Eindelijk iemand die met me wil trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen![]()
al kom je dan van onder de rivieren en ben je botergeil![]()
![]()
Thank God voor slimme mensen.quote:
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
heb niets sterkers![]()
"Country superstars tell all" bij Larry King! reuze interessant![]()
Sweet dreams kanjerquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
* Doderok springt in autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.
Bacardi (normaal, lemon en coconut), port, wijn en bier.
[insert emotioneel afscheid ]quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
Zie ik je zo wel verschijnenquote:
oww, dat dat scheelde niet veelquote:
Ik ben ook zo gelukkig om het volle pond terug te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
krijg niets trugquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
Dan ben je op tijd met je zomerjasquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een zomerjas en een hippie hesje gekocht
Ik ook niet.quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Morwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
![]()
Ik heb ook geld terugNu nog de openstaande 600 euro die ze door drukte niet overmaken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |