Ik geloof dat het t-shirt waar ik in klus al 2 weken niet meer is gewassenquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef sanger het volgende:
Misschien wel een idee om allemaal in kluskleding te komen.
rokje??quote:Op maandag 10 april 2006 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat zal de opkomst aanzienlijk verhogen!![]()
Ik klus altijd in een leuk rokje en met hakjes aan trouwens![]()

Stinkende klusshirts zijn oke!quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik geloof dat het t-shirt waar ik in klus al 2 weken niet meer is gewassenEn ik heb het bijna dagelijks aan
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stinkende klusshirts zijn oke!
Dat komt van al die transpiratie die van jullie sterke lijven gutst wanneer jullie die ladder opklimmen en de spierkabels zich onder jullie gebruinde huid spannen en een oerkreet uit jullie bronstige binnenste ontsnapt terwijl de mannelijke kracht zich bundelt en zich als een aanstormende donderslag aandient. Een hand grijpt naar een drilboor. De andere bewerkt zelfverzekerd het knopje. Man en boor worden één in een dynamische brok energie die ritmisch de kosmos doet trillen van opwindend genot... in en uit gaat de boor... in....uit....in...uit.... Tot alle spieren zich spannen, jullie glanzende huid het bijna lijkt te begeven onder de pulserende kracht van jullie biceps... nog even en het hoogtepunt is daar... in....uit....in....uit... De gehele kosmos lijkt te wankelen, de grond trilt, de lucht is bezwangerd van een naderende climax... O jaa... het gat is bijna diep genoeg... dieper... dieper... Dan barst de hemel open en regelt het bouten en moeren en maakt een intens gevoel van bevrediging zich meester van de klusser. Hier doet hij het voor, dit is Liefde, dit is Kracht, dit is Leven. Dit is Klussen!
Jij mag overdrijvenquote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Of overdrijf ik het nu.
Wat lees jij voor het slapen gaan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stinkende klusshirts zijn oke- verhaal-
.. misschien zijn het wel praktijk ervaringenquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Wat lees jij voor het slapen gaan?
Je weet heel treffend te omschrijven hoe ik me met mijn boorhamer in me hand me voel als aan het bouwen ben en ik op eenzame hoogte op de ladder kom staquote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Of overdrijf ik het nu.
Dan lig ik op mijn kussentje stil te dromen van jullie allemaalquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Wat lees jij voor het slapen gaan?
&%(/&)=/=(=&%( Dat is niet fijn..... heel veel sterkte ermee, kan het nog goed komen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de niet begrijpenden, een van mijn poezen is vanmorgen aangereden en het gaat niet zo heel best met haar.
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Er is in haar achterlijf het eea verschoven en er zijn zeer wrsch zenuwen beschadigd. De vraag is hoe ernstig en welke...quote:Op maandag 10 april 2006 17:34 schreef Marsepein het volgende:
&%(/&)=/=(=&%( Dat is niet fijn..... heel veel sterkte ermee, kan het nog goed komen?
En de auto is zeker doorgereden?quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Er is in haar achterlijf het eea verschoven en er zijn zeer wrsch zenuwen beschadigd. De vraag is hoe ernstig en welke...
Diegene die de DA heeft gebeld is dus anoniem?quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk hoe het gegaan is sanger. Ik heb de dierenambulance ook niet gesproken. Ik weet alleen dat ze gevonden is bij de oprit naar de A12 en dat is zo'n 2,5 km van ons huis. Ik gok dat ze daar dus liep/lag en dat toch iemand (mss wel de dader) de dierenambulance heeft gebeld.
Even de volledige update:
Nou, we zijn net nog even geweest en het eerste dat ze deed toen we aankwamen was lekker spinnen.
Op zich gaat het 'goed' met d'r in die zin dat de shock weg is en dat ze weer helemaal helder is. Haar ogen kijken weer ipv staren zoals de DA het zei.
Ze kroop ook een beetje naar ons toe dus er zit iig wat beweging en kracht in haar achterkant.
De vraag is alleen of haar blaas weer mee gaat doen ook. Als dat niet zo is dan redt ze het alsnog niet.
Maar goed, dat kan dus nog wel een paar dagen duren voordat we daarachter komen. Tot die tijd knijpen zij 2 keer per dag de blaas leeg en dan zou ze uiteindelijk zelf mee moeten gaan persen.
Oh, en hoe dan ook gaat ze haar staart kwijt raken straks. Die is vrijwel zeker verlamd en dat gaat dan alleen maar last opleveren. Niet leuk, maar als dat alles is wat ze er uiteindelijk aan over houdt teken ik ervoor.
Maar goed, voorlopig dus flink duimen en hopen de komende dagen.
Er lijkt dus wat verbetering te zijn. Ik zal voor jullie duimen dat het voor zover mogelijk goed komt. Zonder staart is een raar gezicht, maar er valt voor een kat prima mee te leven. (Ervaringsdeskundige....)quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hele uitleg .....
Toch een beetje positief toch Be, nu maar hééél hard duimen!! Wat naar dat je haar steeds achter moet laten nu, maar geweldig dat het kan allemaal, zo'n opname bij de dierenarts. Is ze in elk geval in goede handen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
We duimen verder Be!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, was vandaag niet in de buurt van een PC, vandaar de late update.
Stinkie heeft om 11.30 gebeld en toen hadden ze haar net weer bekeken en geknepen. Ze doet het op zich prima alleen d'r blaas nog niet. Vandaar het knijpen. De DA knijpt de blaas dan leeg en als het goed is zou ze dat zelf over moeten gaan nemen. Dat dus helaas nog niet. Ze waggelt wel een beetje als je haar op d'r pootjes zet en ook had ze zelf wat gegeten.
We zijn net nog even bij d'r gaan kijken en hebben even lekker gekroeld. Ze is wel wat groggy van de pijnstillers (ze krijgt geloof ik morfine) maar ze ging ook wel weer even eten toen wij er waren.
Maar goed, het blijft afwachten hoe d'r blaas het gaat doen...
Die hadden ze toch maar even overgeschilderd, die buisquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hier idd ook bijna geen TV meer maar op dinsdag gooi ik hem nog wel eens aan. Je moet toch bijblijven als K&W mod.
Ja, sommige dingen zijn heel erg. Piepschuimen iglo's in je slaapkamer enzo.Maar soms zijn er ook wel hele gave dingen.
Een van de meest lachwekkende dingen vond ik een doorzichtige buis met de afvoer van het toilet van boven die door de woonkamer liep.Echt heel ranzig.
Wie vond het vreselijk?! Die met die paal in de kamer en Denise eraan?! Toen ik net naar boven liep zeiden ze nog mooi! Of dat heb ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Volgens mij morgen in de herhaling op rtl7
Wij zijn "Desperate Housewives" en erna "Evelien" fanatenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom bespreken wij hier trouwens op dinsdagavond niet met z'n allen alle klus en woonprogramma's op RTL4?
Laatste stukkie ervan nog gezien... Ze waren er redelijk bot over.. Zeker die opmerking tegen Jeroen op een gegeven moment dat hij het zou hebben geweten dat ze het niet mooi zouden vinden... wtfquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Siebrand Niessen? Ik keek 't nooit omdat ik dan gefrustreerd was dat andere mensen WEL een onderkomen konden betalen en ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvana toch?
Daarna weet ik het eigenlijk niet meer.
Maar idd ook wel een leuk programma toen. Nu is het die ietwat dikkere kerel met dat blonde haar... dinges...
Ja dát is gaaf! Wanneer komt dat nou weer? Ik moet echt eens een agenda gaan bijhouden voor dat soort TV-programma's, want ik mis allesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die met die paal vonden het idd vreselijk. De bruine kamer viel wel in de smaak.
Weet je wat ook zo leuk is? Dat programma op de BBC over mensen die een cottage ergens in the middle of nowhere willen kopen. Dan komen er zulke mooie huisjes voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |