hey frisdrankzondercalorieenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:30 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL en weer op mijn kop krijgen van RonaldV...
is leuk.quote:
niemand meer wakker in US??quote:Op zondag 26 maart 2006 01:33 schreef donnahvh het volgende:
*meldt wakker
weet ik veel ,ik kwam hier ff buurtenquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
weet ik veel ,ik kwam hier ff buurten![]()
liever dat ik wegga? ook goed hoor
ik kwam in vrede iig![]()
Ga in vredequote:Op zondag 26 maart 2006 01:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
weet ik veel ,ik kwam hier ff buurten![]()
liever dat ik wegga? ook goed hoor
ik kwam in vrede iig![]()
Ga je er nu al weer vandoor?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:36 schreef donnahvh het volgende:
mij best , thx voor t warme welkomsgevoel hier![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:36 schreef donnahvh het volgende:
mij best , thx voor t warme welkomsgevoel hier![]()
zit haar niet zo te plagenquote:
dit is eigendlijk BB's reactie om zijn kwartet vol te makenquote:
volgens mij wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:44 schreef blackbully het volgende:
ben je nu boos?
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van negatief denken....
Het had ook kunnen zijn dat hij netjes naar je zwaaide om je welkom te heten.
gemeen is die cclquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
dit is eigendlijk BB's reactie om zijn kwartet vol te maken
ik ben altijd heeeel lief.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Typisch gevalletje van negatief denken....
Het had ook kunnen zijn dat hij netjes naar je zwaaide om je welkom te heten.
Om je even stil te houden:quote:Op zondag 26 maart 2006 01:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben altijd heeeel lief.
nooit dubbelzinnig![]()
stil isquote:Op zondag 26 maart 2006 01:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Om je even stil te houden:
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=1628347
foto's zijn niet verkeerd hoor. geen hoogstandjes maar wel duidelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 03:03 schreef CocaColaLight het volgende:
En wel 11 minuten
En vind je het wat mijn foto's?
Jah ik geef toe der zitten een hoop "onscherpe" pics tussen. Ze zijn ook niet bedoelt als showcase maar meer voor de jongens die gereden hebben.
tvpquote:Op zondag 26 maart 2006 03:03 schreef Subhuman het volgende:
Wow is het al zo laat! Ik ga gauw slapen!Weltrusten
En heb gelijk even duidelijk gemaakt dat het hier om de FOT SC gaat.
Persoonlijk gezien, zitten er wel gave foto's tussen. Maar het ging meer om de acties dan om de foto's opzich.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
foto's zijn niet verkeerd hoor. geen hoogstandjes maar wel duidelijk
wil ook wel een keer zo iets gaan fotograferen.
als er weer een "meet" is van zulke jongens plaats er dan eff een topic over in FOT
als ik kan wil ik wel langs komen lijkt me wel leuk
Yvonneshenk o aquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yvonneshenkova. Vrouwelijke vorm krijgt een toevoeging.
Uurtje eerder ook goed?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
Goemogh...Iedereen een uurtje later uit zijn/haar nest??
Ligt er aan of je je wekker gisteren al vooruit gezet hebt of niet..quote:
Ha, de wekker ging al om kwart voor 8quote:Op zondag 26 maart 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
Goemogh...Iedereen een uurtje later uit zijn/haar nest??
Maar het is zonnigweer, maar het tocht een beetje te veel
wat hij zegt. Ik lust wel een bakkie iddquote:
ikke welquote:
Gedronken? Gedoucht? Gezwommen? Gestoomd?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ikke wel
wat en beetje water wel niet met je kan doen![]()
doe mij eens wat van dat water danquote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ikke wel
wat en beetje water wel niet met je kan doen![]()
gehehe, ik ga eens kijken, waar stond het ook alweerquote:Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef Re het volgende:
[..]
doe mij eens wat van dat water dan
ahh de grote Danny heeft gereageerd op de copyright issues
neen, gewoon een plens water in me gezichtquote:Op zondag 26 maart 2006 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gedronken? Gedoucht? Gezwommen? Gestoomd?
ook fijnquote:Op zondag 26 maart 2006 12:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen, gewoon een plens water in me gezicht
simpel, snel, effectief![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook fijnnog even en het lentegevoel kan weer doorkomen
Copyright foto's en Fok policyquote:Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gehehe, ik ga eens kijken, waar stond het ook alweer
Ik leef nog !!quote:
Mja, ik voel me ook niet echt 100 %quote:
Sterkte met je keel ! maar een biertje fietst er toch wel in ?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik voel me ook niet echt 100 %Maar ik hoop dat de doktert snel eens wat aan mijn keel kan doen, dan gaat het daarna eigenlijk best redelijk
alcohol verdooft en desinfecteert heb ik gehoordquote:Op zondag 26 maart 2006 12:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Sterkte met je keel ! maar een biertje fietst er toch wel in ?
ZUIPPUUUUUUUUUUUUHHquote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alcohol verdooft en desinfecteert heb ik gehoordMisschien dat die keelontsteking dus juist wel een gevolg is van het feit dat ik een tijdje terug flink minder ben gaan drinken
ja, nee, luister nou, dat is OOK niet goedquote:
*Colaatje pakt*quote:Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, nee, luister nou, dat is OOK niet goed
Nu welquote:Op zondag 26 maart 2006 10:29 schreef Debsterr het volgende:
P, al wakker? Vast niet...
een Senseoquote:
En als je daar doorheen bent hebben wij nog wel ruim 5 kilo koffiebonenquote:
Pee kan beter foto's gaan bewerken met zo'n achterstandquote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu welWas ff druk bezig met Friends-DVD's kijken
Pee heeft zoals gezegd een schijthekel aan mensen die beginnen te pushenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pee kan beter foto's gaan bewerken mat zo'n achterstand![]()
Maak je daar toch lekker milkshakes van?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef prupke het volgende:
[..]
En als je daar doorheen bent hebben wij nog wel ruim 5 kilo koffiebonen
Pee heeft groot gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pee heeft zoals gezegd een schijthekel aan mensen die beginnen te pushenOp dat moment wordt de prio van de foto's verlaagd
uitzonderingen daargelaten
in koffie hoort geen melk das zonde.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je daar toch lekker milkshakes van?
Ik heb geen keelpijn...quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je daar toch lekker milkshakes van?
* rustig in een hoekje gaat zitten en al niks meer tegen Pee zegt *quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pee heeft zoals gezegd een schijthekel aan mensen die beginnen te pushenOp dat moment wordt de prio van de foto's verlaagd
uitzonderingen daargelaten
aan een hoegje of in een hoekje?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
* rustig in een hoekje gaat zitten en al niks meer tegen Pee zegt *
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
* rustig in een hoekje gaat zitten en al niks meer tegen Pee zegt *
En dan ga je mij maar aanraden om dat de hele dag te doen?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb geen keelpijn...
en als ik milkshakes drink dan krijg ik altijd brainfreeze![]()
Gewoon cola naar binnen slaan. Dat is dusdanig bocht dat het gewoon je infectie wegbrandquote:Op zondag 26 maart 2006 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je mij maar aanraden om dat de hele dag te doen?
als je koppijn hebt dan heb je niet meer door dat je last van je keel hebt.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je mij maar aanraden om dat de hele dag te doen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt. Echt niet![]()
een infectie is iets anders als roest hequote:Op zondag 26 maart 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon cola naar binnen slaan. Dat is dusdanig bocht dat het gewoon je infectie wegbrand
Uhm...correctie....jij bent ziekquote:
nee, we beginnen weer rustig aan wakker te worden.quote:
Ach...boeit hetquote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
een infectie is iets anders als roest he![]()
Ziek van geest, dat dan weer welquote:Op zondag 26 maart 2006 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...correctie....jij bent ziekWij niet
cola hebben we dus niet meer in huisquote:Op zondag 26 maart 2006 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...boeit hetHet leek me wel een goed excuus om ongelimiteerd cola naar binnen te gieten
![]()
en 5 kilo koffiebonenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
cola hebben we dus niet meer in huis
nog wel 10 liter appelsap![]()
Lievvvquote:Op zondag 26 maart 2006 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren even bij mijn zusje geweest ivm verjaardag. Voor het eerst foto's gemaakt van mijn neefje
[afbeelding]
Ja hequote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
Ik kan niet zeggen of ik het een leuke foto of een lief manneke vind.
In mijn ogen zien babies er allemaal hetzelfde uit
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja heHij had het ook best naar zijn zin bij mij op schoot
Sliep tevreden en rustig door
Fototechnisch kan ik die dan weer wel beoordelenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]Af en toe ben ik wel nuttig hoor
Oh en de foto is door mijn zus gemaakt en die wist niet helemaal hoe ze met mijn D30 om moest gaan
Dat kloptquote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Fototechnisch kan ik die dan weer wel beoordelen
De witbalans is namelijk niet helemaal lekker....
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar
Of iemand moet zitten wachten op de mededeling dat ik ook een foto van mezelf gemaakt heb
[afbeelding]
Hoppatee
quote:
Nou je toch over die witbalans begint......quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is het goede antwoord
Ik had me net voorgenomen "De eerste die over de witbalans begint sla ik voor ze bek"
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou je toch over die witbalans begint......
Jaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef Mauro het volgende:
En hoe doe ik dat dan?
Steeds een stop erbij doen dan, handmatig? en dan weer een foto maken?
Dan neem ik aan dat ie niet in de S-stand moet staanquote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDe boel op statief zetten en dan elke keer een stop erbij door je sluitertijd aan te passen.
Lijkt me een goeie aannamequote:Op zondag 26 maart 2006 14:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ie niet in de A-stand moet staan
Mên. Wat kwoot jij snelquote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie aannameIk denk dat M de aangewezen stand is
Zou je met Tv niet ook een heel eind komen?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie aannameIk denk dat M de aangewezen stand is
Tv?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je met Tv niet ook een heel eind komen?
Nee, want dan past-ie het diafragma aan aan de sluitertijd. En je wilt een stabiele diafragma hebben denk ikquote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je met Tv niet ook een heel eind komen?
Sluitertijd-voorkeuze. Canon-benaming voor je S-modequote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tv?
Wat is dat voor een instelling? Die heb ik niet op mijn D70s...
Oh ja, ook weer zo. Ik kan het met die M-stand nooit zo wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, want dan past-ie het diafragma aan aan de sluitertijd. En je wilt een stabiele diafragma hebben denk ikAnders gaat je scherptediepte verschillen.
Ik gebruik hem ook amperquote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ook weer zo. Ik kan het met die M-stand nooit zo worden
Ik schiet bijna alles in de M-stand.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook amperMaar soms is het wel handig
mja ik zit hier een beetje in het rond te klikkenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan ga je toch je monitor op de foto zetten. Kun je nog Fokken ook.
ik kan je melden dat het bier goed smaaktquote:Op zondag 26 maart 2006 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
we maken nog even de pot koffie leeg, dan gan we hier ook aan het bier
*wat haast maakt met koffiequote:Op zondag 26 maart 2006 15:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik kan je melden dat het bier goed smaakt![]()
verbrand je mond niet, of is hij al flink afgekoeld?quote:
wel een beugel dan hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa ik had al teveel koffie opGrolschje, lekker
is ander bier hoor:Pquote:Op zondag 26 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry, alleen blik hier. Maar hey, het gaat om de inhoud, niet om de vorm
ik (prupke) ben het helemaal met mauro eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 16:05 schreef Mauro het volgende:
Grolsch smaak nooit.
Of het nu uit een pijpje, tap, beugel of blikje komt.
en anti oranjeboom, anti amstel, anti heiniken, en de rest is redelijk te pruimen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar jullie zijn dan ook een anti-grolsch kliekjeJullie hebben gewoon geen verstand van bier
Grolsch City meldt!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:05 schreef Mauro het volgende:
Grolsch smaak nooit.
Of het nu uit een pijpje, tap, beugel of blikje komt.
Kriek?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
en anti oranjeboom, anti amstel, anti heiniken, en de rest is redelijk te pruimen.
jupiler, dommelsch, brouwmeester, warsteiner, jaeger, leffe, kriek, hoegaarden, palm,
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Grolsch City meldt!Wat is het probleem met Grolsch?
Wie wil er de foutste website ooit gemaakt bekijken? Ik ben bezig met een ontwerpje voor mijn nieuwe website.Check it out!
belle-vue kriek.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kriek?
Timmermans Kriek?
Belle-Vue Kriek?
Lindemans Kriek?
Brouwmeester valt voor de prijs best mee. Jaeger is voor op studentenfeestjes, als het toch geen ruk uitmaakt hoe het smaakt, als je er maar zat van wordt. Zelfde als met Amstel en Heineken dus.
Serieus, als je DAT lekker vindt, dan moet je die andere twee eens proberen. Liefmans maakt ook een hele lekkere. Als je er daar eenmaal een paar van op hebt, hoef je echt geen belle-vue meerquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
je hebt gelijk P, je hebt gelijk
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
foto forum
Onze modjes zijn assertief vandaagZe gooien een topic tegelijk dicht
Zeker geen Coca-Cola Light... Blergh, wat een meuk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig![]()
Drukke boel jij hequote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag![]()
Heb weer spierpijn gekweekt...
Maar nu alleen nog lichte dingen doen, en vanavond naar Jezus Christ Superstar de musical. Ben benieuwd. hij heeft goede recensies..
Ken het ergens van, ik zou een vriend kunnen bellen onder het motto jij gaat model "rijden". Of zelf op mijn minibike gaan rijden. Maar op de klok kijkende moet hij waarschijnlijk zo eten en daarna is het waarschijnlijk alweer donker.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, ik vandaag zo'n helemaal-niks-dag. Vanavond is het avond, dan ga je slapen en dan issie omZo'n dag dus
Phoequote:
Ik hoor wel wanneer je hulp nodig hebtquote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef Xilantof het volgende:
en dan nog PC ff opnieuw installeren want hij is vaag
Pcies!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer je hulp nodig hebt![]()
Mijn vader is dus blijkbaar niet de enige met dingen langzaam regelenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pcies!![]()
Thnx
Eerst ff mijn pa zo gek krijgen dat ie binnen nu en heel snel zorgt voor draadloos internet![]()
Hij doet er altijd zo achterlijk lang over.
O jee, de geldpestquote:
Blijkbaar te veel om op te noemenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O jee, de geldpest![]()
Hoi DebWat heb je allemaal gekocht?
En eventueel nog wat "nuttigs" voor in huis. Waar zij alleen het nut van ziet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef EchnaDarr het volgende:
X paar schoenen
X rare "sieraden"
en nog wat kleren
Gok ik.
Ach, dat probleem heb ik ook (nog).quote:Op zondag 26 maart 2006 18:57 schreef Debsterr het volgende:Dingen voor in huis: ik heb maar 1 kamer, dus ja... alles wat voor in huis is, gaat in de uitzetdoos.
ja voor mij hetzelfde, op eht bewerken en werken na danquote:Op zondag 26 maart 2006 19:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weer thuis nadat ik een geweldig weekend heb gehad.
Ik ga zo eerst eten, dan werken en ook nog aan mijn studie beginnen.
Zal komende week vrij weinig hier te vinden zijn. Veel werken, veel foto's die ik moet bewerken en veel leren.voel me ontzettend happy!
uh ohquote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Kleintje het volgende:![]()
Foto van Muk gezien.
Ziet er leuk uit!
IK VOEL ME
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef Kleintje het volgende:
Nope... hij ziet er oke uit, maar naar wat ik heb begrepen is hij bezet.
En ja... ik ehm.... ook!!!!
Ja straks wordt het hier nog een sub-deel van R&Pquote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Allerlei relationele ontwikkelingen hier op FOT
Echt niet!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja straks wordt het hier nog een sub-deel van R&P
![]()
Dat moeten we natuurlijk niet hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja strkas wordt het hier nog een sub-deel van R&P
![]()
Vertel eensquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Kleintje het volgende:
Weet ook dat ik bezet ben, en ik weet wel met wie
NEEquote:
haha nee dat vertelt ze niet!quote:
ben jij ook bezet?quote:
hoe oud zijn zijn kids dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Kleintje het volgende:
Geen fokker!!
That's all I want to say
Ow, en hij is een stuk ouder, hij heeft kinderen en mensen gaan het me afraden, maar ik ben gelukkig, hij is het en zijn kinderen hebben ook geen moeite met de situatie.
Dusssss
Ik ben helemaal niet bezetquote:Op zondag 26 maart 2006 21:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben jij ook bezet?
en zoja met wie?
wel kids?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bezetEn ook niet geclaimed
Niet dat ik weetquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dat ik weetIk wil het ook niet weten in dat geval
quote:zolang niet op papier staat dat we het zelfde DNA hebben is het niet mijn kind
Studeer zequote:Op zondag 26 maart 2006 21:36 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik ga er vandoor.. ik ga aan de studie.
Tot snel!
Je had r liever aan de vrouw gezien?quote:
Is wel een interessante optie fotografisch gezien natuurlijkquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef prupke het volgende:fris en fruitig met al 3 dagen hoofdpijn...
![]()
Had je maar meteen milksh....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb al maanden keelpijn, maar het kan me weinig rotten, want morgen ga ik naar de dokter, die zet er een nieuwe keel in en dan ben ik weer helemaal heel
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb al maanden keelpijn, maar het kan me weinig rotten, want morgen ga ik naar de dokter, die zet er een nieuwe keel in en dan ben ik weer helemaal heel
word tijd voor een grotere doos danquote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight kijkt in het doosje met zinvolle opmerkingen.
Hmm, helaas hij is alweer leeg voor vandaag....
goed goedquote:
Zeg, wie denk je wel niet dat je bentquote:Op zondag 26 maart 2006 23:42 schreef prupke het volgende:
weekend heb ik ook zin in
lekker naar mauro, vreten en beschaafd een biertje drinken
take me as i am ......quote:Op zondag 26 maart 2006 23:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg, wie denk je wel niet dat je bent
Beschaafd![]()
Dat laat ik wel aan een ander overquote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
take me as i am ......
neee, whitebully is een wannabe blackbully, die onder de zonnebank moetquote:Op maandag 27 maart 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
withebully is de zwarte versie van blackbully?
als jij morgen lachend op eem foto staat ....JAquote:Op maandag 27 maart 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
withebully is de zwarte versie van blackbully?
Ben je al aan het vervellen?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:50 schreef prupke het volgende:
fuck de zonnebank
ben al kreeftkleur en ja het doet pijn
ik lachend op foto?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
als jij morgen lachend op eem foto staat ....JA
Vervelend he, zo'n maandagochtendquote:Op maandag 27 maart 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
owjah enneh ik wil terug naar t bed waar ik uitkom. t is zo bruut om weer te moeten werken
jah idd vervelend...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervelend he, zo'n maandagochtendIk ga nog een bak koffie pakken en FOK afsluiten en wat nuttigs doen
![]()
Wij jou ook hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben deze maandag al zeer productief begonnen en daar ga ik nog even hard mee verder.
Mis jullie wel hoor...
Hier je keuze maken Kleintjequote:Op maandag 27 maart 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben deze maandag al zeer productief begonnen en daar ga ik nog even hard mee verder.
Mis jullie wel hoor...
Waarom zou je de deur open laten dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef prupke het volgende:
mogguh.
heel de nacht een deur open gehad is het nog 19,5 graden in huis...![]()
Huh? Waar zit jij dan? In de Sahara?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:37 schreef prupke het volgende:
[..]
OM het koeler te laten worden in huis...
k vind m een beetje fletsquote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is Simone, de dochter van mijn vriend. Ze is 14.
Foto is gisteren gemaakt in de Soesterduinen.
En niet helemaal scherpquote:
hmmzzz ik heb 3 puntjes van kritiek.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is Simone, de dochter van mijn vriend. Ze is 14.
Foto is gisteren gemaakt in de Soesterduinen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hmmzzz ik heb 3 puntjes van kritiek.
- de lucht is redelijk veel uitgebeten
- ze heeft haar hoofd naar benenden getrokken, zodat je nu een eehhmmm onderkin ziet.
- de positie van haar benen zijn niet echt een gunstig voor het model. Ze had beter haar benen naar één kant kunnen doen.
Maar dat is mijn indruk. Tis wel een leuke foto hoor.
dat laatste maakt echt niet uit hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Het moest ook absoluut geen modelfoto zijn. Als ik haar 'mooi' liet zitten dan wil ze niet. Want 'ik ben niet mooi op foto's' kreeg ik steeds te horen. Heb veel foto's van haar achterkant.
Bij deze foto keek ze naar de hond en kon ik mijn gang gaan.
Dus het is een spontaan genomen foto, vandaar de onderkin. Vind de onderkant van haar zool ook niet echt mooi.
Het is daarnaast ook met compactcamera genomen en neit met de spiegelreflex....
dan probeer eens wat hierboven staatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, het maakt niet uit, maar wilde het even aangeven.
Dus dat ik niet heb gespeeld met diafragma en sluitertijd.
Want dat kan wel een ander effect aan een foto geven.
Hmmzzz een zeurtuthola is het dus...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Het moest ook absoluut geen modelfoto zijn. Als ik haar 'mooi' liet zitten dan wil ze niet. Want 'ik ben niet mooi op foto's' kreeg ik steeds te horen. Heb veel foto's van haar achterkant.
Bij deze foto keek ze naar de hond en kon ik mijn gang gaan.
Dus het is een spontaan genomen foto, vandaar de onderkin. Vind de onderkant van haar zool ook niet echt mooi.
Het is daarnaast ook met compactcamera genomen en neit met de spiegelreflex....
Hallo... ze is 14. Het zou mijn dochter kunnen zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]niet vrouwelijk bedoel je
veel mannen balen nu dat ze geen rok droeg
zo heb ik ook nog een heel charmante foto van mezelfquote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz een zeurtuthola is het dus...![]()
Okee, dan het je wel een goed snapshot geschoten. Maar het blijft moeilijk om van onderaf een goede foto te maken. Veel gelezen probleem hier is het Neusgatenprobleem. En van uit deze foto de inkijk.![]()
Het is geen aanval hoor Klein, maar opbouwende kritiek waar veel mensen wat aan hebben.![]()
euhm nee niet echtquote:Op maandag 27 maart 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je je soms ontzettend kan ergeren aan "camera-misbruik"?
Van die mensen die je de hele tijd blind flitsen, bijvoorbeeld in Disneyland in een binnenattractie. Ik vind het echt heel irritant, zit je in een bootje door een sfeervol settinkje te varen, *FLITS*! En die foto's worden spuuglelijk, dat kan ik wel voorspellen!
Ik heb er heel mooie foto's gemaakt met flits...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je je soms ontzettend kan ergeren aan "camera-misbruik"?
Van die mensen die je de hele tijd blind flitsen, bijvoorbeeld in Disneyland in een binnenattractie. Ik vind het echt heel irritant, zit je in een bootje door een sfeervol settinkje te varen, *FLITS*! En die foto's worden spuuglelijk, dat kan ik wel voorspellen!
hoezo worden die niets?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, euh, je kúnt wel mooie foto's maken met flits, maar soms is het gewoon aso, als je andere bezoekers keihard (want: flits staat op 100%) in hun ogen flitst.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb er heel mooie foto's gemaakt met flits...
Wat heeft dat tft gedoe er mee te maken Ronald???quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hallo... ze is 14. Het zou mijn dochter kunnen zijn
Kleintje, ik denk dat je je CRT even terug moet roven, want deze bewerking is duidelijk op een TFT gedaan.
Daar heb je helemaal gelijk in.. zeker als je vervolgens alleen maar rode vlekjes ziet, en dus niet meer normaal van de attractie kunt genieten.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ja, euh, je kúnt wel mooie foto's maken met flits, maar soms is het gewoon aso, als je andere bezoekers keihard (want: flits staat op 100%) in hun ogen flitst.
Waren de foto's die ik doorstuurde helemaal naar tevredenheidquote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb vanochtend m'n 2e rijles gehad! En dat ging goedde auto is niet eens afgeslagen. En nu moet ik van 141 foto's 5 uitkizen, en nee
dat lukt niet.
Over het algemeen zijn de resultaten van fotobewerking beter wanneer uitgevoerd op een CRT dan op een TFT. Natuurlijk zijn er (nieuwere) TFTs waarop het heel goed kan, maar de kans op foute kleuren op een CRT (er even van uitgaand dat je ze niet expres ver****t) is aanmerkelijk kleiner.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat heeft dat tft gedoe er mee te maken Ronald???Ik werk thuis en op kantoor alleen maar met TFT's. En daar hoor ik jullie ook niet over.
Het ligt wel aan wat voor tft je hebt. Ik heb thuis een IIyama die eerlijk gezegd meer voor photoshop gefabriceerd is dan voor games. Maar dat het specifiek ligt aan een tft of crt is een niet veel zeggend argument aan het worden vind ik.![]()
Haha, ja, uit die foto's heb ik m'n keuze geloof ik wel kunnen makenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waren de foto's die ik doorstuurde helemaal naar tevredenheidWel ff laten weten welke uitgeprint worden hoor
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Deze beter?
Deze is nu op de CRT gedaan en inderdaad, de foto zag er op CRT anders uit dan op de TFT.
Ik zag dus net echt niet wat jullie bedoelden...
Daar heb je wel weer gelijk in, maar ook het goed instellen van Photoshop is van belang. Ik heb zelf de kleurinstellingen van mijn camera en van photoshop gelijk gezet op sRGB. Dat scheelt natuurlijk ook een stuk. En IIyama kan altijd de monitor na-calibreren. Hebben ze ook al eens gedaan bij een vorige CRT. Wit was niet wit volgens de monteur maar grijs. Heeft ie weeropnieuw afgesteld.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de resultaten van fotobewerking beter wanneer uitgevoerd op een CRT dan op een TFT. Natuurlijk zijn er (nieuwere) TFTs waarop het heel goed kan, maar de kans op foute kleuren op een CRT (er even van uitgaand dat je ze niet expres ver****t) is aanmerkelijk kleiner.
Mensen die dingen kwijt maken, en het vooral niet uit zichzelf laten wetenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef Mauro het volgende:
Gofterdomme
Daar doe je dan moeite voor om snel je cv aan te passen en een motivatie te sturen
Ik dacht net eens ff informeren bij diegene die ze van me heeft ontvangen (1,5 week geleden). Is ie mijn cv kwijt (dus opnieuw opsturen) en stuurt ie het zo pas door naar de betreffende personen.
Lekker, zo'n begin op maandag
Zit ik nu achter, is helaas niet van mij, staat wel op mn verlanglijstje.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Natuurlijk zijn er (nieuwere) TFTs waarop het heel goed kan,
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Kleintje het volgende:![]()
Alles is rond.
Ik heb een andere auto!!!!
Krijg echt opeens eeen ander leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |