Idd, met de punt naar achteren.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als je geen spelers hebt voor de 10 en je een zwakke verdediging hebt, dan speel je toch zonder 10 maar met een verdedigende middenvelder? zo moeilijk is het niet?
Hij speelt met een 10 om zo Huntelaar te steunen. Die staat met de punt naar achteren vaak op een eiland. (volgens Blind)quote:
Dan sluiten je andere middenvelders te slecht aan.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:51 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij speelt met een 10 om zo Huntelaar te steunen. Die staat met de punt naar achteren vaak op een eiland. (volgens Blind)
Klaar voor een stapje hoger?quote:27 maart 2006, 14:05
Door: Roy van den Berghe
Wesley Sneijder heeft tegenover de tabloid GOAL gezegd klaar te zijn voor een stapje omhoog. De middenvelder van Ajax wordt de laatste maanden veelvuldig gelinkt aan AC Milan. Volgens de tabloid heeft hij wel oren naar een transfer.
"Ik voel me erg vereerd door de belangstelling van AC Milan. Het is absoluut een fantastische club. Ik denk dat ik de stap naar zo'n grote club wel aankan, alleen ben ik niet de enige die kan beslissen of ik vertrek bij Ajax. Zolang er nog niets op papier staat kan ik er niks over zeggen", aldus Sneijder.
Ajax zelf vraagt een transfersom van naar verluidt zo'n negen miljoen euro. Een vertrek van Sneijder zou betekenen dat Kenneth Perez volgend jaar de nieuwe nummer '10' van de Amsterdammers wordt.
Hij moet nog oppassen, straks gaan ze nog tegen hem op kijken....quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Cordoba32 het volgende:
Sneijder: "Ik ben klaar voor Milan"
[..]
Klaar voor een stapje hoger?![]()
Ik zie 'm nog wel weggaan deze zomer hoor. Alleen vind ik 9 miljoen wat aan de lage kant gezien zn contractduur tot 2009.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat een kut-smoes van Blind. Het wegzakken had niets met vermoeidheid te maken, maar was veel meer een instellingsprobleem. als ze echt moe waren geweest, hadden ze NAC nooit kunnen wegdrukken na de gelijkmaker....quote:
* speelt voor Danny Blind "Hoezo, Rosenberg kan daar toch spelen ?"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef StarGazer het volgende:
ja leuk, verkoop Sneijder ook maar. Zo worden we weer geen kampioen volgend jaar
quote:Tegenover Radio en TV-zender Noord-Holland (RTVNH) heeft de Spanjaard Juanfran Garcia bevestigd dat hij niets weet een optie die Ajax voor 1 april zou moeten lichten.
Ajax zou voor 1 april moeten beslissen of ze de gehuurde Juanfran overnemen van Besiktas. 'Naar mijn weten wordt er pas aan het eind van het seizoen beslist of ik van Besiktas wordt overgenomen', aldus de Spanjaard. De datum zegt genoeg, lijkt ons.
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:13 schreef BoNi het volgende:
Als het NL 11tal in de groepsfase al sneuvelt is van Basten ook nog een optie....
Maar voorlopig zie ik Blind nog wel blijven.
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.![]()
We hebben ERVARING nodig!![]()
Van Basten heeft een contract tot 2008 en zal als het goed dus het EK in Oostenrijk/Zwitserland willen meepikken. En gezien de vastgestelde doelstellingen bij zijn aanstelling zal hij niet worden afgerekend op de resultaten op het WK. Kwalificatie voor het WK behoorde volgens mij niet eens tot de doelstellingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:13 schreef BoNi het volgende:
Als het NL 11tal in de groepsfase al sneuvelt is van Basten ook nog een optie....
Maar voorlopig zie ik Blind nog wel blijven.
Het wordt weer een drama volgend jaarquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
* speelt voor Danny Blind "Hoezo, Rosenberg kan daar toch spelen ?"
Wellicht wordt hij niet afgerekend door de KNVB op zijn resultaat, maar als het WK dramatisch gaat verlopen dan zorgt de media wel voor zijn ondergang.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Basten heeft een contract tot 2008 en zal als het goed dus het EK in Oostenrijk/Zwitserland willen meepikken. En gezien de vastgestelde doelstellingen bij zijn aanstelling zal hij niet worden afgerekend op de resultaten op het WK. Kwalificatie voor het WK behoorde volgens mij niet eens tot de doelstellingen.
Alsof Van Basten zich dan wel wat zou aantrekken van de media.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wellicht wordt hij niet afgerekend door de KNVB op zijn resultaat, maar als het WK dramatisch gaat verlopen dan zorgt de media wel voor zijn ondergang.
Zelfs als er goede resultaten worden behaald moet ik nog zien of van Basten na het WK nog aanblijft.....
En dan ook nog bij Ajax en Realquote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals methodmich al eens zei : "Iemand die kampioen wordt met Feyenoord, moet wel een geniale trainer zijn!"
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.![]()
We hebben ERVARING nodig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |