171 op mn pas, en jij?quote:Op zondag 26 maart 2006 08:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
bowlen is gaaf, wat is jou gemiddelde?
Dat vind ik echt vervelend voor je. Mooie maten heb jij .quote:Op zondag 26 maart 2006 08:43 schreef Thrilled het volgende:
Oh op msn spreek ik een andere maat van me die verteld dat ze hem net hebben gebelt.. ze hebben zich verslapen en hebben het bowlinghuis daar gebelt om te vertellen dat we niet meer komen.. voor niks om half 7 mn bed uit gekomen en dan nog niet eens mij bellen om te vertellen dat ik niet eens hoef te spelen
mn vriendin komt vanmiddagquote:Op zondag 26 maart 2006 08:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vervelend voor je. Mooie maten heb jij .
Ach nu je er zo vroeg eruit bent heb je een héle dag om allemaal leuke dingen te gaan doen.![]()
Hey, die is best grappigquote:Op zondag 26 maart 2006 09:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
kan je je eigen pin gebruiken dan vanmiddag.....
bowlen kun je leren.....quote:Op zondag 26 maart 2006 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ej, ik wil ook bowlen. Niet dat ik het kan, ooit wel 100+ gehaald maar daar houdt 't mee op. Kent iemand een leuke club in de buurt van Leiden?
SRY <insert owl here>quote:Op zondag 26 maart 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
In de trant van "... with or without pics";
[afbeelding]
ik pak de middelste en laat dat bowlen maar zittenquote:Op zondag 26 maart 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
In de trant van "this thread is worthless without pics";
[afbeelding]
een hele kleinequote:Op zondag 26 maart 2006 09:13 schreef TiepJoop het volgende:
Heb jij dan ook een bierbuik ?
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:08 schreef Ramon73 het volgende:
[quote]Op zondag 26 maart 2006 08:50 schreef Thrilled het volgende:
kegelen is zo'n slap aftreksel van bowlen
O god, de gevoelige pin is geraakt hoorquote:Gewoon omdat jij niet kunt kegelen. Is behoorlijk veel moeilijker dan bowlen, daarom gaat niemand een gezellig avondje uit om te kegelen, wat ze wel bij bowlen doen. Iedere gek kan bowlen, kegelen is gewoon heel moeilijk.
Het is dus echt andersom.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee!!!!kegelen
is zo'n slap aftreksel van
bowlen
![]()
B.V.L.Z.W.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ej, ik wil ook bowlen. Niet dat ik het kan, ooit wel 100+ gehaald maar daar houdt 't mee op. Kent iemand een leuke club in de buurt van Leiden?
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef HassieBassie het volgende:
Bowlen is alleen leuk als er zo'n snelheidsmeter op de baan zit, en dan maar kijken wie de hoogste topsnelheid haalt![]()
Wie nietquote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ooit eens een strike gegooid.![]()
Ik dusquote:
Klootzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is leuk bowlen daar.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:14 schreef Fisher het volgende:
oe, in oosterhout bowlen bij de merlijn... lang geleden
me 2quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ooit eens een strike gegooid.![]()
Mijn moeder gooide ze vroeger achter elkaarquote:Op zondag 26 maart 2006 13:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dus
Vrouwen hebben nu eenmaal geen richtingsgevoel
Niet als je het bezopen doet, dan is het juist wel weer lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Ben ik dan de enige die beseft dat bowlen voor hopeloze losers is.....![]()
37.8quote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef HassieBassie het volgende:
Bowlen is alleen leuk als er zo'n snelheidsmeter op de baan zit, en dan maar kijken wie de hoogste topsnelheid haalt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |