Jij vind iedereen overschat, ofniet?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Juist teveel voor deze overschatte speler.
Milan wil hem natuurlijk ook voor de bank en na 2 jaar speelt hij terecht bij een Lecce ofzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef twi het volgende:
Cziommer mag wat mij betreft per direct tekenen, als opvolger voor Galasek.
Cziommer is meer een nummer 10 dan een VMquote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef twi het volgende:
Cziommer mag wat mij betreft per direct tekenen, als opvolger voor Galasek. Prima voor de breedte, wellicht kwaliteit genoeg voor een regelmatige basisplaats. Prima. Geen wereldaankoop, maar wel een ontzettend nuttige. Liever Cziommer voor niks dan Landzaat voor 5+ miljoen.
Inderdaad, daarom juist. We hebben aan Lindenbergh al genoeg tikkie-breed gevers in de selectie. Sneijder en Cziommer aan de flanken op het middenveld, Maduro of Lindenbergh als centrale middenvelder. Stuk uitgebalanceerder zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ken Cziommer niet echt heel goed maar hij is toch een stuk aanvallender ingesteld?
oh zo bedoel je het. dan ben ik het met je eens jaquote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom juist. We hebben aan Lindenbergh al genoeg tikkie-breed gevers in de selectie. Sneijder en Cziommer aan de flanken op het middenveld, Maduro of Lindenbergh als centrale middenvelder. Stuk uitgebalanceerder zo.
Uhm jij wil met Cziommer, Perez, Snijder, Huntelaar en Rosenberg gaan spelen? Niet een beetje te aanvallend?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom juist. We hebben aan Lindenbergh al genoeg tikkie-breed gevers in de selectie. Sneijder en Cziommer aan de flanken op het middenveld, Maduro of Lindenbergh als centrale middenvelder. Stuk uitgebalanceerder zo.
Dat hangt af wie er bij komen op de backposities. Ik stem de komende paar jaar voor minder aanvallende backs. Heitinga zou dat kunnen. Emanuelson wat minder.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Uhm jij wil met Cziommer, Perez, Snijder, Huntelaar en Rosenberg gaan spelen? Niet een beetje te aanvallend?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Heitinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson Maduro Cziommer Sneijder Rosenberg Huntelaar Perez |
ik dacht iets origineels verzonnen te hebbenquote:
quote:'Ajax geïnteresseerd in Simon Cziommer'
Ook Ajax voegt zich bij de gegadigden om Simon Cziommer volgend seizoen over te nemen van Schalke 04, die hem nu nog verhuren aan Roda JC
In de winterstop kwam Cziommer naar Roda JC. voor zijn periode bij Schalke 04 speelde de nummer 10 onder meer bij FC Twente.
Bij Ajax moet de Duitser de plek van rechtshalf invullen, omdat de Tjechische routinier Galàsek volgend seizoen de ArenA zal verlaten.
Behalve Ajax, hebben ook Roda JC en FC Twente de intentie om de speler definitief vast te leggen.
quote:'Emanuelson in belangstelling Italiaanse clubs'
Urby Emanuelson kan rekenen op de interesse van verschillende buitenlandse clubs. De pas 19-jarige verdediger/middenvelder beleefd dit seizoen zijn doorbraak bij Ajax en die doorbraak is ook buiten Nederland bij verschillende clubs opgevallen. Vooral Italiaanse clubs volgen de verrichting van de Ajacied op de voet, zo melden verschillende Italiaanse kranten.
Vanuit Italie lijken Juventus en Palermo de twee belangrijkste kandidaten. De Italiaanse lijstaanvoerder zou de speler graag over willen nemen en dan gelijk willen doorverhuren aan Palermo. Hiermee zou het het risico besparen een miskoop te doen en de speler kunnen laten rijpen in de Serie A.
Emanuelson speelde op 10 april 2005 zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal van de Amsterdammers. Tot dusver kwam hij al 25 keer in actie onder trainer Danny Blind en wist hij al eenmaal het net te vinden. Tot op heden was de linksback/linkermiddenvelder steeds verzekerd van een basisplaats onder Blind.
quote:'Sneijder acht zich rijp voor AC Milan'
De website Goal.com meldt dat Sneijder zich rijp acht voor een overgang naar een Europese topclub, AC Milan is serieus geinteresseerd in de Utrechter.
“Ik ben vereerd door de interesse van Milan, dat is een fantastische club,” aldus de Ajax-speler. De 21-jarige middenvelder zegt verder: “Ik denk dat ik klaar ben voor de stap naar de top, maar zolang er nog niets op papier staat kan ik er verder nog niets over zeggen.”
quote:Boukhari baalt van 'fluitende' Ajax-supporters
Ajacied Nourdin Boukhari is erg teleurgesteld in het Amsterdamse publiek. Ondanks dat hij de laatste wedstrijden goed speelt wordt hij, net als eerder dit seizoen, uitgefloten.
Zondag maakte de stadionspeaker een fout door bij een wissel zijn naam om te roepen, terwijl hij Babel bedoelde. "Je hebt het één keer meegemaakt, nu zag het er weer naar uit dat ik een wissel kreeg en dan gaat het publiek wéér tekeer. Blijkbaar vinden die mensen vertrouwen niet belangrijk voor een speler", reageert een erg teleurgestelde Boukhari.
De Rotterdammer is blij om de Amsterdam Arena te verlaten, al zal hij nog wel met alle kracht spelen in de resterende duels. "Ik ga gewoon door, dus nog een paar wedstrijden en dan is het hoofdstuk-Boukhari in Amsterdam afgesloten."
Spuit elf, dit meldde ik vanmorgen al.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het btw niet topic 317?
Ja ach gaat om het idee hequote:
Urby en Sneijder blijven, Boukhari gaat weg en daarmee basta! Als ik m'n zin niet krijg verbrand ik m'n AJAXvlag.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef Houniet het volgende:
geruchten*knip
quote:Mitea op drift voor Jong Ajax
Mitea heeft vandaag voor Jong Ajax in de wedstrijd tegen Jong Heracles laten zien op de goede weg terug te zijn. De Roemeense aanvaller scoorde twee keer in de uitwedstrijd in Almelo. Jong Ajax won overigens met 0-3, de derde goal werd gemaakt door Vertonghen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |