quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef Asics het volgende:
komt een gitarist bij de kijkshop een scheerapparaat terugbrengen . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smokin' !!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:36 schreef Hammet het volgende:
Uit het bassistentopic. Ik vond dat die hier ook wel tussen mag.
[afbeelding]
En Fixxxer, kun jij voortaan je bullshit hier verkopen in plaats van in mijn verkooptopic. Lijkt me iets handiger!quote:
ook goede morgenquote:
Yeah en vrij easyquote:
Ik heb een EpiLP en ben er zeer tevreden over. Vooral de hals is zeldzaam fijn, het voelt echt aan als een smalle blanke halsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:59 schreef Neidropje het volgende:
Metallica - To Live is to Die
zijn er hier ook epiphone lp bezitters trouwens? Ik ben nog steeds zoekende naar een backupgitaar. Ik heb net gelukkig wel weer mn gibson les paul terug, frets bijgewerkt, geintoneerd en helemaal shcoongemaakt/afgesteld! = blij
netjesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb nog maar een keer little wing opgenomen
http://dump.swoos.com/upl(...)e%20veel%20drive.mp3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
moet je ff bij volume regeling de mic aanzettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
heb het opgenomen met me strat in een digitech rp100 en die in de mic in op me pc. lukt best aardig, hoor alleen me zelf niet als ik speel.
klinkt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
Goed hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
1. Ik opperde het niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En Fixxxer, kun jij voortaan je bullshit hier verkopen in plaats van in mijn verkooptopic. Lijkt me iets handiger!![]()
Ha! vet, een RP100. Klinkt toch best vet als je het zo hoort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
heb het opgenomen met me strat in een digitech rp100 en die in de mic in op me pc. lukt best aardig, hoor alleen me zelf niet als ik speel.
Ja leuk, maar erg opbouwend was het niet in mijn verkoop. Ik neem aan dat je het zelf ook niet echt gewaardeerd zou hebben... Het suggereerde wel heel erg dat de gitaar nooit in orde kon zijn en dat is gewoon niet waar...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:33 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
1. Ik opperde het niet.
2. tis geen bullshit
3. een gitaar van 60 euro mag best een scheve hals hebben(alsie het had gehad)
4. Er was toch geen serieuze koper hier.
5. Ik zat er toen zelf net aan te denken of ik die post zou posten of zou voorstellen om maar hier door te gaan
ik leer snelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef DuranK het volgende:
[..]
Goed hoorVeel beter dan die vorig die je tijdje trug had gepost
![]()
quote:
Dat was een kloontje, is al gebannedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
De eigenaar van fokneger is z'n baggerkloon kwijt.
Die kerel liep in een topic van mij ook al vervelend te doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Dat was een kloontje, is al gebanned
Boven staat een VOX 15watt met leuke effectjes, daar kan ik de buren ook goed mee lastig vallen met 15watt.. (ernaast staat een 40 watt en die kan net iets harder scheelt vrij weinig)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
ik speelde vandaag ff over zown roland microcube, 10 watt voor 110 euro,, maar daar komt echt een goed geluid uit zeg!!! (voor 10 watt)
Maar dat is een buizenversterker? Die zijn uiteraard niet te vergelijken met een transistor- of digitale versterker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef DuranK het volgende:
Aantal watt maakt ook niet zoveel uit. Mijn leraar heeft een fender champ van 10 watt. Dat ding geeft me een geluidje zegDie blaast wel een paar versterkers weg met meer watt.
Geinig op vakantie idd ja. Niet dat ik mn elektrische gitaar mee zou nemen, maar tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Het leuke van die roland microcube is ook, je kan er 6 penlites in stoppen en dan heb je een draagbare versterker!!
hmm nog noooit gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Jorikjet het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/28251618.html
gaaf!
Inderdaad, het is voor mij ook nieuw: Wel stoer, maar ik heb aan 6 snaren meer dan genoeg!quote:
baschquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ik mij nou altijd al afgevraagd heb...als je 7 snaren hebt, heb je dan een bassnaar of een melodiesnaar meer?
Lomp snoeienquote:
Best cool idee opzich.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:32 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
basch
Hoewel, eigenlijk kun je er natuurlijk me doen wat je wiltgewoon nog een hoge e langs je E ofzo
WTF heeft dat met gitaren te maken ??quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:59 schreef no1uknow het volgende:
Als hier nog tweakers zitten: KLIKKEN NU METEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |