Sterk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[afbeelding]
Balen als een stekker..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd goeiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[afbeelding]
Balen als een stekker..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whahahaquote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand in de maling nemen
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Het geld groeit me niet op de rug!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Even schaamteloos gekopieerd.
Iemand in de zeik nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
en nu: nooit een gegeven paard in de bek schijten...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Nooit een gegeven paard in de bek kijken.
Verklaar je nader.quote:
!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:26 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
De druppel die de emmer deed overlopen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:26 schreef MaLo het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:10 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Rome is ook niet in een dag gebouwd
[afbeelding]
quote:
erreg leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:26 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
omg, ik moest eerst ff denkenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:10 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Rome is ook niet in een dag gebouwd
[afbeelding]
quote:
quote:
die is echt te grappigquote:
knap dat je die eenrichtingsverkeersborden er bij hebt getekend, die zou ik vergeten zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Alle wegen naar rome jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Hoe een koe een haas vangt..
een kikker ook voor nietsquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:09 schreef OmeCorn het volgende:
[afbeelding]
Voor niets gaat de zon op.
[afbeelding]...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:33 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
In het ootje genomen worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop