- Phone Booth ga ik lekker morgen op DVD kijken heb ik boven in de collectie liggen dus die kan ik gelukkig skippenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
Phone Booth zag er wel erg goed uit met de twee topacteurs Colin Farell en Kiefer Sutherland (Jack Bauer uit 24). Alleen zou ik de film opnemen omdat reclame tijdens een film irritant is.
Het is een kankerbelediging dat je haar "wel lekker" noemt. Ze is goddelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef ijsklont het volgende:
Zijn er serieus mensen die Kinderen geen bezwaar leuk vinden. Alleen die dochter is wel lekker, verder is er dus echt geen fuck aan.
Ik zit in dezelfde leeftijd als die gast dus kan er wel om lachen jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef ijsklont het volgende:
Zijn er serieus mensen die Kinderen geen bezwaar leuk vinden. Alleen die dochter is wel lekker, verder is er dus echt geen fuck aan.
Echt geniaal idd, de hele film draait op één telefooncel en toch is hij spannend.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Phone Booth zeker kijken, toffe film. Anderhalf uur een telefoonhokje in beeld!
wat is er kansloos aan dan ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:38 schreef Borkydude het volgende:
Vrij kansloos dat jullie tv kijken op je zaterdagavond, maar zal wel aan mij liggen. Als ik thuis was gebleven had ik waarschijnlijk zo'n film gekeken op NL3, uurtje of half 12, Kim van Kooten naakt hoorde ik![]()
laat maarquote:Geboortedatum: 1989-10-15
Opleiding: Kankerhoog
Beroep: Hustler
wat er leuk isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Bergie88 het volgende:
Even een opsomming van alles wat er op tv is en leuk is:
jij bent vast nog maagdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is een kankerbelediging dat je haar "wel lekker" noemt. Ze is goddelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |