Misschien dat wij met z'n tweeen moeten gaan.Ed en Willem Bever.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:45 schreef BazzieK het volgende:
Heb een gepaste nickname gekozen
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.Wat ik nou allemaal weer beleft heb op dat w.w.w.Echt daar kan ik nog dagen op teren
.
Weltrusten allemaal.
Dat is het planquote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef worldpimber het volgende:
Tot volgende week weer
@ OPM, laat het gewoon door de dealer doen, die paar tientjes die je bespaart door het nu op het laatste moment zonder de juist kennis te gaan zitten prutsen zijn niets tegenover de minimaal 20.000 km die je toch met zo een set doet.
Smart thinking huH![]()
![]()
Placeboquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Hele HK Suspension verhaal +
I.p.v. het gevoel te hebben dat ik bij acceleren te veel ondersturing heb en de bocht uit vlieg, ga ik nu haarscherp de bocht door.![]()
Soort van "visje" bedoel ik ook, eigen had ik egwoon schakel moeten zeggen natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven er op OPM z'n motor een kettingschakel met een visje sluiting zit.![]()
Alleen de mensen die er niks van snappen zouden zoiets zeggen.quote:
ach bij hem is het wel te verklaren hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 10:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alleen de mensen die er niks van snappen zouden zoiets zeggen.![]()
Waarom zitten er veren op een motor en de mogelijkheid om ze in te stellen? Als dat onzin zou zijn dan zouden ze heus niet van die veringen en instelmogelijkheden erop zetten.Dat is gewoon basiskennis.
![]()
Gewoon een beetje aan draaien en schroeven,doe ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 10:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alleen de mensen die er niks van snappen zouden zoiets zeggen.![]()
Waarom zitten er veren op een motor en de mogelijkheid om ze in te stellen? Als dat onzin zou zijn dan zouden ze heus niet van die veringen en instelmogelijkheden erop zetten.Dat is gewoon basiskennis.
![]()
Ik gebruikte mijn voorvering eerst niet. Op de rechte stukken is dat handig en als je wheelies wilt maken ook. Maar in de bochten is het fijn om voor en achter meer op elkaar afgestemd te hebben. Bij mij was dit helemaal uit balans. Het verschil merk ik nu dus goed en ik weet nu ook meer wat het allemaal doet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan draaien en schroeven,doe ik ook.Gaat bij en BMW trouwens heel makkelijk
.
Goeie morgen trouwens.Nee ik ga niet zitten zwaaien.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie morgen trouwens.Nee ik ga niet zitten zwaaien.
Dat weet je wel ongveer wat het voordeel van een BMW is.Daar kan je de voordemping met een draaiknop op je balhoofd verstellen.En de veervoorspanning aan de achterkant,moet je even voor afstappen,maar is ook een grote draaiknop.Maar BMW heeft dan ook,zoals je waarschijnlijk wel weet,een hele aparte voorwielophanging zeg maar.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn voorvering eerst niet. Op de rechte stukken is dat handig en als je wheelies wilt maken ook. Maar in de bochten is het fijn om voor en achter meer op elkaar afgestemd te hebben. Bij mij was dit helemaal uit balans. Het verschil merk ik nu dus goed en ik weet nu ook meer wat het allemaal doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |