Het zijn ook hele voorspelbare koersen, maar toch heel spannend. Select groepje favorieten en iedereen weet wel waar het ongeveer gebeurt....quote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Zowel de E3 prijs als de Brabantse Pijl twee jaar achter elkaar precies dezelfde winnaar, en op praktisch dezelfde manier![]()
psst je verraad zijn tactiek voor Roubaix zo nogquote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij ziet er echt uit als zo'n wielertoerist die je in Belgische dorpjes de hele dag op het terras achter 'n glas bier ziet zitten.
quote:Frustrerend hoor, om telkens te moeten afhaken wanneer de conditie zo goed is. Nu die hinder aan het zitvlak min of meer onder controle lijkt, wil ik geen problemen zoeken op de stenen van Vlaanderen. (grijnst) Straks ben ik bovendien einde contract en ik zou graag bij Rabo blijven, hé!''
Niet zo opgelet eerlijk gezegd al ben ik Nodera en Kano wel tegengekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef Zjwegel het volgende:
@Bartoli, heb jij bij de start gezien dat de Japanners van Skill met een digitale voorderailleur fietsten? Ik vond het nogal zwaar en niet echt betrouwbaar uitzien om eerlijk te zijn.
Hij leek me ook wel weer sterkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan geen startlijst vinden, maar ik weet wel dat Hincapie zich hier voor het eerst op de kassseien gaat testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |