Boeiend...Was toch z'n laatste wedstrijdquote:
Hoe heeft die dat gedaanquote:
Ik wil mijn fans niet teleurstellenquote:
quote:Nog 150 km. Na 20 kilometer brak het peloton in vier stukken. Bijn de hele Quick-Step-ploeg zit mee voorin. Voor Davitamon is enkel Steegmans van de partij. De kopgroep bestaat uit 24 renners. De namen: Boonen, De Jongh, Hulsmans, Knaven, Cretskens, Verheyen, Weylandt, Steegmans, Gasparotto, Boven, Brown, Hayman, Cooke, Pasamontes, Hunt, Verbist, Eeckhout, Renders, Cohnen, Mori, Weissinger en Vierhouten.
Jaja!quote:
Heeft Boonen nog een of andere coureur gered van een wisse doodquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
13.55u Nog 110 km. De kopgroep van 23 heeft 1'30" voorsprong op een eerste peloton. De leiders werden wel 10" opgehouden door... een overweg.
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
13.55u Nog 110 km. De kopgroep van 23 heeft 1'30" voorsprong op een eerste peloton. De leiders werden wel 10" opgehouden door... een overweg.
![]()
Inmiddels al iets voor 16.00 denk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Finish dus ongeveer om 16.15.
Kan ik eerst zelf nog effe gaan fietsen
Gaat erg rap dusquote:14:56 || nog 49km || De wedstrijd startte vanmorgen erg snel
Het eerste uur werd ruim 50 kilometer afgelegd. Het peloton spatte dan ook al vlug uiteen in vier groepen.
En Renaat die nog steeds doodleuk zit te vertellen dat hij bij ons in vlaanderen nooit zou gebeuren, omdat zij de treinen laten stoppenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |