quote:Tegenover Radio en TV-zender Noord-Holland (RTVNH) heeft de Spanjaard Juanfran Garcia bevestigd dat hij niets weet een optie die Ajax voor 1 april zou moeten lichten.
Ajax zou voor 1 april moeten beslissen of ze de gehuurde Juanfran overnemen van Besiktas. 'Naar mijn weten wordt er pas aan het eind van het seizoen beslist of ik van Besiktas wordt overgenomen', aldus de Spanjaard. De datum zegt genoeg, lijkt ons.
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:13 schreef BoNi het volgende:
Als het NL 11tal in de groepsfase al sneuvelt is van Basten ook nog een optie....
Maar voorlopig zie ik Blind nog wel blijven.
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.![]()
We hebben ERVARING nodig!![]()
Van Basten heeft een contract tot 2008 en zal als het goed dus het EK in Oostenrijk/Zwitserland willen meepikken. En gezien de vastgestelde doelstellingen bij zijn aanstelling zal hij niet worden afgerekend op de resultaten op het WK. Kwalificatie voor het WK behoorde volgens mij niet eens tot de doelstellingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:13 schreef BoNi het volgende:
Als het NL 11tal in de groepsfase al sneuvelt is van Basten ook nog een optie....
Maar voorlopig zie ik Blind nog wel blijven.
Het wordt weer een drama volgend jaarquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
* speelt voor Danny Blind "Hoezo, Rosenberg kan daar toch spelen ?"
Wellicht wordt hij niet afgerekend door de KNVB op zijn resultaat, maar als het WK dramatisch gaat verlopen dan zorgt de media wel voor zijn ondergang.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Basten heeft een contract tot 2008 en zal als het goed dus het EK in Oostenrijk/Zwitserland willen meepikken. En gezien de vastgestelde doelstellingen bij zijn aanstelling zal hij niet worden afgerekend op de resultaten op het WK. Kwalificatie voor het WK behoorde volgens mij niet eens tot de doelstellingen.
Alsof Van Basten zich dan wel wat zou aantrekken van de media.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wellicht wordt hij niet afgerekend door de KNVB op zijn resultaat, maar als het WK dramatisch gaat verlopen dan zorgt de media wel voor zijn ondergang.
Zelfs als er goede resultaten worden behaald moet ik nog zien of van Basten na het WK nog aanblijft.....
En dan ook nog bij Ajax en Realquote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals methodmich al eens zei : "Iemand die kampioen wordt met Feyenoord, moet wel een geniale trainer zijn!"
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Wouters, Ronald Koeman, Danny Blind en Marco van Basten, allemaal één pot nat.![]()
We hebben ERVARING nodig!![]()
Zelfs ik ben het met dirkje eensquote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
ben het voor de verandering eens met je eens Dirk.
Ajax heeft nu echt niet de grootste selectie met al die blessuresquote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blind![]()
Wat een gozer zeg, de vermoeidheid de schuld geven![]()
Blind moet echt niet gaan zeiken over vermoeidheid. Ajax heeft de grootste selectie van de eredivisie, en ik kan geen enkele speler die in de basis staat op dit moment opnoemen die alles heeft gespeeld dit seizoen. Dus wat nou vermoeid?
En telkens lukt het hem om toch nog een oorzaak voor het dramatische spel te vinden.![]()
quote:'Emanuelson in belangstelling Italiaanse clubs'
Gepost op 27-03-2006 17:18 door Dave van Kooten
Image: uploads/emanuelson,%20urby.jpg Urby Emanuelson kan rekenen op de interesse van verschillende buitenlandse clubs. De pas 19-jarige verdediger/middenvelder beleefd dit seizoen zijn doorbraak bij Ajax en die doorbraak is ook buiten Nederland bij verschillende clubs opgevallen. Vooral Italiaanse clus volgen de verrichting van de Ajacied op de voet.
Vanuit Italie lijken Juventus en Palermo twee belangrijke kandidaten. De Italiaanse lijstaanvoerder zou de speler graag over willen nemen en dan gelijk willen doorverhuren aan Palermo. Hiermee zou het het risico besparen een miskoop te doen en de speler kunnen laten rijpen in de Serie A.
Emanuelson speelde op 10 april 2005 zijn eerste wedstrijd in het eerste van de Amsterdammers. Tot dusver kwam hij al 25 keer in actie onder trainer Danny Blind en wist hij al eenmaal het net te vinden. Tot op heden was de linksback/linkermiddenvelder steeds verzekerd van een basisplaats onder Blind.
ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef Jasza het volgende:
Urby moet nog minimaal 2 jaar bij Ajax blijven, anders is ie dom.
Nee maar ik bedoel gewoon dat hij dan een domme keuze maaktquote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik snap deze zin niet helemaal.
Dus op basis van het verblijf van Urby bij Ajax kan jij zijn IQ bepalen?
Het is niet verstandig van Urby als ie nu weggaat bij Ajax. Dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |