Zeggen dat zijn pik glimt door het vocht van de kut van 15-jarige meisjes is ook triest.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef satecl het volgende:
jezus wat ben je dan een ezel, hoe oud is die bange frank...23 ofzo, en dan op een middelbare school een jochie van ong 14/15 tikke te geven
Frans....zoek een leven....
Hij is ook al opgepakt:quote:Op zondag 26 maart 2006 21:49 schreef yogidrink het volgende:
Ja er is aangifte gedaan dacht ik!
Hup in de cel ermee en ook met Baas Gayquote:Op zondag 26 maart 2006 21:52 schreef Economist het volgende:
[..]
Hij is ook al opgepakt:
[afbeelding]
dancingquote:Op zondag 26 maart 2006 21:19 schreef guitarist.nl het volgende:
het was in de lord nelson, das een dancing in meppel, en het was een feest van een scholengemeenschap!!
Pleonasmequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Frans is een trieste rapper dus wat maakt dat uit.
alle radiostations bijlangs voor damage controlquote:Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef murp het volgende:
[[url=http://x.flurl.com/2006/Mar/27/105089.jpg]afbeelding][/URL]
Fransie op 538...![]()
Komt hard aan zo'n ijsklontjequote:Op maandag 27 maart 2006 10:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Als anderen fysiek worden, valt ijsklontjes gooien dan onder fysiek geweld?
Er zal binnenkort wel een nieuwe Lange Frans-single verschijnen, "Ik ben ook maar een mens" of zo. Zoetsappig piano-melodietje er onder, "Ik ben ook maar een mens, ik kan veel hebben maar er is een grens", blah blah...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
alle radiostations bijlangs voor damage controlalsof er aan z'n imago nog wat te redden is..
Die stem ook... lijkt wel of 'ie loopt te janken aan de telefoon, zeker omdat 'ie z'n carriere nou door het putje ziet gaan.quote:
de prutser is 25 jaartjes oudquote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef satecl het volgende:
jezus wat ben je dan een ezel, hoe oud is die bange frank...23 ofzo, en dan op een middelbare school een jochie van ong 14/15 tikke te geven
Frans....zoek een leven....
Ik denk dat Baas Gay wat te diep in zn keel zat de avond ervoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Die stem van hem. Is ie soms bij de keel gegrepen?
Dat is zware mishandeling.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
"Dag agent, ik wil graag aangifte doen van een ijsklontje tegen mijn hoofd."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |