Die heten toch al anders. Dat zijn dikke van Dikmans ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar nu wilden ze het Buyszoen gaan noemen toch? Hoe zit dat dan met de negerzoenen van Dikmans? Die ik eigenlijk zelfs lekkerder vind??
Ja, maar die duurde me te langquote:Op zondag 26 maart 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Indah moest hem doen
Dat dacht ik al... Vind je het echt erg dat ik het gedaan heb?? Want dan vraag ik een slotje!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jaah.. sorry ik had niet gezien dat ik de laatste was![]()
die heten geen negerzoen in ieder gevalquote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heten toch al anders. Dat zijn dikke van Dikmans ofzo
neuh hoor.. prima zo.. ik ben pas net weer in Nederland, dus verwacht van mij maar geen organisatie op dit momentquote:Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al... Vind je het echt erg dat ik het gedaan heb?? Want dan vraag ik een slotje!
En de OP is speciaal voor Flashquote:Op zondag 26 maart 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh hoor.. prima zo.. ik ben pas net weer in Nederland, dus verwacht van mij maar geen organisatie op dit moment![]()
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de OP is speciaal voor Flash
Hij went vast aan het concept "wachten"quote:
Laten we het niet over traag hebben he. Jij had twee dagen nodig om je eisenpakket door te geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!
Idd. De luiaard.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij went vast aan het concept "wachten"
nee hoor, ik werkte gewoon door terwijl jullie met z'n alleen aan het wachten warenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij went vast aan het concept "wachten"
slapen na de sex?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!
Dat was gewoon om te testen of jij geduld hebt!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laten we het niet over traag hebben he. Jij had twee dagen nodig om je eisenpakket door te geven.
Tuurlijk was ik serieus.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was gewoon om te testen of jij geduld hebt!![]()
En omdat ik dacht dat jij niet serieus was![]()
Dat mag niet bij allochtonen voorstander!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/700(...)t_stenengooiers.html
De lol is er nu wel vanaf. Het wordt tijd voor wat standrechtelijke executies, want dit gedrag wordt gewoon niet geaccepteerd, klaar.
slapen voor de sex omdat het te lang duurtquote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, dit was er zelfs ver voor!
Ik word altijd wantrouwend als het andere geslacht wat meer belangstelling in me heeft dan het gebruikelijke "Hoe gaat het?"quote:
gewoon tijdensquote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slapen voor de sex omdat het te lang duurt![]()
Je telefoon gaat!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
tringelingeling
in Yogyakarta waaide het ook hard toen ik weg ging... had alleen daar niets mee te makenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
Cyclone Wati downgraded
26.03.06 2.30pm
The effects of Cyclone Wati are being felt in Northland today, but MetService says the storm is weakening. Forecaster Bob Lake says Wati has been downgraded from a tropical cyclone, but the low-pressure system still holds rain and thunderstorms.
Strong east to northeast winds will rise to gale force around the Northland, Auckland and Coromandel Coasts this afternoon.
Mr Lake says the North Island is on the fringe of the storm as it swirls south towards the North Central Tasman.
- NEWSTALK ZB
Vandaag gemerkt.
hoi dolle_spoorwegovergangquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
tringelingeling
neem eens op, je hebt een irritante ringtonequote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
tringelingeling
Dat was iets anders.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in Yogyakarta waaide het ook hard toen ik weg ging... had alleen daar niets mee te maken![]()
Sex kan me nooit te lang durenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slapen voor de sex omdat het te lang duurt![]()
Er dendert een trein over je heen.quote:
ik voel tquote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er dendert een trein over je heen.![]()
Ah dus als iemand je eisenpakket gaat vragen dan voel je vlinders in je buik?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik word altijd wantrouwend als het andere geslacht wat meer belangstelling in me heeft dan het gebruikelijke "Hoe gaat het?"![]()
Het zal ook eens niet.quote:
Nee hoor.. Daar moet wel iets meer voor gebeuren!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus als iemand je eisenpakket gaat vragen dan voel je vlinders in je buik?![]()
![]()
*in scoringspositie is*![]()
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef leonieke het volgende:
Oke eten![]()
Met dat domme zomeruur is het gewoon al 14uur
goedemiddag niekequote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef leonieke het volgende:
Oke eten![]()
Met dat domme zomeruur is het gewoon al 14uur
He scheisse.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor.. Daar moet wel iets meer voor gebeuren!
Mja, oke... een uur minder vervelen, heb je wel gelijk in. Alhoewel mijn ma en ik (echt waarquote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaeen uurtje minder jezelf het licht uit je ogen vervelen
Hoi lieverd
Posts van mij?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik begin al wel te glimlachen bij bepaalde posts. Is dat ook goed??
![]()
Ja joh, zeker geen indonesisch.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's duits... of iets wat erop lijkt
welkom terug in Europa danquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
Inda hoi(ik kan u niet welkom terug heten natuurlijk want ik ben zelf niet in het land
)
Hoi Jag en VM en d_h en de rest gewoon![]()
Trek eens wat Kodakskes?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, oke... een uur minder vervelen, heb je wel gelijk in. Alhoewel mijn ma en ik (echt waar) vandaag al naar de Flora Lux zijn geweest. Anderhalfuur rondgewandeld voor twee grote planten in een pot en een paar krokuskes (en een beertje voor phille
)
Hoi trouwens![]()
Lekker geslapen?
Dat ging jij hier toch komen doen?quote:
Mummieslaapzak is gezelligquote:Redelijk geslapen hoor, ik mocht vannacht in een mummieslaapzakNog nooit in geslapen
was leuk
Ik post zo wel een foto
Hier ben ik me toch wat duitsers tegengekomen tijdens de trip naar Coromandel een maand geleden.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig niet dat duitsche geschreeuw in die taal.
ik heb medelijden met je. Op het vliegveld in Jakarta wel een hoop Belgen gezien/gehoord, verder geen vreemde blanken gezienquote:Op zondag 26 maart 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier ben ik me toch wat duitsers tegengekomen tijdens de trip naar Coromandel een maand geleden.![]()
Das dan weer jammer.quote:
Ik heb vanmorgen in bed verzwegen dat het zomeruur wasquote:Op zondag 26 maart 2006 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb 8 uur geslapen op een reis van 12 uur, dus wakker ben ik nu wel.
Dan weet je dat de vakantie alweer voorbij is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je. Op het vliegveld in Jakarta wel een hoop Belgen gezien/gehoord, verder geen vreemde blanken gezien![]()
Humor?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heeft gewoon humor! Althans zo komt ie over
Das ook wel makkelijk zo ineens he?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar van jou toch wel het meest hoor
Ik deed toch twee keer zoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das ook wel makkelijk zo ineens he?![]()
Slaat ie hard??quote:Op zondag 26 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
(ik meen het natuurlijk niet eh flesje)
Wat een geruststelling.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik deed toch twee keer zo![]()
![]()
En anders had ik Flash wel als eerste genoemd!
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen in bed verzwegen dat het zomeruur was![]()
Zijn we tot (nieuwe uur) 10.30u blijven liggen![]()
ja, dit maal wel ja, maar de volgende keer ga ik kennissen bezoeken. Dat kan met de trein, duurt 8 uur, of met het vliegtuig, duurt 4 uur inclusief de reistijden van en naar huis. (Jakarta is te groot voor 1 vliegveld eigenlijk)quote:Op zondag 26 maart 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan weet je dat de vakantie alweer voorbij is.![]()
klinkt officieeelquote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, morgen naar het Auckland Regional Council.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heeft gewoon humor! Althans zo komt ie over
Ik ook van jouquote:Op zondag 26 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Humor?![]()
(ik meen het natuurlijk niet eh flesje)
Gezellig? Kon niet echt meer iemand bij hoorquote:
whehe.. die kopquote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig? Kon niet echt meer iemand bij hoorkijk maar
[afbeelding]
owh, niet slecht.. ik krijg 200 nog wat euro van m'n no claim terug over 2005, maar ik heb schijnbaar teveel spaargeld, zodat ik 300 euro belasting mag betalen over mijn spaarcenten.. klootzakken.quote:
Das weer klote ja. Snap dat echt niet hoor, wat je ook met je geld doet ze willen er een deel van hebben. Tenzij je het allemaal uitgeeft, dan krijg je er nog wat bijquote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, niet slecht.. ik krijg 200 nog wat euro van m'n no claim terug over 2005, maar ik heb schijnbaar teveel spaargeld, zodat ik 300 euro belasting mag betalen over mijn spaarcenten.. klootzakken.
Nee nee, ik mag een vergadering bijwonen enzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je wordt dan officieel tot ongewenst vreemdeling verklaard?
Volgens mij niet echt.quote:
Ziet er knus uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind 't een geinige foto hoor..![]()
jep, dit jaar ga ik nog een rekening openen in Singapore. Geen gezeik meer met belasting betalen over geld waarover ik al 42% betaald heb en zo. Te achterlijk voor woorden gewoonquote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer klote ja. Snap dat echt niet hoor, wat je ook met je geld doet ze willen er een deel van hebben. Tenzij je het allemaal uitgeeft, dan krijg je er nog wat bij
Tuurlijk kan niemand erbijquote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik normaalgezien niet erg![]()
quote:
elk in onze mummieslaapzak?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen bedfoto's gaan maken?
ik wil namens het Barbie-bevrijdingsfront even een heilige oorlog uitroepen tegen dit schandelijke misbruik van het woord POPquote:
Wel als jequote:
Gelukkig zit ik niet in Nederland.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar choco kan toch niet meer in het Nederland van 2006 hoor..
Maar dan niet in een tent hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als jeFlesje
dicht bij je is om je goed te beschermen en helemaal aan repen te nuecken toch?
Nee, een geluiddichte caravan natuurlijk, wat denk je welquote:
Zo eentje die lekker wiebelt in de vering!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een geluiddichte caravan natuurlijk, wat denk je wel
zo een met roestige vering, zodat de hele camping mee kan genieten natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo eentje die lekker wiebelt in de vering!![]()
Daarvoor heb ik geen roestige vering nodig hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo een met roestige vering, zodat de hele camping mee kan genieten natuurlijk.
En dat ze je de volgende dag echt aankijken met een blik alsof ze zich afvragen hoe jij nog lopen kan!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo een met roestige vering, zodat de hele camping mee kan genieten natuurlijk.
Dat zijn net wat te veel stipjes voor de naam Vikingsmeisje!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nou weer mis met een tent![]()
Ik heb juist zin om de tent in mijn auto te gooien en dan lekker door europa te gaan crossen, smaen met..................![]()
Zou ik echt niet graag doenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb juist zin om de tent in mijn auto te gooien en dan lekker door europa te gaan crossen, smaen met..................![]()
Heb ik niet goed geteld danquote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zijn net wat te veel stipjes voor de naam Vikingsmeisje!
Wat snap je niet aan "geluiddicht"?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik geen roestige vering nodig hoor![]()
Met een goed luchtbed en je eigen hoofdkussen kan het prima hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou ik echt niet graag doen![]()
Ik wil minstens een deftig bed op vakantie.
Maar dit jaar gaan we normaalgezien weer niet op vakantie, dus geen probleem
Je mag wel op mij liggen anders hoor, ook lekker zachtquote:Op zondag 26 maart 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
Ik wil minstens een deftig bed op vakantie.
Ik ken die uitbarstingen van jou een beetje inmiddelsquote:
Mja kijk. Als ik al eens op vakantie ga, dan wil ik bediend worden. Dan wil ik dat iemand mijn bed komt maken, wil ik een deftig ontbijt waarbij ik gewoon mijn voetjes onder tafel moet schuiven, wil ik een deftig bad, wil ik eigenlijk niets doen...quote:Op zondag 26 maart 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een goed luchtbed en je eigen hoofdkussen kan het prima hoor
gatver, zo'n kleffe tent nog even wat meer klef maken.. mij niet gezien. Ik had een goede kamer met Airco.. soms toch wel handig.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
uh uhquote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik geen roestige vering nodig hoor![]()
Dat heeft ook wel wat jaquote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja kijk. Als ik al eens op vakantie ga, dan wil ik bediend worden. Dan wil ik dat iemand mijn bed komt maken, wil ik een deftig ontbijt waarbij ik gewoon mijn voetjes onder tafel moet schuiven, wil ik een deftig bad, wil ik eigenlijk niets doen...
Dus een tent met luchtbed en slaapzak is eigenlijk gewoon niet mijn ding
Wat?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb niet eens wat om mee op vakantie te gaan![]()
ik ookquote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik eigenlijk gewoon zin om er ff uit te zijn. Een weekendje weg ofzo
Ah... Mja, het probleem is eerder dat ik vakantie meestal weggegooid geld vind en ik nu eerst mijn auto moet herstellen. En dan nog een huis vinden en dan misschien nog eens weg gaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, geld en een tent en nog meer van die dingen...
Tot over twaalf uurtjes!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat even verder met schrijven.
Jij had toch een viking?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zal eerder 6 zijn ofzo.quote:
Dit verhaal wordt steeds ranzigerquote:Op zondag 26 maart 2006 15:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aantal Vikings, maar die zijn niet om mee op vakantie te gaan
Nee, jij maakt er een ranzig verhaal van. Als je het eenmaal weet is de spanning er totaal af!quote:
Ik heb hier een tent voor je, een luchtbed, een slaapzaakquote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, geld en een tent en nog meer van die dingen...
Zoiets vreesde ik alquote:Op zondag 26 maart 2006 15:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, jij maakt er een ranzig verhaal van. Als je het eenmaal weet is de spanning er totaal af!
Jij houdt van spanningquote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zopiets vreesde ik alVertel het me maar niet dan
Heb je dan ook nog een cursus tent opzetten voor me?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier een tent voor je, een luchtbed, een slaapzaak
Alleen dat geld
Oh dit zijn ook wel filmpjegenieke momenten altijdquote:Op zondag 26 maart 2006 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog een cursus tent opzetten voor me?
Ik heb wel vanalles, maar op de een of ander manier geeft dat ook nietquote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daar zou ik dan naast zitten poseren met een blikje cola light terwijl de mannen verder werken. Mag je me best komen fotograferenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit zijn ook wel filmpjegenieke momenten altijdVrouwen en tenten opzetten
Je onderschat me.. Ik heb wel logisch inzichtquote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit zijn ook wel filmpjegenieke momenten altijdVrouwen en tenten opzetten
Jezus!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Godver krijg dan echt helemaal de tering stelletje tyfusmongolen.
Krijg net te horen dat de keeper van ons heren 1 vannacht is neergestoken door een inbreker![]()
Dan heb je geen cursus nodig ookquote:Op zondag 26 maart 2006 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je onderschat me.. Ik heb wel logisch inzicht
Zo'n iglo'tje kan iedereen opzetten, en een sheltertje moet ook geen probleem zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 15:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb het nooit gedaan, dat kan ik nu wel bekennen zeker
Geen probleem deze tent, is in 2 minuten uit te leggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb het nooit gedaan, dat kan ik nu wel bekennen zeker
god...quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Godver krijg dan echt helemaal de tering stelletje tyfusmongolen.
Krijg net te horen dat de keeper van ons heren 1 vannacht is neergestoken door een inbreker![]()
Vrouwen zijn net babies wat dat betreft. Is er niemand in de buurt, dan gaat het allemaal wel goed, maar kijkt er toevallig iemand, DAN moeten ze ineens ernstig geholpen worden met allesquote:Op zondag 26 maart 2006 15:45 schreef es70 het volgende:
Zo'n iglo'tje kan iedereen opzetten, en een sheltertje moet ook geen probleem zijn.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net babies wat dat betreft. Is er niemand in de buurt, dan gaat het allemaal wel goed, maar kijkt er toevallig iemand, DAN moeten ze ineens ernstig geholpen worden met alles
Ligt nog kritiek aan de beademing op de ICquote:Op zondag 26 maart 2006 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm das lekker waardeloos marc!Hoe is hij er aan toe?
* Jaguarized gaat maar eens slapen, tis hier 1.57am... slaap lekker en we sluiten af met "The Pussycat Dolls - Stickwithu"![]()
Godver da's wel vrij serieus zegquote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt nog kritiek aan de beademing op de IC![]()
Truste Jag
ik kan het niet vindenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:13 schreef qu63 het volgende:
moet ik teruglezen?
heftig.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt nog kritiek aan de beademing op de IC![]()
Truste Jag
Lekker welquote:Op zondag 26 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
broodje bal uit de frituur
en een sitostick
Wat is een sitostickquote:Op zondag 26 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en een sitostick
goedquote:Op zondag 26 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en een sitostick
sateprikkert met om beurten een blokjej kalkoenfilet en een stuk ui, en het geheel in een deegkorstje. Frituren en smullen maarquote:
heb jij een bank?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een dag, wat een dag... Lousyness ten top.... Net een half uur geslapen op de bank
en dat heb je van een koper gekocht? dus eigenlijk 2dehands of nieuw voor een lagere prijs?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:29 schreef D.Rose het volgende:
de nieuwste aanwinst
http://www.nationaldiecasters.com/71227.htm
nieuw voor een lagere prijsquote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat heb je van een koper gekocht? dus eigenlijk 2dehands of nieuw voor een lagere prijs?
daar heb je kennissen voor dus die er ook geinteresseerd in zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nieuw voor een lagere prijs
1 zwart, en 1 rood, maar die rode verkoop ik door
yepquote:Op zondag 26 maart 2006 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daar heb je kennissen voor dus die er ook geinteresseerd in zijn
hoeveel moet je sowieso betalen op ebay dan? (als je wat te koop zet dus)quote:Op zondag 26 maart 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep
en anders verkoop ik hem gewoon op eBay
da's afhankelijk van wat je verkooptquote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hoeveel moet je sowieso betalen op ebay dan? (als je wat te koop zet dus)
maar da's logischquote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's afhankelijk van wat je verkoopt
'kleine' dingen ongeveer een euro, voor bijv. een auto een heel stuk meer
je kunt ze ook op marktplaats zetten, da's gratis (onder de ¤200)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar da's logisch
Ik zit eraan te denken om wat ps2 spellen de deur uit te doen, zeker weten dat er mensen zijn die er geld voor over hebben
Die van jezelf zeker.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
correct
ik heb ook auto's gespot vandaag
Wat moet je leren?quote:
Ah Corvette meet?quote:
ik zou wachten op de vrijmarkt met koninginnennachtquote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hoeveel moet je sowieso betalen op ebay dan? (als je wat te koop zet dus)
Dat dacht ik al.quote:
Is het ook wel opzich. Alleen geen zin in, dus morgen weerquote:
Idols? Dan laat je je martelen, geen meelij meequote:Op zondag 26 maart 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zo zeg Floortje wordt even gemarteld op tv
en dan op een kleedje op de stoep gaan zittenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou wachten op de vrijmarkt met koninginnennacht
preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan op een kleedje op de stoep gaan zitten
volgens mij is Idols sl sfgrloprn hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idols? Dan laat je je martelen, geen meelij mee
Wie?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zo zeg Floortje wordt even gemarteld op tv
Floortje, Rtl travel, Dessingquote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idols? Dan laat je je martelen, geen meelij mee
Ik heb liever een Floortje dan een Martha.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die, ik dacht een andere floortje
Sowieso is floortje een dozennaam natuurlijk, maar floortje dessing is wel een lekker ding
Ik heb liever een Marianne dan een Bepquote:Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb liever een Floortje dan een Martha.
Wie niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb liever een Marianne dan een Bep
Slechte zaakquote:
Nogal ja, morgen toch maar eens wat aan doenquote:
Wat doetie nou weer verkeerd?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Euh.. moet ik even streng tegen jou zijn??
Ja, dat sowieso, al ben ik wel benieuwd wat er nu weer niet deugtquote:
Hey, loop niet zo te zeiken!!! Die jongen moet gewoon leren, en ik probeer hem te steunen!!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, al ben ik wel benieuwd wat er nu weer niet deugtBlijft op eieren lopen met die kutwijven
je kan niks doen, of laten, zonder het risico dat je God weet wat voor misdrijf begaan hebt
Oeh,quote:Op zondag 26 maart 2006 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Euh.. moet ik even streng tegen jou zijn??
Ik bek wel terug!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeik wanneer ik wil![]()
Waar ik wil
en op wie ik wil
Wat is dat dan weerquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*geeft een dikke kus met een knuffel!
Heb je wel verdiend, geloof ik!
Ik ga meestal gewoon naar de wcquote:Op zondag 26 maart 2006 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeik wanneer ik wil![]()
Waar ik wil
en op wie ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |