waarom post je dan? om ff te laten zien dat je vanaf je 12e werkt, hahah sukkelquote:Op zondag 26 maart 2006 18:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik ben sinds mijn 12e nooit werkloos geweest dus kan er niet over meepraten
Nou, vertel.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
van 2004 tot 2005 10 maanden thuis gezeten.
Dat is nou niet echt de leukste periode uit mijn leven geweest.![]()
Ik ben ook eens 2 maanden werkloos geweest (na mn 1e baan). Maar met een goede opleiding en vaardigheden had ik het volste vertrouwen dat iksnel weer een baan zou vinden. Twee maanden lol, veel sporten, uitgaan en fokken. Goeie tijdquote:Op zondag 26 maart 2006 17:59 schreef Sanvean het volgende:
Zagen jullie het als een plezierige tijd vol vrijheid of als een doemperiode die je in je eentje thuis doorbrengt?
Is dat wel zo? Valt toch vies tegen, moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef beerten het volgende:
Er is werk genoeg.
Dit soort reacties zijn altijd te verwachten natuurlijk. Helaas zit de werkelijkheid niet zo simpel in elkaar als jij nu denkt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef beerten het volgende:Je moet alleen bereid zijn de arrogantie van je nek te schudden en aan te pakken.
100% mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef beerten het volgende:
Ik heb nog nooit een dag in mijn leven werkloos thuis gezeten. Er is werk genoeg. Je moet alleen bereid zijn de arrogantie van je nek te schudden en aan te pakken.
Stap een uitzendbureau binnen en gegarandeerd dat je de volgende dag ergens aan hetw erk bent. nee, het is vast niet dat wat je zoekt, dat waarvoor je geleerd hebt of iets anders dat je niet aanstaat. Maar je werkt, verdient je eigen boterham.
Daarnaast stop je je tijd in het zoeken naar een leuke baan. Eentje die wel aan je wensen voldoet.
Ga jij morgen eens alle restaurants in je omgeving af en vertel ze dat je elk werk wil doen en kom gemotvieerd over. Je hebt echt zo een baan als je maar wilt, nederlands spreekt en gezond bent.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:32 schreef Sanvean het volgende:
Dit soort reacties zijn altijd te verwachten natuurlijk. Helaas zit de werkelijkheid niet zo simpel in elkaar als jij nu denkt.
Maar waarom zou ik aangenomen worden als inpakker of winkelmedewerker, of als vuilnisman of als productiemedewerker?
Dag broeder.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef Economist het volgende:
Werkloos zijn is het beste, vooral als je genoeg geld hebt gespaard.![]()
Nou, leg maar uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Werkloos zijn en blijven is een manier van leven.
Dat is makkelijk, mijn hobby is niet werken en het ontwijken zo u wilt van enige vermoeiende lichamelijke en of geestelijke bezigheden teneinde in een eindeloze en volkomen staat van rust te verkeren.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, mijn hobby is niet werken en het ontwijken zo u wilt van enige vermoeiende lichamelijke en of geestelijke bezigheden teneinde in een eindeloze en volkomen staat van rust te verkeren.
Nou ehmm...okee, veel plezier ermee dan maar.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, mijn hobby is niet werken en het ontwijken zo u wilt van enige vermoeiende lichamelijke en of geestelijke bezigheden teneinde in een eindeloze en volkomen staat van rust te verkeren.
Dankuwel, mijn beste. Om het te vieren schenk ik voor mijzelf een fijn glas Famous Grouse in. Misschien wel meerdere om vervolgens af te sluiten met een paar goudgele rakkers, immers ik hoef morgen niet te werken en zo kan in mijn totale non-produktiviteit en nutteloosheid voor de maarschappij voorzetten.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Sanvean het volgende:
[..]
Nou ehmm...okee, veel plezier ermee dan maar.
door het vele aanbod zijn de werkgevers in de positie te selectief te zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk is er werk. Of je 't kan/mag doen is een tweede. Zelfs voor simpel kassa-werk bij de buurtsuper moet je tegenwoordig zo ongeveer HBO-er zijn en jarenlange ervaring hebben. En dat terwijl je bezigheden voornamelijk bestaan uit het over de scanner halen van producten. Dan ga je toch afvragen waar al die ervaring voor nodig is.
Die zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef DIA het volgende:
[..]
door het vele aanbod zijn de werkgevers in de positie te selectief te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |