quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef GGMM het volgende:
wastie net zo hoogbegaafd over het leven aant rappen, onderbreekt iemand hem, dan zou ik hem ook slaan ja.
zoeen gare gast, gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En 't is niet de eerste keer, maar hij is toch gaar met z'n bubblegum rap.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ie het deed. Jij zou hetzelfde doen als jij een ijsblokje op je bek kreeg.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ie het deed. Jij zou hetzelfde doen als jij een ijsblokje op je bek kreeg.
Niks. Hij gooide een ijsblokje en stak zijn middelvinger op ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef DIA het volgende:
wat zei iemand uit het publiek dan?
Ja toch, kom op, als een of andere straatrapper dat bij iemand zou doen, en die straatrapper was niet bekend, dan was het geen nieuws. En omdat het nu Frans is wordt het een heel probleem.quote:
Ja want hij heeft een heel droevig liedje tegen geweld gemaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja toch, kom op, als een of andere straatrapper dat bij iemand zou doen, en die straatrapper was niet bekend, dan was het geen nieuws. En omdat het nu Frans is wordt het een heel probleem.
Ja, altijd als Baas of Frans ruzie heeft dan is het een heel probleem, en gaan ze naar het liedje Zinloos. Maar dat liedje gaat over mensen die de dood vinden. En dit was toch echt niet zinloos. En wat ik al zei, als het bij jou werd gedaan en jij sloeg diegene, dan zou je het zelf ook niet zinloos vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ja want hij heeft een heel droevig liedje tegen geweld gemaakt
Oh?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Brace had een tijd geleden ook iemand in elkaar gemept.
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Hij heeft wel die 'flow'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Frans is een trieste rapper dus wat maakt dat uit.
Lol, tegenwoordig denk je meestal bij flow aan rappers. Ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij flow moet ik denken aan Queens of the stone age niet aan een trieste rapper
Rappers jatten natuurlijk alles van muziek en beats.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef Nega het volgende:
[..]
Lol, tegenwoordig denk je meestal bij flow aan rappers. Ik in ieder geval.
ik zie wel een verschil. Brace is gewoon een eikel die stoer wou doen tegenover die bmxertjes.quote:
Vergeet de middelvinger niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
zaad op je lippen, glimmende pik..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:07 schreef El_Rolando het volgende:
Het zal wel door zijn teksten komen. Wie kan zoiets nou waarderen?
Dat rijmt!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Is wel triest over zinsloos geweld rappen maar dan zelf wel gaan lopen meppen
Wordt een rapper!quote:
Ik was Ninthe en Brace nog vergeten inderdaad. Maar ach, alles valt samen te vatten onder de noemer:quote:Op zondag 26 maart 2006 01:44 schreef PsyCha het volgende:
Lange Frans
Baas B
Ninthe
Brace
Nederlandse Rap
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Een middelbare scholier slaan op je 25e
Lange Frans
Baas B.
Nederhop
een TS is wel wat anders dan een "artiest". Die kan altijd kritiek verwachten. Daar moet je boven staan, zeker als je pretendeert tegen zinloos geweld te zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef T1andonly het volgende:
Mag ik op de TS ook onbeperkt ijsklontjes gooien zonder dat hij kwaad raakt?
Ja, hij mag van mij lekker Jan Smit achterna gaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef Economist het volgende:
Het wordt niks met die gozer. Op naar Duitsland.
Waar slaat dat nou weer op. Die tekst die die rapte, ging toch niet over geweld.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:38 schreef 14.gif het volgende:
Lange Frans vroeg er zelf om met zulke teksten
Maarja, als je in het publiek van Lange Frans staat dan vraag je er om om neergeslagen te worden...
Lange Frans![]()
Nooit, helemaal niet van die afstandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
....volgens mij kan een ijsklontje ook behoorlijk hard aankomen
Lekker op een kinderdisco zulke rijmpjes droppen. Stoer hoor.quote:
Waarschijnlijk wist hij zijn tekst niet meer. En kwam hem dat ijsklontje hem wel goed uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet het hem toegeven, hij maakt hoogstaande rijmpjes.
dus dames luister...
zuig pik met twee handen,
veel spuug en geen tanden.
Met jou wil ik... van wie kwam die?"
Nee, als LF maar een beetje intelligentie in zn porum had, had ie zn microfoon weggelegd en met opgeheven hoofd het podium verlaten (eventueel na een korte verklaring) en het publiek in haar eigen sop gaar laten koken. Het geld voor het optreden was toch al binnen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie wel een verschil. Brace is gewoon een eikel die stoer wou doen tegenover die bmxertjes.
L Frans hoekt een gozertje op zn bek omdat hij een ijsklontje tegen zijn kop gooit en zn middelvinger opsteekt.
ook niet helemaal correct maar ik kan het me goed voorstellen....volgens mij kan een ijsklontje ook behoorlijk hard aankomen
echte artiesten spelen gewoon door, ongeacht of er eieren of ijsblokjes of wat ook gegooid worden..quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Metal_Mart het volgende:
Je ziet ook dat hij erg veel pijn heeft van dat ijsblokje. Ik denk dat het wel te vergelijken is met een vol glas bier tegen je hoofd.
Anoukquote:Op zondag 26 maart 2006 15:13 schreef doppelgänger het volgende:
En die tekst is inderdaad misschien nog wel erger dan het incident zelf.Ik heb geen enkel probleem met sexuele songteksten, mits origineel en met wat humor. Maar doe er op zijn allerminst ook muziek bij... mijn god zeg, wat een verschrikkelijke aanfluiting.
[..]
echte artiesten spelen gewoon door, ongeacht of er eieren of ijsblokjes of wat ook gegooid worden..
[afbeelding]
Echte (en goede) artiesten krijgen gewoon geen eieren of ijsblokjes naar zich toegegooid.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:13 schreef doppelgänger het volgende:
echte artiesten spelen gewoon door, ongeacht of er eieren of ijsblokjes of wat ook gegooid worden..
[afbeelding]
iDd een beetje artiest krijgt ResPecTquote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echte (en goede) artiesten krijgen gewoon geen eieren of ijsblokjes naar zich toegegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |