Modegek!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu die blades-armor... maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Bij de kapel net buiten chorrol. Als je de amulet of kings hebt afgeleverd moet je met een pater daar praten en vragen om assistance. Dan krijg je van hem te horen dat je zijn paard mee mag nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand trouwens nog waar je dat gratis paard kunt halen? Welke stad etc.?
Ik vond Steel juist mooi! Het heeft dezelfde eigenschappen als die van de Blades, maar het ziet het veel beter uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.
werken voor je geldquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
Je moet ook eerlijk zijn en niet stelen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
als thief werken betekent dat je moet inbreken bij huizen, maar je kan niet langs die kutguards sneaken dus ik ben gewoon de lul, ik ga ook niet overnieuw beginnen ofzo, ben der al te ver voorquote:
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik loop in zo'n kek zwart pakje rond van de dark brotherhood
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenisquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
Welke bedoel je? Ik draag nu de Shrouded Armor om te sneaken.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.
Maar ik loop daar ook nog steeds in rond, lvl 6. Waar kun je andere coole light armor krijgen?
Ja bij mij zegt ie : Gevangenis of sterf, ik ga voor keuze C en laat hem sterfen en dan krijg je een dikke bounty die het spel verpestquote:Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenis
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef EmjaY het volgende:
Als je door die Imperial City guards wordt gezocht, word je dan ook in andere steden opgepakt?![]()
Zou balen zijn, moet nog een paar K gold betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |