Ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Mannen worden geil van 2 vrouwen die sexen.
Mijn moeder is niet gayquote:
maar goed ook.. en je kan er toch maar een aan..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef Camplo het volgende:
2 vrouwen die sexen vind ik trouwens niet geil als man zijnde.
2 mannen heb ik nog nooit zien sexen, maar dat is helemaal niks.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Maar worden vrouwen geil van 2 mannen die sexen?![]()
Eerljik gezegd geen idee. Heb het nog nooit met vriendinnen besproken ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef dfens het volgende:
[..]
Ben je alleen met deze mening, of ben je representatief voor de moderne vrouw?
He wat toevallig, ik ook!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind sex an sich wel geil om naar te kijken eigenlijk.
Alleen als ik er tussen lig....quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef dfens het volgende:
Maar worden vrouwen geil van 2 mannen die sexen?![]()
Als t moet nog welquote:Op zondag 26 maart 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
ik zie liever 2 goeduitziende vrouwen, maar 2 goeduitziende mannen wil ik ook wel naar kijken als het moet
Ja, neem vooral 2 vrouwen die sensueel bezig zijn en 2 mannen die keihard bezig zijn, dan kun je ook echt een geweldige vergelijking makenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Adelante het volgende:
zeg nou zelf...
[afbeelding]
[afbeelding]
Deense dogquote:Op maandag 27 maart 2006 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor hond. Snoop DogMaar een Golden Retriever
Idd. Twee vrouwen met een voorbinddildo in elkaars reet is al meteen een stuk minder aantrekkelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 00:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, neem vooral 2 vrouwen die sensueel bezig zijn en 2 mannen die keihard bezig zijn, dan kun je ook echt een geweldige vergelijking maken![]()
![]()
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:36 schreef SunChaser het volgende:
Idd. Twee vrouwen met een voorbinddildo in elkaars reet is al meteen een stuk minder aantrekkelijk
is alles wat in de bijbel staat echt??quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat dat in de bijbel?
Ja. Op deze foto neuken de mannen wel en de vrouwen kroelen. Als jij dat niet ziet ben je scheel.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?
quote:
Weer de typische hetero 'macho' die komt vertellen dat 2 vrouwen die seks hebben geil is en 2 mannen die seks hebben niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 2 sexende vrouwen niet geil bent ben je toch echt homo hoor. Kom maar uit die kast
Stomem hetero, je mag niet meer in ons topic komenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij dat uit die foto opmaken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |