Goud verdwijnt toch ook niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
wtf? Ik was aan het klooien in de imperial city, pakt een mannetje me bij het inbreken in z'n huis. Dus ik mep hem dood en wil hem leegroven. Verdwijnt z'n goud niet :S
350.000 goud geloot
Maar op een aparte save gezet
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.quote:
Owwww... das netjesquote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef VrijeVal het volgende:
Top spel!
Alleen valt het einde na 5 minuten spelen al te bedenken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je het ook willen proberen, gast heettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff,...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:17 schreef Genjuro het volgende:
[..]
In makkelijker engels-nederlands
de skills die je het meest gaat gebruiken, niet (allemaal) als major zetten want zo level je te snel op
Bijvoorbeeld, als pure warrior geen blade,blunt of hand-to-hands kiezen als major zorgt ervoor dat je +5 op str kunt krijgen per lvl als je uiteindelijk levelled
Sommigen zullen zeggen "pff maakt geen fuck uit, hoe meer lvls ik heb hoe sterker ik ben". Spijtig genoeg niet waar doordat het spel je tegenstanders kiest naarmate je lvl, dus als je te zwak bent voor je lvl, wordt je gewoon constant neergehaalt, terwijl als je goed sterk bent voor je lvl(het is via deze manier zelfs mogelijk om als lvl 1 karakter 100 blade,block en heavy armor te hebben, ook al is dit het eigenlijke doel van deze tactiek niet) je het veel makkelijker hebt
Dit is trouwens niks nieuw, in Morrowind was het net hetzelfde
Persoonlijk gebruik ik het niet, omdat het spel te makkelijk word via deze manier, het is dus eigenlijk gewoon een exploit
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mocht je het ook willen proberen, gast heetteIk ben die knakker al wel een paar keer tegen gekomen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
welke kerel was dat? ik heb centen nodig voor mijn bountyquote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.
Check de spoiler die bastard net quottequote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke kerel was dat? ik heb centen nodig voor mijn bounty
Het wordt lastig maar ik ga het proberen dan...je kan een stad nameljik niet insneaken...zodra je een stap de poort in zet staan er 5 man voor me neus die denken dat ze me kunnen hebben, dus dat wordt een hit and runquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Check de spoiler die bastard net quotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een oplossing??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Yupsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
Kan ik trouwens bij the dark brotherhood en the thieves guild tegelijk?
Ah, heb gevonden hoe je ervan af komt. Ga even naar de chapel in Cheyindall, als je het altar gebruikt krijg je je normale stats weer terug.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die quest heb ik ook net gedaan. Komt dat niet vanzelf weer goed?![]()
verrassendquote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef zatoichi het volgende:
Er zitten sowieso aardig wat (kleine) bugs in oblivion.
Ik ben wel een keer "uit" en dungeon gevallen :Squote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef zatoichi het volgende:
Er zitten sowieso aardig wat (kleine) bugs in oblivion. Zo ben ik in een bos een zwevende steen tegengekomen. Hij zit er altijd, althans in mijn versie van Oblivion. En ik stond een keer in een hoekje te sneaken, tussen een muur en een lantaarnpaal, en toen ik naar achteren liep, ging ik in een keer omhoog. Toen zat ik dus op de lantaarnpaal. Misschien kan dit ook wel gewoon eigenlijk....
Been there done that, al stond ik opeens door een val op de level en kon ik vijanden aanvallen vanaf daar. Daarna viel ik door de level en spawnde ik weer naast een vijand. dood.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:11 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer "uit" en dungeon gevallen :S
Ik liep daar rond, kom in een nieuwe kamer, en val plotseling naar beneden. Toen zag ik dus ook die hele dungeon van de onderkant :/
en na een tijdje kwam ik plotseling ergens anders in die dungeon weer terecht.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef VrijeVal het volgende:
Top spel!
Alleen valt het einde na 5 minuten spelen al te bedenken..ehm, je red toch een zekere Martin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe wil de keizer het uitleggen dat een Argonian zijn heir is? Zieke shit
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef Dnareb het volgende:
Heeft iemand de mage guild gedaan? Ik heb alle recomendations, en ik moet nu een staff maken. Dus ik naar de grot in Welspring cave, zijn die 2 chicks waarmee ik die staff moet maken dood. En ik moet dat onderzoeken. Maar ik heb geen aanknopings punt. Heeft iemand deze quest al gedaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr.. ben toen meteen weer ff gestopt, dit spel is misschien beetje te eng voor me
Where facts are few, experts are many.
Ligt aan jezelfquote:Op maandag 27 maart 2006 14:00 schreef Egamer het volgende:
Als je bij de Dark Brotherhood zit, kom je dan vaak in de gevangenis?
Als je een onschuldig iemand vermoord en dan gaat slapen krijg je bezoek.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:00 schreef Egamer het volgende:
Als je bij de Dark Brotherhood zit, kom je dan vaak in de gevangenis?
Ohja, ik ben al 3x in de Arena geweest en succesvol. Wanneer kan ik een invite verwachten van die Dark gastjes?
je moet die half-affe staf uit dat altaar gappen en terug gaan naar die harry potter in de arcane uni.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Dnareb het volgende:
@ Woutey, Nou dat heb ik nu gedaan. Ik heb ook al die gasten gedood. Een staff gepakt uit een of andere stenen altaar. Maar krijg geen vervolg op die quest, dus ik hang een beetje vast daar.
Zelfs die gast waarvan ik de quest heb gekregen zegt ook niets.
Heb je wel een weyness(ofzo) stone? Dan shock op de steen, en je krijgt er een nieuwe slappe kutspreuk voor terugquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet echt ff geld hebben, wil een shock spell, moet ik op een steen doen
ben benieuwd wat ik krijg..
Ik heb wel shock scrolls, hopelijk werken die ook
volgens mij heb ik geen weyness stonequote:Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heb je wel een weyness(ofzo) stone? Dan shock op de steen, en je krijgt er een nieuwe slappe kutspreuk voor terug
Kun je gappen uit de lobby van archmage traven, in zon bakquote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen weyness stone
Zijn Replica'squote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
(die hebben moooooooie wapens liggen in kastjes)
Nou, ik had een nieuwe warrior met security gemaakt ook om deze reden, maarquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet echt ff geld hebben, wil een shock spell, moet ik op een steen doen
ben benieuwd wat ik krijg..
Ik heb wel shock scrolls, hopelijk werken die ook
ook eens wat quest gaan doen voor fighters guild
(die hebben moooooooie wapens liggen in kastjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke skill heeft zijn achterliggende stat(bv destruction=willpower en armorer=endurance) en er zijn per stat 3 skillsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Pfff,...
Maar kan je je +5 level ups (multipliers) ook op andere skills zetten dan? Dat wist ik dus niet. Als je level up gaat en ik kies een andere dan bv strengt is die bv niet +5 maar +1 !
Je moet dan gewoon hetzelfde trukje toepassen met andere skills als je het op een andere stat wilt hebben
[ Bericht 14% gewijzigd door Genjuro op 27-03-2006 14:18:10 ]100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Jammer genoeg weekend niet veel gedaan met het spel, nogal druk gehad. Zat zaterdag wel ff te spelen en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr.. ben toen meteen weer ff gestopt, dit spel is misschien beetje te eng voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja freaky he, jammer dat ik alleen niet kon antwoorden, ik had alleen de keus om weg te gaan.
|Maar ook al had ik gesaved, ik durfde eigenlijk helemaal niet naar binnen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
Na 2400 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb de quest waarbij ik Gray Fox kan vinden. Ik zit nu in zo'n garden, ik moest daar 's avonds zijn.Alleen zie ik daar niemand.
dat is niet de DB, dat zijn de thievesquote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Soepblik het volgende:
Dit spel is echt briljant!![]()
Ik heb nu zo'n briefje gekregen van de Dark Brotherhood dat ik naar de tuinen van blaweetikveel moet gaan in het Waterfront District in de Imperial City om lid te worden, maar ik kan daar echt geen tuinen vinden? Alleen een boot, een toren en wat hutjes... Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |