Ze laten hem niet gaan denk ikquote:
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze laten hem niet gaan denk ikTé lief
![]()
Ja stelletje egoïsten zijn het daarboven soms. Hebben hebben hebben![]()
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.
Oh dus ik mag kiezen later?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkHoewel, het is de HH natuurlijk... maar goed, ik ga zelf bijvoorbeeld ook naar de PH en ook niet naar de MH, dus ik denk dat jij wel naar de HH kan hoor, later
)
Die pens en dat hart, daar zetten we ons wel overheen, wat denk jij?![]()
quote:
Ja sorry, ik had even zo'n moment.quote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef Brighteyes het volgende:Nou eh... wat ouwehoer kan wel maar ik vond dit meer een msn gesprekje.
En het kwam ook zo uit het niets, ik snapte het eerst ook niet helemaal.
Morgen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Clauhee! Kom eens vertellen hoe die bezichtiging van de week was!
Of heb ik daaroverheen gelezen?
Zal ik in de bosjes gaan liggen posten om te kijken hoe blij ze overkomen als ze klaar zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja. Ik zie het ja.
Had natuurlijk ook gewoon zelf gelijk even terug kunnen kijken.
Spannend!
Ja goed ideequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:Dude!
Kan je niet gewoon meelopen? Een 3e paar ogen is nooit weg. En als klusmod heb je natuurlijk een hele goeie kijk op dingen!
Lastig he, om je te beheersen en nuchter en verstandig te blijven!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap je
Ow maar dat zal geen probleem zijn volgens mij. Wij vonden het eigenlijk wel prima, zoveel te sneller zoveel te beter, met dien verstande dat we inderdaad tijd moeten hebben voor financiering, opzegging huur en dergelijke. Maar gelukkig geen maanden wachten eventueel.
Maar ja, rustig Clau, het is nog niet zover
Hij bood gewoon een slimme prijs zo van: dat mot ongeveer maar genoeg zijn, en anders jammer dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
En toen? Bood hij alsnog genoeg om jou het huis van je dromen te geven...
Dat is toch wel ware liefde...
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij bood gewoon een slimme prijs zo van: dat mot ongeveer maar genoeg zijn, en anders jammer dan.![]()
Was niet het hoogste bod, dus ik was bijna aan gruwelijke hartepijnen gestorven, ware het niet dat de verkopers het toch aan ons verkochten vanwege flexibele opleverings-datum-eisen van onze kant (Als je geen bergen poen hebt, moet je je anderszins in de kijker spelen was ons motto).
@ Syrena: Of desnoods m.b.v. een oude dia-projector die je oma/de kringloopwinkel/iemand op Marktplaats nog op zolder heeft staan.
Ik meen dat hier eerder een topic over was.... even zoeken...
Zelf een muurschildering makenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Jah oud topic! *hoop heeft*
Ja dat het op een sheet moest had ik al bedacht, maar voordat ik avonden ga fotosoepen om mijn plaatje aan te passen wilde ik wel weten of het ook zonder overhead-ding op de muur kon.
Mijn oom heeft ooit een Bob Marley bij mijn ouders op de muur gemaakt, in de jaren 70, eens vragen waarmee hij dat toen deed.
En een ex van me heeft in de eerste week van onze verkering mijn pasfoto vergroot, maar ik weet niet meer waarmee eigenlijk. Bizar, kom je daar binnen, hangt je überlelijke pasfoto levensgroot aan de muur. En hij maar verliefd kijken! En ik maar denken:. Ik 21, hij 31, ik had meteen rechtsomkeer moeten maken. Aniehoe....
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lastig he, om je te beheersen en nuchter en verstandig te blijven!![]()
Ik riep toen bij de bieding van ons huis almaar tegen Arty: Vraagprijs bieden! Nee nog hoger! Twee keer de vraagprijs! Arty! Bied dan het dubbele! Ik ga dood als we dat huis niet krijgen! Dood! Ik zeg je dat ik dood ga! Van verdriet! En pijn!! Pijn in mijn hart Arty!! In mijn ziel! Zie je dit vod? Dat is mijn ziel aan stukken gereten als we dat huis niet krijgen!! Arty! Mon amour! Vaarwel! Want zonder dat huis kan ik niet doorgaan! Arty! J' y vais! Au revoir! Sterven zal ik!!!
* Ter Aarde Storten, Gil Huil Krijs, Melodramatische Gebaren Zoals In Oude Films Maken*
En dan Arty zo van:![]()
Sta je daar onbegrepen te zijn met die plukken haar in je hand in de supermarkt![]()
wat hij zegt.quote:
Wie van jullie heeft nou de broek aan thuis? Jij toch zeker???quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nog niet Shark.
Ik ben nog in 'overleg' met die stinkerd over waar...
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier nog niet Sharkie! Maar dat is ook echt nog een brug te ver in het klus-stadium hier thuis! Voordat er wat aan de muur hangt zijn we een paar weekjes verder denk ik
Och dat soort gedonderquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Er is door twee mensen (boven) de vraagprijs geboden. Morgenochtend moeten ze een tegenbod van ons hebben.
Wat je ook kan doen is een ruitmotief over je orginele A4tje maken. Laten we zeggen ruitjes van 5 bij 5 mm. Als je dan op je muur een ruitmofief maakt van laten we zeggen 5 bij 5 cm dan is het heel simpel om het over te tekenen. Je kan dan per ruitje tekenen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef Syrena het volgende:
Kort vraagje, ik wil een muurschildering maken (lijkt me therapeutisch) en nu heb ik op de Duitse TV gezien dat je dat handig kan doen met een overheadprojector, maar kun je zoiets ook zelf in mekaar knutselen?
Zou er op zich wel eentje kunnen lenen op m'n werk, maar toch.
Godverkloten dat wordt blind een bedrag bieden dus van je één twee drie in godsnaamquote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is het zoals BE zegt..zei vriendlief ook en die doet veelal de contacten met onze makelaar (ik ben wat minder goed te bereiken op het werk). En nee, Dude, de andere biedingen mogen we niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |