abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 18:11:25 #51
127004 maril
Smeetsfan
pi_36383108
Ik heb niet gefokt (visite net als de komende 2 weken),maar wel gekeken en ik vind het opvallend dat als je mee doet aan de prono
dat je nog fanatieker bent naar die kerels die je in je prono hebt opgesteld afijn ze waren vandaag goed voor 10 punten , ik had alleen Kroon op de juiste stek.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 26 maart 2006 @ 18:22:25 #52
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36383411
Bijzonder dwaas dat Kroon niet wilde meerijden met Nuyens. Het was twee tegen twee dan, dus iedereen moest evenveel rijden, hij zou zelf niet meer werk moetren doen dan de Rabo-renners. En Kroon En Nuyens waren nog goed, terwijl bij de andere twee Flecha er al een tijdje doorzat. Wat te verstaan is, als je meerekent dat hij zich gisteren ook getoond heeft.
Het was Kroons enige kans.

Nu, Rabo was sterk vandaag, met een goede De Groot ook. Lotto was verrassend zwak.
pi_36383597
Kroon zat naar eigen zeggen kapot na de jump naar het wiel van Nuyens. De insinuatie van Nuyens is er één van onwetendheid. Kroon zou niets liever hebben dan vandaag te hebben kunnen winnen, nadat hij vorig jaar het gevoel had dat Freire zijn zege 'stal'. Daarnaast weet Kroon ook wel dat hij de sprint kan winnen van Nuyens en niet van Freire, dus ik denk dat als hij had gekund hij samen met Nuyens had doorgetrokken. Leuke zenuwachtige koers, maar jammer dat het veld niet zo sterk was vandaag.

In het Criterium International jammer voor Erik dekker dat hij net tweede is geworden. Hopen dat de kou, regen en inspanning geen invloed uitoefenen op zijn goede vorm voor volgende week. Wel knap dat hij dit jaar zo goed bergop mee kan, maar ik vrees dat daardoor zijn jump minder is geworden. Eens zien hoe ver hij mee kan dit jaar in de Ronde van Vlaanderen. Vorig jaar was het toch enigszins een tegenvaller.
pi_36386398
De Raboploeg heeft een goede dag en dat is nog zwak uitgedrukt, Freire die de Brabantse Pijl wint, Dekker die tweede word in Criterium National, Kai Reus die de ronde van Normandië wint en Matthew Heyman die(dan niet in de kleuren van Rabo) wint goud op de Common wealt games.
pi_36390213
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Zowel de E3 prijs als de Brabantse Pijl twee jaar achter elkaar precies dezelfde winnaar, en op praktisch dezelfde manier
Het zijn ook hele voorspelbare koersen, maar toch heel spannend. Select groepje favorieten en iedereen weet wel waar het ongeveer gebeurt....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:22:38 #56
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36390275
Misschien betekent het ook dat het twee koersen zijn waar de beste in koers ook wel eens de winnaar is.
pi_36390618
Hier alvast een 4 tal fotos. Rest gaat morgen online

bron: mezelf
  zondag 26 maart 2006 @ 22:37:38 #58
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36390709
Pieri zit nog steeds goed in het vel blijkbaar.
pi_36390829
De verslaggever maakte er nog een opmerking over.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36390998
dat die zijn kleren nog passen
pi_36391785
Hij ziet er echt uit als zo'n wielertoerist die je in Belgische dorpjes de hele dag op het terras achter 'n glas bier ziet zitten.
pi_36392762
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij ziet er echt uit als zo'n wielertoerist die je in Belgische dorpjes de hele dag op het terras achter 'n glas bier ziet zitten.
psst je verraad zijn tactiek voor Roubaix zo nog
  maandag 27 maart 2006 @ 02:58:21 #63
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36395196
Mooi hoe vandaag Freire zelf met een aanval de finale inzette, hij heeft het echt niet gestolen. Flecha was wel super zeg. Ik vond dat Nuyens nogal ontgoocheld was aant zeuren, kreeg zelf niet de indruk dat Kroon zijn benen stilhield, hij wilde wel, maar kon op dat moment niet beter.

Vergeet ook niet dat Flecha indrukwekkend dat gat nog dichtreed en in de slotklim nog de boel op slot deed op het laatst, die is wel 2x uit geslagen positie terug gekomen.

(Zo ziet het artikel over de Brabantse pijl in Marca eruit)

Hrmm argh tis gebeurd, nu kijk ik zelfs al uit naar de live reportages uit de Panne. Als het maar niet met Hans de Clercq is... Eddy Planckaert, die was een jaar of 2 een hele leuke co-commentator. Maarja, je mag blijkbaar niet grappiger zijn dan je superieur.
pi_36397295
Puik gedaan van Flecha.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36412610
Ik hoop dat Rabobank Freire maar snel een verlenging van zijn contract aanbiedt. Hioj is ieder jaar wel goed voor een aantal mooie overwinningen, ondanks zijn blessures. En hij wil zelf wel blijven:
quote:
Frustrerend hoor, om telkens te moeten afhaken wanneer de conditie zo goed is. Nu die hinder aan het zitvlak min of meer onder controle lijkt, wil ik geen problemen zoeken op de stenen van Vlaanderen. (grijnst) Straks ben ik bovendien einde contract en ik zou graag bij Rabo blijven, hé!''
pi_36428526
Jammer dat wij nog altijd gebruik maken van een spiegelreflex camera, anders kon ik jullie onze foto's vanhet wielrennen ook laten zien. Heb hier achter mijn rug 14 albums liggen vol met wielerfoto's en handtekeningen (500+ handtekeningen, zonder de dubbele).

@Bartoli, heb jij bij de start gezien dat de Japanners van Skill met een digitale voorderailleur fietsten? Ik vond het nogal zwaar en niet echt betrouwbaar uitzien om eerlijk te zijn.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:04:51 #68
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36431200
Vanmiddig om 14:30 weer koers op Sporza, en wel de de eerste etappe van de 3daagse de Panne-Koksijde. De eerste etappe is tevens de leukste met op het eind twee lokale ronden van van 37 km met daarin onder meer de Berendries en de Leberg.

Vorig jaar was het Ballan die hier liet zien hoe goed 'ie wel niet is op Vlaamse wegen door te winnen voor Devolder, die het fundament legde voor zijn eindoverwinning.
Ook dit jaar weer geen Kemmelberg na de chaos van 2 (of 3 ) jaar geleden.
Ik kan geen startlijst vinden, maar ik weet wel dat Hincapie zich hier voor het eerst op de kassseien gaat testen.
Have fun
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:56:30 #69
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36434583
verdient een topic! Driedaagse van De Panne
pi_36438632
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef Zjwegel het volgende:

@Bartoli, heb jij bij de start gezien dat de Japanners van Skill met een digitale voorderailleur fietsten? Ik vond het nogal zwaar en niet echt betrouwbaar uitzien om eerlijk te zijn.
Niet zo opgelet eerlijk gezegd al ben ik Nodera en Kano wel tegengekomen
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:35:08 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36462229
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan geen startlijst vinden, maar ik weet wel dat Hincapie zich hier voor het eerst op de kassseien gaat testen.
Hij leek me ook wel weer sterk . Ben benieuwd wat hij zondag kan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36475640
tvp De mooie fietsmaand komt er weer aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:20:08 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36520105
Even spammen dat de Wielermanager ook weer open is. Meld je dus snel aan .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36531580
deze man (zie foto) verlaat team LPR per direct. Wat die gaat doen is niet bekend nog. Yuri Mitluschenko is de beoogde opvolger van Dikke Dario zijn plek binnen het team

pi_36535643
*meldt zich ook weer*

Was in Italië, waar ik ook nog de eerste etappe van de Settimana Coppi-Bartali heb gezien. Heb er ook wat (matige) foto's gemaakt, die ik later zal posten.
Ik zat in hetzelfde hotel als de teams van CSC en Liquigas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')