Ik zei het je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaan ze nu elke week een programma centraal stellen dat ze na gaan doen, Lingo, Koppensnellers en RTLZ enzo.
Wat heb je toch een slechte smaak soms.. Een vijfje.. meer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
Dat wielrennerstuk ging echt nergens over. Beetje saai. De rest was aardig, 6,5. Lingo was geniaal.
Stukjes met alleen muziekjes erachter zijn altijd saai en niet grappig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
Dat wielrennerstuk ging echt nergens over. Beetje saai. De rest was aardig, 6,5. Lingo was geniaal.
Smaken verschillen, ik vond het prachtigquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stukjes met alleen muziekjes erachter zijn altijd saai en niet grappig.De rest was leuk, vooral dat Lingo. Longi, Tweeletter-Lingo, Limbo.
![]()
Klopt. Ik vind dat ze bij Koefnoen niet teveel dingen moeten uitmelken. Gewoon 25 minuten goede satire en niet de tijd proberen te vullen. Desnoods verlagen ze de uitzendtijd tot een kwartier, ik vind het best. Langdradig gezeik zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stukjes met alleen muziekjes erachter zijn altijd saai en niet grappig.De rest was leuk, vooral dat Lingo. Longi, Tweeletter-Lingo, Limbo.
![]()
Redelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |