B-FliP Youtube Channel
pi_37161180
ik heb dit probleem eigenlijk ook? Als ik dan een meisje zie de 'angst' om er niet direct heen te gaan.....

tip is verstand op 0 en gaan ?
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:36:01 #77
146646 Mars_DenBosch
Problemen zijn uitdagingen....
pi_37162575
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:10 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb al een tijdje een soort van 'probleem'. Ik vraag me af of andere mensen zich hier ook in herkennen en of ze misschien wat tips hebben.

Om het beter uit te leggen:

Ik had laatst een meid gezoent met Carnaval (2 avonden). Nu zag ik haar 2-3 weken later weer een keer in de stad en ik klapte helemaal dicht... We liepen langs die groep (waar zij ook in stond) en ik glimlachte alleen een beetje (zonder haar echt recht aan te kijken) en liep daarna (achteraf gezien dus erg verwaand) gewoon door..... Als je het nu bekijkt (wat ik deed) is het dom/raar/loser-achtig maar op dat moment durfde ik gewoon niet naar haar toe te stappen....

Waarom ik weet het niet..... angst/onzekerheid denk ik . Terwijl ik die zelfde avond nog gewoon met haar gesmst had en gevraagd had of ze nog naar de stad ging ensoww Later op de avond kwam ik haar nog een keer tegen en toen heb ik het een beetje proberen herstellen (ben in een drukke situatie toen ik al een half uur bij haar stond op haar afgestapt) ,maar aan haar reactie te merken had ze dus 0,00000 interesse meer Of dat komt door die 1e situatie of omdat ze me dus nu wéér IRL zag en me niet leuk vond weet ik niet.... iig baal ik er van want heb het al vaker meegemaakt. DAt ik dus een dame zie waarmee ik gezoent/gepraat heb en later heeeeeel veel moeite heb om op haar af te stappen....

Nogmaals...denk dat dit te maken heeft met een bepaalde angst/onzekerheid én ik niet weet hoe te handelen (wat te zeggen)

En reacties als: 'mietje/watje/je hebt geen ballen etc' daar zit ik niet op te wachten want daar gaat het niet over. Het is namelijk in specifieke situaties... (zoals hierboven beschreven) en NIET in andere (dagelijkse) situaties, want dan heb ik 0,000 moeite mee om op mensen af te stappen en wat te vragen bijvoorbeeld...
Ik herken het... En ut is echt kut.. En lastig.. Ik heb t bijna altijd.. En ja.. Hoe kom je dr af?? Kwenie.. Zekerder van jezelf wordne om die onzekerheid weg te werken. En je moet in jezelf geloven. Das erg belangrijk...
[Ruzie maken doe je maar buiten]
  woensdag 26 april 2006 @ 01:55:18 #78
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37301338
Ik heb nu op mijn werk een meidje dat ik echt leuk vind . MAAR ik durf er niet op af te stappen . Ik heb me al een aantal keer vorgenomen om te vragen of ze een vriend heeft en of ze zin heeft om iets mee te gaan drinken, maar ik durf niet . Ik neem het me wel voor, maar uiteindelijk doe ik het niet . Ik denk dat dit komt omdat het op het werk is en ik bang ben voor een afwijzing en roddels. Maar ik wil dit wel vragen .Hoe kan ik dit oplossen

Ik ben een watje .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_37301463
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
Ik heb nu op mijn werk een meidje dat ik echt leuk vind . MAAR ik durf er niet op af te stappen . Ik heb me al een aantal keer vorgenomen om te vragen of ze een vriend heeft en of ze zin heeft om iets mee te gaan drinken, maar ik durf niet . Ik neem het me wel voor, maar uiteindelijk doe ik het niet . Ik denk dat dit komt omdat het op het werk is en ik bang ben voor een afwijzing en roddels. Maar ik wil dit wel vragen .Hoe kan ik dit oplossen

Ik ben een watje .
Probeer eerst maar eens contact te maken. Een simpele hoi is genoeg. Als je daar vanuit een beetje kan lullen met elkaar gaat het vanzelf (that is als je een beetje spontaan bent).
pi_37304118
quote:

[..]

Dan zou je uberhaupt al niet aan iets moeten beginnen, maar op andere manieren zekerder van jezelf zijn. Dan is dat hele 'relatie/vrouwen'-aspect ook minder van belang.
pi_37304146
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je maakt je veel te druk man, het is maar een meisje....
*noteert eigen advies met terugwerkende kracht*
pi_37313824
tja ik snap op 't moment ff niets meer van vrouwen. Als je mijn openingspost leest zie je toch echt dat tóen ik in de stad (4 weken terug) naar haar toeging om ff te vragen hoe 't ging (ok; pas toen ik haar de 3e keer zag, want ging ook niet 'direct' op haar af), dat ze toen alleen maar kort antwoorde en daarna redelijk snel wegging (en mij niets vroeg)

En de laatste tijd spreekt ze me weer vaak aan op MSN, vraagt ze of ik naar koningedag kom etc. etc. Ook toen ze afsloot zei ze nog 'dan ze ik je dán wel'... We praten toch paar x per week écht leuk maar 't is zo 'vaag' .....

vrouwen maarja...we zien het zaterdag wel... ga proberen nu wél op haar af te stappen en niet alleen glimlach en snel doorlopen (uit 'angst'/onzekerheid)
Haleloeja
  woensdag 26 april 2006 @ 15:55:20 #83
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37314114
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:10 schreef Gelderland het volgende:
(...)
(1) Gezoend is met een 'd'.
(2) Als je denkt dat het met de onzekerheid te maken heeft, dat je niet weet wat te zeggen zou ik zeggen: Voorbereiden. Klinkt misschien raar, maar als je zenuwachtig bent om bijvoorbeeld te solliciteren dan bereid je je ook een beetje voor: Wat ga je zeggen, wat kan je doen, kan je iets te weten komen over het bedrijf etc. Dat kun je met een meisje ook gewoon doen. Ga effe een keer zitten en schrijf 10 dingen op die je tegen een meid kunt zeggen. Als je met een meid gezoend hebt, probeer via via iets meer over haar te weten te komen zodat je wat gespreksstof hebt etc.

Er is echt geen regel dat alles spontaan moet gebeuren.

Succes
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37315643
Ik snap jou niet, toont ze initiatief en vraagt ze of je ook met Koninginnedag komt en dan weet je het nog niet . Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat ze je wel leuk vindt, anders vraagt ze niet wat je dan gaat doen. Ze hoopt dan dat jij dan zegt dat je wil afspreken. Tenminste als ik tegen een jongen zeg: Wat doe jij met, ik zeg maar wat, carnaval, hoop ik eigenlijk dat ie zegt dat hij het leuk zou vinden om met mij weg te gaan. Maar als ie dan zegt: Ik ga met vrienden weg of ik vind carnaval geen ruk aan, denk ik ook: hij zal mij wel niet leuk genoeg vinden. Ik zie het eigenlijk als een initiatief van haar kant, maar ja, ik weet natuurlijk niet wat ze voor de rest zegt.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:03:12 #85
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37316182
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:46 schreef R00sje het volgende:
...Tenminste als ik tegen een jongen zeg: Wat doe jij met, ik zeg maar wat, carnaval, hoop ik eigenlijk dat ie zegt dat hij het leuk zou vinden om met mij weg te gaan. Maar als ie dan zegt: Ik ga met vrienden weg of ik vind carnaval geen ruk aan, denk ik ook: hij zal mij wel niet leuk genoeg vinden. ...
Heren letten we even op wat deze dame hier zegt? Zij ziet "wat doe jij met carnaval" als initiatief nemen (No offense R00sje maar wij mannen snappen dit meestal niet )
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37316297
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:46 schreef R00sje het volgende:
Ik snap jou niet, toont ze initiatief en vraagt ze of je ook met Koninginnedag komt en dan weet je het nog niet . Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat ze je wel leuk vindt, anders vraagt ze niet wat je dan gaat doen. Ze hoopt dan dat jij dan zegt dat je wil afspreken. Tenminste als ik tegen een jongen zeg: Wat doe jij met, ik zeg maar wat, carnaval, hoop ik eigenlijk dat ie zegt dat hij het leuk zou vinden om met mij weg te gaan. Maar als ie dan zegt: Ik ga met vrienden weg of ik vind carnaval geen ruk aan, denk ik ook: hij zal mij wel niet leuk genoeg vinden. Ik zie het eigenlijk als een initiatief van haar kant, maar ja, ik weet natuurlijk niet wat ze voor de rest zegt.
Dus als ik je vraag wat doe je op de wc, dan wil ik eigenlijk synchroon schijten?

Normale vrienden vragen elkaar ook wat ze gaan doen met zeg carnaval of koninginnedag en kennissen ook. Hieruit blijkt dus gewoon niet dat zo'n meisje je leuk vind, dan kun je dat wel van iedere vrouwelijke persoon in je omgeving gaan denken.
pi_37317317
"wat ga je doen met..." is toch niet dat ze je 'leuk' vindt?
Het kan ook gewoon zijn dat ze naar een gespreksonderwerp zocht om het over te hebben.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37317727
----edit---

[ Bericht 97% gewijzigd door Gelderland op 26-04-2006 23:00:28 ]
Haleloeja
pi_37329150
Ach, maakt niet uit, iedereen heeft er een andere mening over.... nu weer OT pplease

THX Liewec voor je 'advies'
Haleloeja
pi_37331257
Als ik een jongen niet tegen wil komen ga ik echt niet vragen wat hij gaat doen in het weekend of hij nog uit gaat oid. Ben ik veel te bang dat hij gaat denken dat ik af wil spreken. Het is toch andersom ook? Als een jongen tegen mij zegt: "Wat doe jij in het weekend?" Is dat meestal een een inleiding om later te vragen: " Heb je misschien zin om met mij iets te gaan drinken?" Tenminste als ik zeg dat ik nog geen plannen heb, is dat heel vaak het vervolg van het gesprek. Een meisje durft nou eenmaal minder snel iets heel direct te vragen, vooral als ze niet zeker weet of het wederzijds is. Het kan ook weleens een gespreksonderwerp zijn, om ergens over te hebben, maar als ik iemand niet zie zitten ga ik ook niet tegen die persoon op de msn uit mezelf praten om vervolgens te vragen of hij nog plannen heeft met Koninginnedag. Maar ja, ik zeg al, ik weet niet wat ze voor de rest zegt.
  donderdag 27 april 2006 @ 00:49:51 #91
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37332536
quote:
Op woensdag 26 april 2006 02:08 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Probeer eerst maar eens contact te maken. Een simpele hoi is genoeg. Als je daar vanuit een beetje kan lullen met elkaar gaat het vanzelf (that is als je een beetje spontaan bent).
Dat hoi gaat goed . Dat lullen wat minder omdat ik in de producite werk en zij de kwaliteits controle doet De enkele keren dat we praten gaat het over werk .

Spontaan ben ik wel, behalve als ik een meisje leuk vind . Moet d'r toch maar eens gewoon vragen of ze een vriend heeft en eventueeklmeevragen om iets te gaan drinken .(zoals ik me al een paar keer voorgenomen heb ) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_37336034
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:02 schreef R00sje het volgende:
Als ik een jongen niet tegen wil komen ga ik echt niet vragen wat hij gaat doen in het weekend of hij nog uit gaat oid. Ben ik veel te bang dat hij gaat denken dat ik af wil spreken. Het is toch andersom ook?
Je eigen angst is je raadgever en je ziet het ook nog als almachtige waarheid. Bovendien ga je denken voor een ander in je volle overtuiging van deze halfbakken waarheid. Ik vraag zoveel vrouwelijke kennissen wat ze gaan in het weekend gaan doen, als ze toch allemaal jouw mindset hadden zeg... dan had ik in de 'gedachten van die dames' in ze allemaal interesse. Niets is minder waar.
quote:
Als een jongen tegen mij zegt: "Wat doe jij in het weekend?" Is dat meestal een een inleiding om later te vragen: " Heb je misschien zin om met mij iets te gaan drinken?" Tenminste als ik zeg dat ik nog geen plannen heb, is dat heel vaak het vervolg van het gesprek. Een meisje durft nou eenmaal minder snel iets heel direct te vragen, vooral als ze niet zeker weet of het wederzijds is. Het kan ook weleens een gespreksonderwerp zijn, om ergens over te hebben, maar als ik iemand niet zie zitten ga ik ook niet tegen die persoon op de msn uit mezelf praten om vervolgens te vragen of hij nog plannen heeft met Koninginnedag. Maar ja, ik zeg al, ik weet niet wat ze voor de rest zegt.
Hoezo is dat een inleiding, weleens gehoord van een gesprek met wederzijdse interesse?

Raar wereldbeeld hebben sommige dames toch, de eigen angst prevaleert boven gezond verstand. Ivoren torentje gesignaleerd.
pi_37336057
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:49 schreef DaMook het volgende:

Spontaan ben ik wel, behalve als ik een meisje leuk vind .
Dat is precies het probleem, als je echt verliefd bent, ben je verloren en kun je alleen nog maar geforceerd spontaan doen (naar jouw gevoel). Herkenbaar.
pi_37336881
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem, als je echt verliefd bent, ben je verloren en kun je alleen nog maar geforceerd spontaan doen (naar jouw gevoel). Herkenbaar.
daar komt die 'angst' van mij ook wel vandaag....dat ik niet direct op haar af durfte te stappen terwijl ik dat normaal (bij normale 'kenissen' wél zou doen)....

maar zijn daar ook tips voor of niet? Gewoon verstand op 0, naar d'r toe en vragen hoe het gaat?
Haleloeja
pi_37337263
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:01 schreef Gelderland het volgende:

[..]

daar komt die 'angst' van mij ook wel vandaag....dat ik niet direct op haar af durfte te stappen terwijl ik dat normaal (bij normale 'kenissen' wél zou doen)....

maar zijn daar ook tips voor of niet? Gewoon verstand op 0, naar d'r toe en vragen hoe het gaat?
Je zegt het al, zie haar niet meer als het leuke meisje, maar als een leuk meisje. Het is uiteindelijk een kwestie van mindset waar ervaren versierders/players(of wat voor label je erop wil plakken) gewoon verder in gegroeid zijn. Het beginpunt ligt bij de gedachte dat JIJ de catch bent. Probeer dat vast te houden. Dat is al vrij lastig.
pi_37337949
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je zegt het al, zie haar niet meer als het leuke meisje, maar als een leuk meisje. Het is uiteindelijk een kwestie van mindset waar ervaren versierders/players(of wat voor label je erop wil plakken) gewoon verder in gegroeid zijn. Het beginpunt ligt bij de gedachte dat JIJ de catch bent. Probeer dat vast te houden. Dat is al vrij lastig.
Wat bedoel je met: 'het beginpunt ligt bij de gedachte dat jij de catch bent?'? Ik moet denken dat zij mij wilt versieren?
Haleloeja
pi_37338099
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Wat bedoel je met: 'het beginpunt ligt bij de gedachte dat jij de catch bent?'? Ik moet denken dat zij mij wilt versieren?
Nee, jij bent de leuke jongen in dit verhaal. Ga uit van eigen kracht. Jij bent de leuke jongen die zij kan krijgen en niet anders.

Misschien straks meer, ik moet ff weg.
pi_37338478
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je eigen angst is je raadgever en je ziet het ook nog als almachtige waarheid. Bovendien ga je denken voor een ander in je volle overtuiging van deze halfbakken waarheid. Ik vraag zoveel vrouwelijke kennissen wat ze gaan in het weekend gaan doen, als ze toch allemaal jouw mindset hadden zeg... dan had ik in de 'gedachten van die dames' in ze allemaal interesse. Niets is minder waar.
[..]
Het gaat hier toch ook niet om een 'normale' kennis, of wel soms??? Volgens mij ben jij degene die jezelf heel interessant vindt en denkt alles te weten. Als ik met een jongen heb gezoend, en dat doe ik niet met kennissen (tenzij ik die kennis leuker vind dan normaal), zie ik vragen als : ' Wat ga jij doen dan en dan' heel wat anders dan als het een vriendschappelijke relatie betreft. En als je nadenkt zie je ook wel het verschil. Als ik met een kennis afspreek vraag ik inderdaad ook zonder bijbedoeningen, wat zo'n persoon gaat doen. Maar als je iemand gezoend hebt en je blijft contact zoeken met die persoon via msn e.d. betekent dat volgens mij toch wel dat je die persoon leuker vindt dan normaal, anders zorg je er wel voor dat die persoon je niet meer te spreken krijgt (deleten, blokkeren, whatever).
quote:
[b]Hoezo is dat een inleiding, weleens gehoord van een gesprek met wederzijdse interesse?
Als ik met een jongen heb gezoend en hij vraagt mij op de msn waar ik heen ga dat weekend is het toch echt wel meestal het geval dat hij mij wil tegenkomen of afspreken, of niet soms ? Daarbij spreek ik uit eigen ervaring en was het vevolg van die gesprekken dan ook of ik zin had om iets af te spreken dan, dat staat er toch?? Jij rukt dat stukje echt volledig uit zijn verband.
quote:
[b]Raar wereldbeeld hebben sommige dames toch, de eigen angst prevaleert boven gezond verstand. Ivoren torentje gesignaleerd.
Hoort wie het zegt . Daarbij zei ik al dat het ook afhangt van de rest van het gesprek, maar ja, blijkbaar lees je daar overheen.
pi_37338714
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef R00sje het volgende:
Het gaat hier toch ook niet om een 'normale' kennis, of wel soms??? Volgens mij ben jij degene die jezelf heel interessant vindt en denkt alles te weten. Als ik met een jongen heb gezoend, en dat doe ik niet met kennissen (tenzij ik die kennis leuker vind dan normaal), zie ik vragen als : ' Wat ga jij doen dan en dan' heel wat anders dan als het een vriendschappelijke relatie betreft. En als je nadenkt zie je ook wel het verschil. Als ik met een kennis afspreek vraag ik inderdaad ook zonder bijbedoeningen, wat zo'n persoon gaat doen. Maar als je iemand gezoend hebt en je blijft contact zoeken met die persoon via msn e.d. betekent dat volgens mij toch wel dat je die persoon leuker vindt dan normaal, anders zorg je er wel voor dat die persoon je niet meer te spreken krijgt (deleten, blokkeren, whatever).
daar heb je gelijk in ..... mááár je moet niet vergeten dat het 'zoenen' al een tijd geleden is hé... en toen ik haar in de stad zag was 't niet écht top/spontaan was Maar wat ik hierboven zei, dáárna sprak ze me wél weer aan op MSN en kunnen we leuk kleppen

maargoed....daar ging dit topic niet om..... dus please OT
Haleloeja
pi_37340314
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee, jij bent de leuke jongen in dit verhaal. Ga uit van eigen kracht. Jij bent de leuke jongen die zij kan krijgen en niet anders.

Misschien straks meer, ik moet ff weg.
ok, ben benieuwd
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')