quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef GGMM het volgende:
wastie net zo hoogbegaafd over het leven aant rappen, onderbreekt iemand hem, dan zou ik hem ook slaan ja.
zoeen gare gast, gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En 't is niet de eerste keer, maar hij is toch gaar met z'n bubblegum rap.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ie het deed. Jij zou hetzelfde doen als jij een ijsblokje op je bek kreeg.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ie het deed. Jij zou hetzelfde doen als jij een ijsblokje op je bek kreeg.
Niks. Hij gooide een ijsblokje en stak zijn middelvinger op ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef DIA het volgende:
wat zei iemand uit het publiek dan?
Ja toch, kom op, als een of andere straatrapper dat bij iemand zou doen, en die straatrapper was niet bekend, dan was het geen nieuws. En omdat het nu Frans is wordt het een heel probleem.quote:
Ja want hij heeft een heel droevig liedje tegen geweld gemaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja toch, kom op, als een of andere straatrapper dat bij iemand zou doen, en die straatrapper was niet bekend, dan was het geen nieuws. En omdat het nu Frans is wordt het een heel probleem.
Ja, altijd als Baas of Frans ruzie heeft dan is het een heel probleem, en gaan ze naar het liedje Zinloos. Maar dat liedje gaat over mensen die de dood vinden. En dit was toch echt niet zinloos. En wat ik al zei, als het bij jou werd gedaan en jij sloeg diegene, dan zou je het zelf ook niet zinloos vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ja want hij heeft een heel droevig liedje tegen geweld gemaakt
Oh?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Brace had een tijd geleden ook iemand in elkaar gemept.
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Hij heeft wel die 'flow'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Frans is een trieste rapper dus wat maakt dat uit.
Lol, tegenwoordig denk je meestal bij flow aan rappers. Ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij flow moet ik denken aan Queens of the stone age niet aan een trieste rapper
Rappers jatten natuurlijk alles van muziek en beats.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef Nega het volgende:
[..]
Lol, tegenwoordig denk je meestal bij flow aan rappers. Ik in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |