Ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Mannen worden geil van 2 vrouwen die sexen.
Mijn moeder is niet gayquote:
maar goed ook.. en je kan er toch maar een aan..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef Camplo het volgende:
2 vrouwen die sexen vind ik trouwens niet geil als man zijnde.
2 mannen heb ik nog nooit zien sexen, maar dat is helemaal niks.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Maar worden vrouwen geil van 2 mannen die sexen?![]()
Eerljik gezegd geen idee. Heb het nog nooit met vriendinnen besproken ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef dfens het volgende:
[..]
Ben je alleen met deze mening, of ben je representatief voor de moderne vrouw?
He wat toevallig, ik ook!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind sex an sich wel geil om naar te kijken eigenlijk.
Alleen als ik er tussen lig....quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Maar worden vrouwen geil van 2 mannen die sexen?![]()
Als t moet nog welquote:Op zondag 26 maart 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
ik zie liever 2 goeduitziende vrouwen, maar 2 goeduitziende mannen wil ik ook wel naar kijken als het moet
Ja, neem vooral 2 vrouwen die sensueel bezig zijn en 2 mannen die keihard bezig zijn, dan kun je ook echt een geweldige vergelijking makenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Adelante het volgende:
zeg nou zelf...
[afbeelding]
[afbeelding]
Deense dogquote:Op maandag 27 maart 2006 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor hond. Snoop DogMaar een Golden Retriever
Idd. Twee vrouwen met een voorbinddildo in elkaars reet is al meteen een stuk minder aantrekkelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 00:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, neem vooral 2 vrouwen die sensueel bezig zijn en 2 mannen die keihard bezig zijn, dan kun je ook echt een geweldige vergelijking maken![]()
![]()
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:36 schreef SunChaser het volgende:
Idd. Twee vrouwen met een voorbinddildo in elkaars reet is al meteen een stuk minder aantrekkelijk
is alles wat in de bijbel staat echt??quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat dat in de bijbel?
Ja. Op deze foto neuken de mannen wel en de vrouwen kroelen. Als jij dat niet ziet ben je scheel.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?
quote:
Weer de typische hetero 'macho' die komt vertellen dat 2 vrouwen die seks hebben geil is en 2 mannen die seks hebben niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 2 sexende vrouwen niet geil bent ben je toch echt homo hoor. Kom maar uit die kast
Stomem hetero, je mag niet meer in ons topic komenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?
Biseksueel is een van de meest misbruikte termen van de afgelopen jaren, dus ik ben er liever voorzichtig mee.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
Voor de vrouwen die het geil vinden om naar 2 seksende vrouwen te kijken: zijn jullie biseksueel?
Nu nog wachten op de vrouw die zegt: ik word geil van vrouwen, maar zou nooit seks met een vrouw willen hebben...quote:Op maandag 27 maart 2006 01:13 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Biseksueel is een van de meest misbruikte termen van de afgelopen jaren, dus ik ben er liever voorzichtig mee.
Maar ik voel me inderdaad ook aangetrokken tot vrouwen, ben ook een aantal keer verliefd geweest op een meisje.
Ik word er niet geil van, vind ze wel esthetisch verantwoorder dan mannen en wil er geen seks meequote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu nog wachten op de vrouw die zegt: ik word geil van vrouwen, maar zou nooit seks met een vrouw willen hebben...![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik word er niet geil van, vind ze wel esthetisch verantwoorder dan mannen en wil er geen seks mee
Ik word van allebei niet warm of koud.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Slechts het middelste gedeelte behoeft enige uitleg.
Vind je 2 vrouwen di emet elkaar bezig zijn mooier eruit zien dan 2 mannen die beizg zijn?
Esthetisch verantwoorderquote:En nog een vraag: vind je uberhaupt een naakte vrouw er mooier uitzien dan een naakte man?![]()
Je kan een schilderij mooi vinden, maar er toch geen seks mee willen... duidelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ dit in andere woorden zeggen?![]()
Ik zou dit niet in andere woorden willen zeggen. Als jij echter niet weet wat esthetisch betekent, kun je even in de Van Dale kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ dit in andere woorden zeggen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |