welterustuh, ik ga ook zo pitten trouwensquote:Op zondag 26 maart 2006 03:25 schreef martinlutherking het volgende:
Toch ga ik nu maar. Weltrusten oudjes.![]()
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
trusten ouwetjes, werd tijd is al veel te laat voor jullie![]()
Dat klinkt best okéquote:Op zondag 26 maart 2006 03:24 schreef Aventura het volgende:
Dat is ernaast, in de Maloe Melo. Echte & pure blueu(zz)s. Ook een briljante tent![]()
Oe.... jij durft.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:28 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat de laatste uitgave van de Candy en de Chick nog eens nalezen.
Even kijken of ik nog wat users herken van die contactadvertenties daar in.
Nu je het zegt: ik herken je weer aan die weelderige haardos tussen je benen die je destijds van die contact-advertentie in de Chick had.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
Grist snel de Chick weg en zet het op een lopen....
Ach het is toch :quote:Op zondag 26 maart 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
hmm
vannacht ging mijn stoma weer lekken
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....quote:
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....![]()
Ja, dat is mijn geboortejaar....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...
alles is relatief, voor mij ben je een broekie....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
nèh, hij ziet er veel ouder manquote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.![]()
Hai, zo weer wat energie bijgetankt nuquote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
Tis niet veul hier vandaag he?
Alle oudjes zijn nog aan het bijkomen van hun 1-wekelijks seksbeurt en hebben geen energie meer om hier te posten?
Uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Nog steeds trouw aan het wachten zie ik![]()
mag het ietsje minder, ik ben niet doofquote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Ze zitten in de filmzaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Lekker hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef mazaru het volgende:
Maar hij staat al klaar voor je hoor![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |