Nop, het slikken van cyankali staat toch net iets hoger op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 27 maart 2006 11:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat is ook jou droom![]()
Als je dat nou samen met maikuuul doetquote:Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nop, het slikken van cyankali staat toch net iets hoger op mijn verlanglijstje
Ja, dan biedt ik hem een snoepje met cyankali aan en dan neem ik zelf een normaal snoepje en gaat hij dood en ik nietquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je dat nou samen met maikuuul doet![]()
![]()
Hem inclusief ijn gok ?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Absoluut! Zo zie je 'm alleen maar op zijn hendig sjieke brommert-plaatjes op FOK!, nu zie je hem inclusief zijn gok in het echt!![]()
een neusquote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hem inclusief ijn gok ?
Wtf is een gok gek ?
Post eens een hendig sjieke foto van jou samen met je rofldinnetje.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Kut gek :/ die uitsmijter was van de nachtwacht niet van de feesfebrik
Wtf denkje wat in mijn roflboek staat ?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Post eens een hendig sjieke foto van jou samen met je rofldinnetje.
Jij internetheld!! Je moest eens weten wat mij deugd zou doen!!quote:Op zondag 26 maart 2006 04:47 schreef Jajong het volgende:
Beste Maikuuul,
Ga dood. Dit zou mij deugd doen. Ik heb nog nooit iets zo graag gewild. Sterf, crepeer, kom te overlijden. Ik wens je de dood toe.
Groetjes, Jajong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |