ook een leuke naam. En shorty?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef gaai het volgende:
@nokwanda,
Nu heet ie Casper......( gewoon vanwege leuke naam, dus niet naar het spookje......dan eventueel liever de strip, die's wel leuk )
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daiaquote:
Halloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi! Ik kom weer even buurten. Hoe is het met iedereen?![]()
Missed you! We zitten niet zoveel meer achter de computer
Niet zoveel leuke onderwerpen op fok jammer genoeg.....![]()
Zo ik had vandaag een vreetbui!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi! Ik kom weer even buurten. Hoe is het met iedereen?![]()
Missed you! We zitten niet zoveel meer achter de computer
Niet zoveel leuke onderwerpen op fok jammer genoeg.....![]()
Zo ik had vandaag een vreetbui!![]()
Ik ken ook een Vincent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daia)
Ook een leuke naam. Maar lange en shorty doen het ook primaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daia)
Ja, daar dacht ik gister aan ja... dat Jan van de Heijde verhaal. Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Diewas vanwege Droompje
@ Nok: ja inderdaadhet gaat echt super de laatste tijd, ik vind het alleen jammer dat ik weinig tijd maak voor fok...komt wel weer
Veel regelen en ik heb de kriebels....we gaan van de week naar Jan vd Heide, maar ook naar de dierentuin! Ik MOET gewoon die reactie van Isabella zien...al die beestjes
Laatst buikspieroefeningen op gedaan....dat nr van B.E.P.....toen hield ik het een stuk beter vol....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekkere muziek staat op.
Just pump it, Just pump it, pump it!!!! Pump it!!! Louder!!!!!
Turn up the radio, blast the stereo, louder!!!!
![]()
En dan de beat van pulp fiction
Let the speakers blow your mind!!!!
Die muziek geeft inderdaad energiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef gaai het volgende:
[..]
Laatst buikspieroefeningen op gedaan....dat nr van B.E.P.....toen hield ik het een stuk beter vol....![]()
Thank youquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
G E W E L D I G E O P D R O O M P J E!!!!!!!!
Goh, wat leuk. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gary en nemo zijn een leuk stel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen we Nemo ook toevoegen? Dan voeg ik Nemo ff toe als je het goed vindt.
Vind je het goed dat Nemo mee gaat doen naast Gary voortaan?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
Ik wil niemand ontmoedigen hoor en ik vind het zelf ook heeeeeel erg maar :
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
Neeeeeeeeeeee nemo neeeeeeeeeeeee !!!
![]()
Die 'nemo' met die dory( die blauwe vis ).......dat is nemo niet....dat is die pa van nemo....marlin heet ie geloof ik......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind via google alleen nemo met die blauwe vis. ff doorzoeken nog. Of mag die blauwe vis ook erbij? Maken we een grote bende ervan
Ik heb nemo erbij gezet samen met zijn leider in het water. Ik vond nemo niet in zijn eentje ff. Google gaf hele vreemde resultaten bij Nemoquote:
Film heb ik pas 1 keer gezien dus, vandaar dat ik het niet goed deed. Waarom geeft google niet meteen Nemo als ik Nemo intik?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Die 'nemo' met die dory( die blauwe vis ).......dat is nemo niet....dat is die pa van nemo....marlin heet ie geloof ik......![]()
je moet een visje met één klein vinnetje zoeken.....dat is nemo![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
![]()
Thank youquote:
OMG! Wat zijn mensen toch hard! Ik leef helemaal met je mee Gaaitjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
![]()
Ik vind dat geen humor hebben.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey, waar staat e-w avatar onder garyIK was het nieuwe beeld van ouwehoer niet nemo of gary
AARGGHH
![]()
.
MR red!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks rennen Tom & Jerry door het huis hier
En komt die duivel van Cow & Chicken hier op bezoek en belt hij aan
Onzin voor je leven
Dit is de nieuwe stijlquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey, waar staat e-w avatar onder garyIK was het nieuwe beeld van ouwehoer niet nemo of gary
AARGGHH
![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
Nou DV.. ik heb geen groen masker. Maar ik ben wel een "somebody...stop me!!!! " tiepje
was straks ook op het nieuws. Het jachtseizoen is weer geopend.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zit hier te janken ik heb net zoiets vreselijks gezien! Een filmpje waarin die hulpeloze zeehondjes worden doodgeknuppeld!!!
Ik vind het zo erg, zo zielig, klootzakken!!!
Ik ben lid van PETA en kreeg net een mailtje van ze binnen, waarin staat dat Pamela Anderson actie voert tegen deze...deze....
![]()
![]()
![]()
Het liefst zou ik de rollen omdraaien............de hondjes laten knuppelenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was straks ook op het nieuws. Het jachtseizoen is weer geopend.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was straks ook op het nieuws. Het jachtseizoen is weer geopend.![]()
3 potten op de hele dagquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 08:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
3 potten op de hele dag
En nu de 2e kop op deze frisse dag
Ik voel me nu ook fit, maar koffie is lekker![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 26 maart 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hij gaf hier een prachtige impressie van hoe dat eruit gezien moet hebben in jouw enthousiasme. Ik moest echt heel erg lachen. Stuiter de stuiter... met tekst over tot leven komende cartoons.
Goeiemorgen![]()
Ik ben ook nog een kind een beetjequote:Op zondag 26 maart 2006 09:24 schreef nokwanda het volgende:
ben benieuwd naar het gekkenhuis van vandaag
Ik kan me voorstellen dat je an het eind van de dag uitgeteld neerploft. Daarin ben je gewoon kinderlijkenthousiast. Opeen leuke manier hoor.
Met mijn slome ik is het alsof ik naar een kind kijk (niet als in kinderachtig/ negatief) en lachend mijn hoofd schud en denk/zeg: waar haalt ie in godsnaam de energie vandaan?![]()
![]()
Nope. Gelijk gedaanquote:Op zondag 26 maart 2006 09:35 schreef displission het volgende:
Morgen hebben jullie de klok niet vergeten?
Ik heb de klok meteen vooruit gezet toen ik naar bed ging om 22:30. Ik dacht, doe het maar meteen voordat je weer in de war raakt de dag erna.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:35 schreef displission het volgende:
Morgen hebben jullie de klok niet vergeten?
quote:Op zondag 26 maart 2006 09:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb de klok meteen vooruit gezet toen ik naar bed ging om 22:30. Ik dacht, doe het maar meteen voordat je weer in de war raakt de dag erna.
Heb ook geen moeite met de wisseling. Vroeger moest ik wennen eraan. Nu is het gewoon 9:46.
Ben ook op mijn web-log ondertussen bezig. Lekker vinger-oefeningen doen.
Op het toetsenbord dusquote:
Good morningquote:
quote:
O ja.... lekker makkelijk..... geef de schuld aan de voorvaderen.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Adam is de hoofddadiger
Adam is de schuldige
Nou, wie weet was God toen strenger en moet God nog terugkomen op zijn beslissing om te straffen van mensen. Wie weet moet die straf worden opgeheven.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... lekker makkelijk..... geef de schuld aan de voorvaderen.
Dikke neus.... wij doen het nu en we hebben de keus om ermee door te gaan of niet![]()
Ik vind dit een mooie afbeeldingquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb er zin in![]()
Maar dat zegt ik vaak. Ik ervaar nog stress soms, maar dat komt wel goed. Stress gaat nog wel weg. En stress is 1000 keer minder geworden.
Ooit ga ik buiten staan en dan neem ik alle goede krachten tot me
Zoals deze man op deze foto
[afbeelding]
Alleen 1001010101100110101001 keer krachtiger. Zoals Neo in the matrix een beetje ook. Een combinatie van factoren die gaan meespelen nog.
Volgens mij kan iedereen dat licht in zich krijgenquote:
Wijze woordenquote:Op zondag 26 maart 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
Ach.... Christus is maar een vorm van de mannelijke lichtgod.
En ogen en zien...... Hersenen interpreteren wat de ogen zien. Ze filteren het ook. Van alles wat het oog ziet realiseren wij ons maar een fractie.
En velen baseren hun werkelijkheid dan ook alleen maar op die kleine fractie.
Maar misschien heeft dat ook wel een functie. Kan je pas meer zien als je daar aan toe bent. Of nooit. Als je er nooit aan toe bent. Het brein heeft zoveel blokkades. Neem je geboorte bijvoorbeeld. het is waarschijnlijk niet voor niets dat je je dat doorgaans niet kun herinneren. Lijkt me een van de meest traumatische ervaringen in een mensenleven. En dan de totale machteloosheid in je babytijd. Al krijg je nog zo veel liefde.... je bent totaal afhankelijk van de welwillendheid van je verzorgers. Dat is traumatisch. En diezelfde trauma's maken dat je leert. Dat je vechtlust toont om vaardigheden te verwerven en sterk wordt.
Zo ook geestelijk. En als je geestelijk sterk bent ben je er aan toe om meer te gaan zien. Maar sommigen zijn nog niet sterk genoeg. Of voelen hun eigen kracht niet. En die vallen tussen de wal en het schip.
Sommigen worden ook daar sterker van. Zoals jij.
Anderen blijven waar ze zijn.... tussen de wal en het schip.
Fijn om te horen Saraats, goodspeed voor jouw (wat veel geluk en voorspoed betekend)quote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef sararaats het volgende:
ik heb goed doorgeslapen vannacht
ik ga volgende week terug naar m'n eigen huisje
Soms lijk ik uit elkaar te vallen door dat effect, dan lijk ik tot stof op te gaan. Maar dat voelt prettig aan. Het typen gaat dan ook zo snel als maar zijn kan en ik lees dan dus ook erg snel. Dan is het misschien straks mogelijk om 1 blz binnen een fractie van een seconde tot me te nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:31 schreef nokwanda het volgende:
Maar pas op dat je van dat sneeuwbaleffect geen overdosis krijgt. Ik merk aan mezelf dat ik informatie moet doseren. Dat het teveel doordenken over inzichten een kortsluiting kan veroorzaken als ik er zelf de stop niet op gooi af en toe.
Ik heb de macht om de kortsluiting voor te zijn. Ook een bepaalde mate van oppervlakkigheid werkt als een beschermingsmechanisme voor je eigen brein. Dus bescherming van je brein tegen je brein. Dat wat je alles geeft kan je ook vernietigen.
Je kon het niet over je hart verkrijgen om niet te reageren in feedback is het niet?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je kon het niet over je hart verkrijgen om niet te reageren in feedback is het niet?![]()
Ja eerlijk gezegd best erg jaquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Nee.... echt niet... erg he!
Was gewoon TE makkelijk.
* nokwanda springt heeeel hoog en geeft LivEliveD een aai over de bol
Heeeerlijk om een keer voorspelbaar te zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd best erg jaJe reageert praktisch altijd dus ik zat er op te wachten
![]()
En die aai over me bol mag je natuurlijk houden![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:33 schreef nokwanda het volgende:
Heeeerlijk om een keer voorspelbaar te zijn
quote:
Dit is niet zomaar onder de gordel dame, die is op tenenniveauquote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef nokwanda het volgende:
Nou lijk jij bijna op Oversight.
Je zei laatst zelf dat ik op hem begon te lijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar onder de gordel dame, die is op tenenniveau![]()
Hoest met de roddels?![]()
![]()
qua smiley gebruik ja, qua smiley gebruik! En aantoonbaar!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef nokwanda het volgende:
Je zei laatst zelf dat ik op hem begon te lijken.
Ohquote:Weinig roddels.... niets interessants te melden
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
qua smiley gebruik ja, qua smiley gebruik! En aantoonbaar!
[..]
OhDoetus beter je best dan
![]()
Misschien een vriendin ff helpen bij het ontruimen van haar oude huis. Ze is net verhuisd.quote:Ga je morgen nog iets leuks doen eik?
Tuuwk mopquote:Op maandag 27 maart 2006 00:02 schreef nokwanda het volgende:
Heb wel genoeg aan mijn eigen sores zonder het op te zoeken. En geloof maar dat 99,9 %van
de info die mij ter oren komt ook bij mij blijft. Wat jij er ook van denkt.
Wegpleuren is imho altijd een goed plan. Ik bewaar zelden wat.quote:Misschien een vriendin ff helpen bij het ontruimen van haar oude huis. Ze is net verhuisd.
Maar die plannen kunnen nog veranderen en ik vind eigenlijk dat ik hier in huis es verder moet gaan met de zooi op te ruimen. Ik verzamel nog al wat zooi en ben de laatste tijd veel aan het wegpleuren.
Succesquote:Woensdag is pas mijn dag om echt serieus en vastomlijnd tevoorschijn te komen. Tweede gesprek voor een wereldbaan.
Doe diequote:
Soms kan ouwe shit goed van pas komen in mijn schilderwerk of andere creatieve zooi. Daarom bewaar ik ook zoveel.quote:[..]
Wegpleuren is imho altijd een goed plan. Ik bewaar zelden wat.
[..]
Dank je.quote:Succes![]()
Hoezo niet? Ik dweil de vloer toch met je aanquote:
Blijf positief. Als je naar mandag gaat kijken als bleeehhh.... maandag zal het ook altijd zo zijn.quote:
What's on a girls mindquote:Op maandag 27 maart 2006 08:32 schreef nokwanda het volgende:
mandag
Zie..... de gedachte heeft zich reeds gevormd.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik dweil de vloer toch met je aan![]()
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik moet steeds denken aan een babypop die ik vroeger had die een kinderliedje zong: toen onze Mop een Mopje was en aardig om te zien. Nu gromt ie alle daaahaaagen en bijt nog bovendien.
quote:
Ik ken dat ja..........Wijfie of Kullekequote:Op maandag 27 maart 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben gewoon allergisch voor mannen die mop, schatje en andere koosnaampjes kiezen
Daar ga ik van bijten. Of mensen die zeggen dat ik lief ben (okay... dat zul je niet zeggen)...... ik BEN niet lief !!! GRRRR![]()
Kulleke??? Die hek nou nog nooit gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ken dat ja..........Wijfie of Kulleke![]()
rozeblaadje manenschijnquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ken dat ja..........Wijfie of Kulleke![]()
Ik zei het toch "Bah maandag"quote:Op maandag 27 maart 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Tis niet te gelooooooven.... ik ben aan het schoonmaken
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:11 schreef draculettetje het volgende:
ow en goeie mogguh allemaal!
Daar was ik weer! het weekend in het nieuwe huis geweest, maar die dozen blijven maar komen! Grrr![]()
Vanmorgen wel helemaal trots op mezelf! kheb zo'n 8 meter zonder krukken gelopen!![]()
Nou ook al was het moeilijk die lever ik mooi niet in!
(hihihi je had m'n kop enzo niet moeten zien en volgens mij ziet het lopen er niet uit maar toch)
Keep on going !!!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:11 schreef draculettetje het volgende:
Vanmorgen wel helemaal trots op mezelf! kheb zo'n 8 meter zonder krukken gelopen!![]()
Nou ook al was het moeilijk die lever ik mooi niet in!
(hihihi je had m'n kop enzo niet moeten zien en volgens mij ziet het lopen er niet uit maar toch)
KOmt hier echt niet zo heel erg vaak voor dat ik in zo'n bui ben. Het zal de lente wel zijn. Heeft weinig met maandag van doenquote:
Kotelletje van mequote:Op maandag 27 maart 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Kulleke??? Die hek nou nog nooit gehoord![]()
uhm ik en hakjes, da gaa nie lukken hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En laat de ijdelheid maar zitten voor wanneer je die elegante hoge hakjes weer aan kan
ROFL.... Ik ben bang dat ik je nu iets teveel amunitie heb verschaftquote:
Bij mij ook niet. Maar ik doe het soms toch. Ben onlangs nog heeeel elegant op mijn plaat gegaan toen ik op mijn hoge hakjes de trein uitstaptequote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm ik en hakjes, da gaa nie lukken hoor!
zo lang je dat inderdaad maar elegant doet ja! maar fijn is anders, je niet al te zeer gedaan hoop ik?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Maar ik doe het soms toch. Ben onlangs nog heeeel elegant op mijn plaat gegaan toen ik op mijn hoge hakjes de trein uitstapte
ja hoor.... Ik ga straks zelfs de ramen lappenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef draculettetje het volgende:
lente kriebels lente kriebels lente kriebels
de temperatuur begint er op te lijken
nu de regen nog weg
de vogels fluiten al wel s'ochtends vroeg!
maar dan schoonmaken nok? gaat het wel goed?
toch allemaal aan de grote schoonmaak!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Marietje_34 het volgende:
Ben ook zwaar aan de schoonmaak geweest, komt door de lente
Daten?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
ROFL.... Ik ben bang dat ik je nu iets teveel amunitie heb verschaft![]()
quote:
quote:
ja lekker he, met een muziekie erbij.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Heb er ook de muziek hard bij aanstaan en loop haaaard mee te zingen. Ik vraag me af of mijn buren ook blij zijn met mijn schoonmaakwoede.
mooooooiquote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb trouwens nieuwe laarzen![]()
[afbeelding]
Ja ja doe maar alsof *koetchie* *koetchie* *koetchie*quote:Op maandag 27 maart 2006 10:37 schreef nokwanda het volgende:
dont push it (o nee....
dat komt pas na het daten )
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
Mogge Barraquote:Op maandag 27 maart 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
thankx, ja ze zijn redelijk hoog wel, ik moet er geen boswandeling op gaan makenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:46 schreef draculettetje het volgende:
mogge barra
marietje inderdaad mooie laarzen! wel hoge hak!
kom je dan ook even bij mij schoonmaken?????quote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zeker leuke laarzen
en ja eerst ff wat drinken nokje voordat ik aan de slag ga
hehe eerst me eigen kamer schoonmakenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom je dan ook even bij mij schoonmaken?????![]()
ja maar daarna? kan best hoor heb wel geduld.....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe eerst me eigen kamer schoonmaken
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar daarna? kan best hoor heb wel geduld.....
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Net even erg kwaad op Baas geworden en met mijn deur geknald![]()
mijne soms ook, maar hij lijkt soms ook te denken dat ik zijn butler of sloofje ben ofzoquote:
gooi het er maar lekker uit hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijne soms ook, maar hij lijkt soms ook te denken dat ik zijn butler of sloofje ben ofzo![]()
Ben nog steeds pissig
![]()
tx hunniequote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gooi het er maar lekker uit hoor!
jij bent gewoon wie je bent en da's geen butler!![]()
Okey, omdat jij het bent wordt het ook zomerquote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag het misschien toch ook nog wel zomer worden???? heeel misschien?
graag zelfs!![]()
hij kwam vragen of ik kwaad wasquote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef draculettetje het volgende:
en heeft ie al wat van zich laten horen?
hm, heb net buiten een peukie gerookt en ik viond het juis heel aangenaam. Maar ik heb dan ook geen t-shirtje aan.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Brrr beetje over enthousiast geweest....alleen in een tshirtje naar het werk gegaan..... net zonder jas broodjes gaan halen bij de esso en ik kan je vertellen t is best fris!!!
En dan kon ie zelf wel bedenken wat dan echt kwaad zou zijn als dit de lichtelijk geirriteerde variant wasquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hij kwam vragen of ik kwaad was![]()
Heb even uitgelegd waarom ik lichtelijk geirriteerd was![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook geen t-shirtje aan.
Oh, dat weet ie al hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan kon ie zelf wel bedenken wat dan echt kwaad zou zijn als dit de lichtelijk geirriteerde variant was![]()
quote:
hehe snap hem nu ook pas nokjequote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe snap hem nu ook pas nokje![]()
![]()
ik ben natuurlijk alleen opvliegend als ie het verdientquote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Maar Marietje.... dan is het wel te begrijpen dat ie jouw opvliegendheid accepteerd
quote:
ow zo..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
secretaresse ... geen tshirt meer aan...
![]()
![]()
![]()
![]()
zo helderder
zo stereotiep dat je hem niet snapte. Ben je ook nog blond?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow zo..![]()
Ah nee gadver, het idee alleen alwel een stereotiep grapje trouwens
![]()
steriotiepmiepquote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo stereotiep dat je hem niet snapte. Ben je ook nog blond?![]()
Ja, blond en vreselijk dom ook natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo stereotiep dat je hem niet snapte. Ben je ook nog blond?![]()
En met hele grote tietenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, blond en vreselijk dom ook natuurlijk![]()
en gewilligquote:
ja, grote tieten en mantelpakjes met korte rokjes en pumps eronder, en verder vijl ik de hele dag mijn nagelsquote:
en je bent gewilligquote:Op maandag 27 maart 2006 15:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, grote tieten en mantelpakjes met korte rokjes en pumps eronder, en verder vijl ik de hele dag mijn nagels![]()
![]()
gewillig wel, maar niet op mijn werkquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, grote tieten en mantelpakjes met korte rokjes en pumps eronder, en verder vijl ik de hele dag mijn nagels![]()
![]()
quote:
even grommen zoals vanmorgen volstaat meestal alquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nagels vijlen. Heel scherp zeker.
Om ze in je baas te slaan als het weer die tijd van de maand is![]()
Helleuw Marietjequote:
ben nog op mijn werk, maar ga idd naar huis toe zo, ben al aan het opruimen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Helleuw Marietje![]()
de baas weer vaarwel gezegd voor de rest van de dag?
Ik geef em groot gelijk. Eerst grommen en dan je nagels gaan zitten vijlen. En dan denk jij dat dat aardig zijn alleen maar door het grommen komt.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even grommen zoals vanmorgen volstaat meestal alNa vanmorgen is ie al de hele dag errug aardig.
Wat is er?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geef em groot gelijk. Eerst grommen en dan je nagels gaan zitten vijlen. En dan denk jij dat dat aardig zijn alleen maar door het grommen komt.![]()
ik heb nooit mantelpakjes aan hoor, en ook korte nagelsquote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef gaai het volgende:
secretaresses en mantelpakjes en gewillig en nagels vijlen en geen t-shirts en...en...en....
mensen toch......
![]()
![]()
![]()
Maar wel blond en dikke tieten en dom?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb nooit mantelpakjes aan hoor, en ook korte nagels![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ah komt het daardoor, zo had ik het nog niet bekeken
![]()
Zo had ik laatst commentaar op het feit dat ie was weggegaan zonder te zeggen waar ie naar toe ging. Dat vind ik dus niet kunnen, als er mensen vragen waar ie is en ik weet het niet en weet niet wanneer ie terugkomt enzo, da's not done als goeie secy zijnde.
De dag erna riep ie 'ik ben even naar de wc'dus hij luistert over het algemeen wel goed naar me
![]()
Kunstmatige intelligentie?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wel blond en dikke tieten en dom?
Van alle stereotype zaken die zijn opgenoemd ontkende Maria alleen het mantelpakje en de lange nagelsquote:
Ik wilde een keer mijn haar blauw verven, maar toch maar niet gedaan. Ik wilde wat anders en ik ben fan van blauw. Ik vind blauw dus een mooie kleur en zat toen in chaos en dan ga je zelfs je kop eraf snijden als je een gek idee krijgt als het warequote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef gaai het volgende:
Ik heb m'n haar ooit een keer geblondeerd.....nou, dat doe ik dus ook nooit weer.....ik voelde alle intelligentie zó uit me wegvloeien ( en zoveel was het al niet )....hele nare ervaring....
Gelukkig had ik een donker kleurtje bij de hand......toen kwam alles toch nog goed![]()
als je zulks zwart haar hebt, moet je immers wel eerst je haar blonderen/ontkleuren anders zie je nix van een ander kleurtje, maar prettig is anders.....
Coolquote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef R_ON het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik geen controle meer had over mijn benen. Ik was aan het dansen. Dat was echt zo irritant - en genant bovendien. Ik denk nog ff en ze kunnen mij opnemen in een psychiatrische inrichting. Ik deed echt mijn best dat niemand het zag, maar verzet deed gewoon zeer.
Hier in het dorp heb je een Rabobank en een ABN Amro zitten en ik danste rondjes op zilveren tegels, - pasje erin, geld opnemen, ontoereikend saldo ('iets dat niet mocht'), en vlak daarachter zit een vloerbedekkingzaak (grijs tapijt ook nog), zo langs de groenteboer, daarna de Appie in langs de groente-afdeling (alweer grijs). Mijn benen stoomde door tot achter een electriciteitshuisje waar heel toevallig net een politieauto voorbij kwam rijden ('en weer iets dat niet mocht').
Daarna brachten mijn benen me nog steeds dansend naar allerlei doodlopende straatjes ('tot het licht straks dooft').
Echt lachen met mij he.,
. Hoe verzint 'ie het! Compleet gestoord.
Niks. Vond ik leuk om te vertellen - aangezien ik daar toevallig over zat te denken. Het had echt gebeurd kunnen zijn.quote:
Alles kan gebeurt zijn echt. Maar het ligt er maar net aan wat gebeurt.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef R_ON het volgende:
[..]
Niks. Vond ik leuk om te vertellen - aangezien ik daar toevallig over zat te denken. Het had echt gebeurd kunnen zijn.
Ik was ook een beetje sarcastisch/cynisch/ironisch ( ik kan nooit kiezen welke 't is ) hoorquote:
Ik ben echt blij dat ik zo hoog sta aangeschreven,quote:Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Dag met het handje. Maar wens je alsnog een prettige dag en een prettig leven toeOmdat ik iedereen een prettig leven gun dus. Zelfs de meest irritante persoonlijkheden wens ik het beste van het beste.
Gelukkig maar dat je toch jezelf de beste vindtquote:Op maandag 27 maart 2006 20:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje sarcastisch/cynisch/ironisch ( ik kan nooit kiezen welke 't is ) hoor![]()
stiekem ben ik gewoon best heel blij met mezelf, ik weet gewoon óók dat niet iedereen er hetzelfde over denkt......en dat is okeej![]()
Ik gun iedereen het beste van het bestequote:Op maandag 27 maart 2006 20:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik zo hoog sta aangeschreven,; waar heb ik het toch aan verdiend?
Zijn orbs dan gevaarlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef Xenwolfie het volgende:
IK BEN BANG! ER STAAT EEN ORB OP DE FOTO!
http://xs.to/xs.php?h=xs74&d=06131&f=Photo-0044.jpg
![]()
![]()
Nee. Normaal gesproken niet. Belahlve dan als, zoals in dit geval, er een foto op je orb staat. Dan moet je gaan uitkijken dat je niet volledig en totaal vergeestelijkt bent. Meestal betekend het dat je reeds bent overgegaan naar de volgende dimensie van waaruit men je in deze dimensie, waar wij aardlingen in leven, niet meer kunnen bereiken. Snap je?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken niet. Belahlve dan als, zoals in dit geval, er een foto op je orb staat. Dan moet je gaan uitkijken dat je niet volledig en totaal vergeestelijkt bent. Meestal betekend het dat je reeds bent overgegaan naar de volgende dimensie van waaruit men je in deze dimensie, waar wij aardlingen in leven, niet meer kunnen bereiken. Snap je?![]()
Niet helemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken niet. Belahlve dan als, zoals in dit geval, er een foto op je orb staat. Dan moet je gaan uitkijken dat je niet volledig en totaal vergeestelijkt bent. Meestal betekend het dat je reeds bent overgegaan naar de volgende dimensie van waaruit men je in deze dimensie, waar wij aardlingen in leven, niet meer kunnen bereiken. Snap je?![]()
Heb je dat echt meegemaakt? Of zit je weer te fantaseren?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef R_ON het volgende:
Waar ik ook zo mee gelachen heb is de periode dat ik dacht dat er overal om me heen camera's hingen. Mensen leken alles van mij te weten. Of ik nou het winkelcentrum in liep of met de hond wandelde of gewoon thuis was of in het buitenland zat; witte sportsokken, een telefoontje van een gestoorde oom, honden die aangelijnd moesten worden, een rare tante die me de weg versperde, een goot, een boek over wonen en een Vogue, wegafsluitingen, mijn auto die doorzocht werd door de politie, scheerschuim, van pisbakken tot chambrettes, een Frans liedje op de radio bij Maastricht, een vent die blijvend naar me zat te wenken als ik in de auto lag te slapen.
Ja, ik was helemaal helder.
Natuurlijk niet, ik pas me aan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dat echt meegemaakt? Of zit je weer te fantaseren?
Ik weet het niet. Op internet vertrouw ik niet iedereen dus. Ik vertrouw de mensen waar ik geregeld contact mee heb en jou ken ik alleen van de laatste keer dat je me in de zeik aan het zetten was. Dus dan denk ik vanzelf dat je dat nu weer doet.
Maar nogmaals, ik lach om alles nu. Mocht je het echt hebben meegemaakt dan wens ik je succes verder.
Waaraanquote:
Compleet gestoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waaraan
Je moet wel duidelijk zijn, anders schiet het niet op.
Half werk is geen werk
Waar pas jij je aan
En waarom pas jij je aan
En wat doe je hier ineens
En wat zijn je bedoelingen
En waarom schreef je ergens op fok! dat een liefdes-compromis niet bestaat en dat je beter wanhoop kunt hebbenIk zit soms in je history te snuffelen hier dus
Vind ik leuk als mensen vaag doen, dan ga ik kijken naar het verleden dat ze op fok! hebben opgebouwd om een beeld te krijgen van wie ik tegenover me heb, zodat ik beter met die persoon kan omgaan ook. Dan speel ik graag voor psycholoog of psychiater en hulpverlener om het probleem uit de wereld te helpen
Mocht het zo zijn dat je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel
Ben je soms ziek in de kop
Zo jah, dan genees ik jou ook wel
Alles zal immers genezen nog.
Het gaat om een rechte lijn. Om gelijkheid en eenheid.
De lijn moet kaarsrecht worden en waterpas liggen.
Dus jij ookJij moet ook rechtlijnig meegaan. En symmetrisch goed in elkaar steken misschien wel.
Komt wel goed nogquote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef R_ON het volgende:
[..]
Compleet gestoord.![]()
Diagnose is al gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |