Van de 5e rij waren er maar 1 of 2 makkelijk verkrijgbaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Idd net als bij de 35th anniversary serie
kijk maar eens op deze site.
http://www.adidas.com/cam(...)index.asp?direct=yes En dan rechtsonderin view collection drukken
eerste rij zwaar exclusief
tweede rij redelijk exclusief
derde rij iets minder exclusief
vierde en vijfde rijd vrij verkraagbaar bij alle sneakerwinkels. Behalve nr 35.
Die heb ik ook. Volgens mij heeft adidas de distrubutie niet helemaal goed gedaan. Had een gozer gesproken die in de winkel werkte waar ik die gekocht heb en ze zaten gewoon tussen een partij adidas schoenen. Zelfde prijs enz niks speciaals.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:56 schreef berent het volgende:
Hmm, ik heb de Project Playgrounds, 4000 van gemaakt. Toch werden ze "gedumpt" voor 60 euro/paar.
Sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beste topic reeks tot nu toe 14.gif
Zie ze eigenlijk nooit... Liep er een jaar geleden mee, nu niet meer!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
Je ziet nu overal I Love Berlin, Paris en Tokyo, maar wie koopt die shit nou?
Zijjn die release data niet voor Australie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Stansfield het volgende:
http://www.sneakerfreaker.com/article.php?id=519
Hier staan alle release data van de verschillende series van de adicolor.
ik zag die dingen laatst in roermond voor een leuk prijsje, had ze bijna meegenomen, ze waren dacht ik 30 euro? in ieder geval niet veel meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit... Liep er een jaar geleden mee, nu niet meer!
aan de linkerkant staat een link "Adicolor: Australian release dates" klik je daarop krijg je deze link. . .quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zijjn die release data niet voor Australie?
Ben aan het wachten op de B5 - Denim
Gewoon dunne zwarte of donkerblauwe sokken. Gewoon sokken die ik in andere sokken ook zou dragen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef DonJames het volgende:
Ik heb gister nieuwe witte sneakers gekocht (mijn eerste paar in jaaaren), nou zit ik nog met één vraag: Wat voor sokken? (if any at all) Haumaux-kousevoetjes, sportsokken, geitenwol, kniekousen of toch nog wat anders? Wat dragen jullie?
korte zwarte sokken of hele korte zwarte sokken. Vooral in de zomer bij een korte broek staat en het een stuk mooier wanneer je sokken niet tot halve wegen je schenen komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:17 schreef Hammet het volgende:
[..]
Gewoon dunne zwarte of donkerblauwe sokken. Gewoon sokken die ik in andere sokken ook zou dragen.
Waar kan je die kopen in Nederland?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef Little_Acorn het volgende:
Deze, maar dan met bruine veters, etnies are my favourites
[afbeelding]
Ik heb ze bij Britain in Almere gekocht, wel een model van de vorige collectie, maar op verschillende sites nog wel te vinden, het model is Etnies Cassic, idd, zonder L!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen in Nederland?
Vind deze wel gaaf:
[afbeelding]
http://store.etnies.com/Products/products.aspx?&maincatid=1&catDetId=1&catid=2&Prdid=2&prodid=712#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |