666%quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Omkron het volgende:
Dit is Gothic?
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef N4te het volgende:
Ik wil sowieso Hawkwind zien, Dave Brock word er tenslotte ook niet veel jonger op.
Verder denk ik vooral te gaan voor
Spacehead
Solace
Bevis Frond
The Heads
Ozric Tentacles
Maar goed, ik zal wel het e.e.a moeten laten schieten om wat te gaan eten tussendoor denk ik.
quote:11th Roadburn Festival
Saturday, April 22nd, 013 Tilburg Holland.
Here's some news from the Roadburn Festival desks
Pre Sales - Advance warning!!!
Pre sales are really going strong, please purchase your tickets in advance [there are 450 tickets left out of the 1750]
www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=ROA2204
www.roadburn.com/frames.html
TTicketsales trhough ticketservice for people outside of the netherland will stop appox. a week before the festival [otherwise they can't send the tickets in time]. Ticketsales via the Roadburn website will be available til thurday, april 20th... I'm checking the account several times a day....
Hotelaccomodation
There are still several hotelrooms avialable in a 15 miles radius of the center of Tilburg.
Check www.bookings.nl -bestemming: Tilburg.
Pre Party - Reservationslist completly full.
The pre party reservation list is complety full [there's about 4 tickets left]
People have to collect their tickets bewteen 19.30 - 20.15 at 013's box-office, otherwise we will re-sell the tickets...
Roadburn Festival on Myspace....
www.myspace.com/roadburnfestival
Let's turn the 11th Roadburn Festival into something really special
please note: Sweden's premier doom band WITCHCRAFT have replaced CAPRICORNS on the billing -the band will start at 16.00hrs. Doors open: 15.00hrs...
Walter
Alleen main eventquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:55 schreef nipeng het volgende:
Ok wie gaat er naar het main event en wie gaat er naar de pre-party?
De pre party.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:55 schreef nipeng het volgende:
Ok wie gaat er naar het main event en wie gaat er naar de pre-party?
De CD presentatie was goed.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:12 schreef seilram het volgende:
[..]
De pre party.
Helaas niet genoeg centjes om de volgende dag ook nog eens te gaan. Bovendien in de groene engel de cd presentatie van Astrosoniq gezien en daar willen we meer van zien nog een keertje![]()
Geen idee, ik heb nog nooit via ticketservice online kaarten besteld. De vorige keer (de eerste keer met de grote opzet) was het niet uitverkocht maar dit jaar gaat erg goed met de verkoop. 013 is best groot dus het zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef zwareshag het volgende:
Oke ik zit net op Ticketservice om een kaart te bestellen en staat er dit:
Uw tickets zullen binnen twee weken worden toegestuurd in een blanco envelop.
Kan ik dit wagen? (Roadburn IS over 2 weken en als ze dan pas verstuurd worden..) Of kan ik beter maandag naar een Grens Wissel Kantoor gaan en het daar kopen met het risico dat het dan is uitverkocht?
Wij hebben ze afgelopen dinsdag via ticketservice besteld en ze lagen vrijdag in de bus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef zwareshag het volgende:
Oke ik zit net op Ticketservice om een kaart te bestellen en staat er dit:
Uw tickets zullen binnen twee weken worden toegestuurd in een blanco envelop.
Kan ik dit wagen? (Roadburn IS over 2 weken en als ze dan pas verstuurd worden..) Of kan ik beter maandag naar een Grens Wissel Kantoor gaan en het daar kopen met het risico dat het dan is uitverkocht?
Damn dat gaat goed.quote:Op zondag 9 april 2006 20:20 schreef space-out het volgende:
er zijn nog zo'n 350 tickets beschikbaar voor het festival (zaterdag 22 april) en ervaring leert dat de vvk altijd hard gaat in de laatste twee weken... dus ben op tijd met het kopen van een ticket....
Uitverkochtquote:de pre party is uitverkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |