ja, maar over de winnaar hoeven we het niet meer te hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Falco het volgende:
Zijn ze al gefinished?
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Falco het volgende:
Zijn ze al gefinished?
Brown werd enigszins gehinderd bij zijn sprint als ik de herhaling goed zag, anders had hij wellicht het podium nog kunnen halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Boonen, 2. De Jong, 3. Steegmans.
Die Brown daar heeft Rabo wel wat aan zeg.
Die had het wel zeer duidelijk over de Ronde van Vlaanderen en niet over andere koersen in Vlaanderen hequote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Sautor het volgende:
[..]
En Renaat die nog steeds doodleuk zit te vertellen dat hij bij ons in vlaanderen nooit zou gebeuren, omdat zij de treinen laten stoppen
Hij moest van veel te ver komen....quote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Brown werd enigszins gehinderd bij zijn sprint als ik de herhaling goed zag, anders had hij wellicht het podium nog kunnen halen.
Op naar de AGR. Ik heb tijdens de Scheldeprijs al wat AGR-rijders ingezetquote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
De 2 die ik had in mijn manager op 1 en 2, wat ben ik toch briljant
.
Ja echt te triest. Vele ziiten in hun hoofd al te dromen van de tweede plaats als Boonen meedoetquote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"Ze kwamen vragen om niet aan te vallen, omdat ze schrik hadden gelost te worden."
Derde plaats indien een Quickstepper die de sprint aantrekt beslist door te sprinten.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja echt te triest. Vele ziiten in hun hoofd al te dromen van de tweede plaats als Boonen meedoet![]()
Bang om hun "ereplek" niet te verliezen. Nu hebben ze in de wielen gehangen en zijn ze 7e of 8e in de Scheldeprijs. Daar kun je mee thuiskomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja echt te triest. Vele ziiten in hun hoofd al te dromen van de tweede plaats als Boonen meedoet![]()
Wie was er derde trouwens? Knaven?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Derde plaats indien een Quickstepper die de sprint aantrekt beslist door te sprinten.
Dat stukje had ik dan gemist, hoode opeens iets over een treinquote:Op woensdag 12 april 2006 16:11 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Die had het wel zeer duidelijk over de Ronde van Vlaanderen en niet over andere koersen in Vlaanderen he![]()
Verschrikkelijk saaie koers overigens, net zoals vorig jaar.
Bron: Nieuwsbladquote:Tom Boonen wint Scheldeprijs
Peter Van Petegem vandaag al onder het mes
Wereldkampioen Tom Boonen heeft voor de tweede keer in zijn carričre de Scheldeprijs Schoten gewonnen voor ploegmaat Steven De Jongh en Gert Steegmans. Bij een valpartij in de eerste koershelft heeft Peter Van Petegem een breuk van het linkersleutelbeen opgelopen.
Quickstep toonde zich oppermachtig in deze Scheldeprijs. In de kopgroep van 23 was bijna de volledige ploeg vertegenwoordigt. Davitamon-Lotto had enkel Gert Steegmans mee. Tot aan de finish werd alles perfect gecontroleerd door de Quickstep-trein, Tom Boonen zat in een zetel.
Het slechte nieuws van de dag was een val van Peter Van Petegem na 65 kilometer. De kopman van Davitamon-Lotto werd voor onderzoek overgebracht naar de kliniek in Herentals en daar is de breuk bevestigd. Volgens de ploegdokter kan de breuk vrij snel genezen, en is ze minder gecompliceerd dan die van Tom Steels. Omdat het een heel pijnlijke breuk betreft, is besloten om onmiddellijk te opereren.
Het nieuws betekent een nieuwe tegenslag voor de ploeg van Marc Sergeant, die vorige zondag in Parijs-Roubaix Tom Steels voor minstens twee maanden verloor, ook vanwege een sleutelbeenbreuk.
Van Petegem naar Quickstep?
Net vandaag zijn ook geruchten opgedoken dan Peter Van Petegem volgend jaar voor een andere ploeg zou rijden. Van Petegem ontkende deze geruchten niet vanmorgen aan de start van de Scheldeprijs. Namen van geďnteresseerden wilde hij niet noemen, maar Quickstep zou zeker tot de mogelijkheden behoren. Als het van Tom Boonen afhangt is Van Petegem zeker welkom.
Gelost bij de laatste splitsing uitgevoerd door de mannen van QuickStep.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Waar was Mc Ewen idd gebleven? Wat een loser zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |