Doorzetten dan, als je al zover ben moet het toch lukkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef kwakveense het volgende:
zucht...oh ik hoop zo dat ik t af krijg...t moet tMOET
bijna een hoofdstuk af...nog een paar paragraafjes...en dan de inleiding en conclusie (die al gedeeltelijk in mijn hoofd zitten)....
ik wil eigenlijk om 14 uur klaar zijn....

Succesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:48 schreef kwakveense het volgende:
brrr. ja ik ga ook weer verder...surfkwartiertje is voorbij....

quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:46 schreef Repeat het volgende:
Zo dat was een succes zeg, dat SOG'gen heeft echt geholpen

Ik heb een laptop met een ingebouwde wifi-kaartquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Ik heb er ook last van, leer aan mijn bureau.. met de PC altijd aan. Ik zit nu MIDDEN in mijn tentamenweek en het gaat lekker, maar niet heus..
De volgende periode heb ik me voorgenomen om mijn modem aan een vriend van me te geven.. haha wordt echt te erg!

Ja, je kan een username maken met alleen Word, PowerPoint en Adobe Reader erop!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:51 schreef Stretto het volgende:
Owja nog een tip voor mensen die toch iets achter de pc moeten doen:
Maak een nieuw account aan en verwijder de snelkoppelingen van nutteloze dingen die je toch afleiden, dus alleen de dingen die je nodig hebt erop laten.

mwah, heb al drie hoofdstukken verbeterd (waren elk ongeveer een uurtje werk) en twee daarvan heb ik al voor de tweede keer verbeterd na lezing door de tweede lezer (half uurtje werk). ik krijg tot nu toe niet veel commentaar...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef teigan het volgende:
pas maar op, het verbeteren is meestal ook een kutklus...

Ik heb helaas internet nodig voor m'n huiswerk =Squote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo, het tentamen zit er weer op. Gisteren bijna niet geSOGd, en dat is mijn redding geweest. *trots op zelf*! =D
[..]
Ja, je kan een username maken met alleen Word, PowerPoint en Adobe Reader erop!

Ik zorg al jaren dat ik al vanaf het begin van een blok bijblijf (voor mij begint morgen ook een nieuw blok), maar zelfs dan heb ik het aan het eind gigantisch druk met deadlines, waardoor tentamens voorbereiden er bij inschiet.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Repeat het volgende:
Begin morgen aan een nieuw blok. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik heb mezelf nu echt voorgenomen om bij te blijven, dus niet het hele blok niks doen en pas je boek 1 dag voor het tentamen voor het eerst opendoen
alhoewel ik me dit elke keer voorneem

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |