Die heten toch al anders. Dat zijn dikke van Dikmans ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar nu wilden ze het Buyszoen gaan noemen toch? Hoe zit dat dan met de negerzoenen van Dikmans? Die ik eigenlijk zelfs lekkerder vind??
Ja, maar die duurde me te langquote:Op zondag 26 maart 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Indah moest hem doen
Dat dacht ik al... Vind je het echt erg dat ik het gedaan heb?? Want dan vraag ik een slotje!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jaah.. sorry ik had niet gezien dat ik de laatste was![]()
die heten geen negerzoen in ieder gevalquote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heten toch al anders. Dat zijn dikke van Dikmans ofzo
neuh hoor.. prima zo.. ik ben pas net weer in Nederland, dus verwacht van mij maar geen organisatie op dit momentquote:Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al... Vind je het echt erg dat ik het gedaan heb?? Want dan vraag ik een slotje!
En de OP is speciaal voor Flashquote:Op zondag 26 maart 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh hoor.. prima zo.. ik ben pas net weer in Nederland, dus verwacht van mij maar geen organisatie op dit moment![]()
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de OP is speciaal voor Flash
Hij went vast aan het concept "wachten"quote:
Laten we het niet over traag hebben he. Jij had twee dagen nodig om je eisenpakket door te geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!
Idd. De luiaard.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij went vast aan het concept "wachten"
nee hoor, ik werkte gewoon door terwijl jullie met z'n alleen aan het wachten warenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij went vast aan het concept "wachten"
slapen na de sex?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof jij zo snel bent! Door die traagheid van jou vanmorgen ben ik maar naar bed gegaan!
Dat was gewoon om te testen of jij geduld hebt!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laten we het niet over traag hebben he. Jij had twee dagen nodig om je eisenpakket door te geven.
Tuurlijk was ik serieus.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was gewoon om te testen of jij geduld hebt!![]()
En omdat ik dacht dat jij niet serieus was![]()
Dat mag niet bij allochtonen voorstander!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/700(...)t_stenengooiers.html
De lol is er nu wel vanaf. Het wordt tijd voor wat standrechtelijke executies, want dit gedrag wordt gewoon niet geaccepteerd, klaar.
slapen voor de sex omdat het te lang duurtquote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, dit was er zelfs ver voor!
Ik word altijd wantrouwend als het andere geslacht wat meer belangstelling in me heeft dan het gebruikelijke "Hoe gaat het?"quote:
gewoon tijdensquote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slapen voor de sex omdat het te lang duurt![]()
Je telefoon gaat!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
tringelingeling
in Yogyakarta waaide het ook hard toen ik weg ging... had alleen daar niets mee te makenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
Cyclone Wati downgraded
26.03.06 2.30pm
The effects of Cyclone Wati are being felt in Northland today, but MetService says the storm is weakening. Forecaster Bob Lake says Wati has been downgraded from a tropical cyclone, but the low-pressure system still holds rain and thunderstorms.
Strong east to northeast winds will rise to gale force around the Northland, Auckland and Coromandel Coasts this afternoon.
Mr Lake says the North Island is on the fringe of the storm as it swirls south towards the North Central Tasman.
- NEWSTALK ZB
Vandaag gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |