quote:
Eens een sissy, altijd een sissyquote:ik voel me flauw
Tsja heb ik soms ook weleensquote:mun zus vond dat ik vervelend werd
maar jij plaagt dan terugquote:Op zondag 26 maart 2006 03:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
Eens een sissy, altijd een sissy![]()
[..]
Tsja heb ik soms ook weleens![]()
Ah, dat handje weerquote:
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt hequote:en met die kalkaanslag-kamertjes in de titel moest je wel ff reageren he?
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah, dat handje weer. Kan ik niks aan doen dat je een makkelijk doelwit bent
.
[..]
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt he. Ach ja waarom niet?.....hmm eigenlijk ook waarom wel?
![]()
Nope, bij laatste check was ie nog schoonquote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?
Kijken of het me ook staatquote:en jah, dat handje weer
en de tong
makkelijk doelwit?![]()
![]()
Deze serie is niet alleen maar voor homo's. Het maakt niet uit of je HE, HO, LE, Bi of weet ik veel bent, iedereen mag meepraten.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
ik slapen?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:18 schreef wizarddragon het volgende:
Zeg prinses, wanneer ga je slapen, want ik wil ook gaan eten he
zolang je mensen maar in hun waarde laat ( uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
Hoe moet ik dat weten meneer anoniemquote:
Sorryquote:
Owja jij bent het container mannetje van de stavanger wegquote:Op zondag 26 maart 2006 05:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sorry
Mijn ketting was er afgevallen dus ik moest helemaal vanaf de Admiral de Ruyterweg naar huis lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |