Dat weet ik dus niet zo zeker; "Uitzondering op deze regel zijn jongeren die na hun 20e jaar twee jaar ervaring hebben op middelzware motoren."quote:Op maandag 27 maart 2006 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zal alleen gelden voor de mensen die hem nog moeten halen en dat zijn de kinderen van nu.
Toch ?
Ik had het in eerste instantie ook zo opgevat als ondeugend hierboven zegt. Dat is meestal zo, maar als ze die uitzondering zo benoemen dan zou je zeggen dat dat hier niet het geval is. Maar goed, ze moeten nu nog beslissen dus details kunnen misschien nog veranderen. Bovendien duurt het gewoonlijk nog een tijdje voordat zo'n regel dan werkelijk ingaat. Misschien heb je tegen die tijd wel die twee jaar ervaring.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:12 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zo zeker; "Uitzondering op deze regel zijn jongeren die na hun 20e jaar twee jaar ervaring hebben op middelzware motoren."
Ach, zolang ik geen infuus nodig heb voor zulke situaties vind ik het goed:quote:Op maandag 27 maart 2006 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
de infuusvloeistoffen hebben zijn toch al kleine hoeveelheid hersenen aangetast, en wat nog goed is gebruikt ie niet![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, zolang ik geen infuus nodig heb voor zulke situaties vind ik het goed:
als jij persoonlijk gaat beledigen kan ik dat ook, 3x zo hard
Weet niet wat iedereen voor problemen met jou heeft maar zo'n foto posten is wel erg laag.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy is geen haar beter met zulke posts. Wat hij had is nog goed gekomen (alhoewel..), wat ik mankeer blijf ik m'n hele leven mee zitten..
Maar dat maakt niet uit want ik ben Riet maar?
Als je dergelijke dingen gaat lopen roepen over iemand's ziekte (afgekeken van pimber, origineel hoor, grote jongen) dan betwijfel ik wiens hersenen nu aangetast zijn..
Zou niet weten waarom dat lager is dan de spot drijven met iemand's chronische ziekte.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet wat iedereen voor problemen met jou heeft maar zo'n foto posten is wel erg laag.
quote:
quote:
Dat gaat nooit meer lukken.quote:
Omdat dat niet zo confronterend is en vaak maar als scheldwoord zonder bijbedoelingen wordt gebruikt.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat lager is dan de spot drijven met iemand's chronische ziekte.
quote:
volgens mij wil die uitzondering alleen maar zeggen dat als je na je 20ste 2 jaar rijervaring heb, je dus op je 22ste al zwaar mag rijden...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie ook zo opgevat als ondeugend hierboven zegt. Dat is meestal zo, maar als ze die uitzondering zo benoemen dan zou je zeggen dat dat hier niet het geval is. Maar goed, ze moeten nu nog beslissen dus details kunnen misschien nog veranderen. Bovendien duurt het gewoonlijk nog een tijdje voordat zo'n regel dan werkelijk ingaat. Misschien heb je tegen die tijd wel die twee jaar ervaring.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |