quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef schatje het volgende:
Jongen die werd aangevallen door Lange Frans net in RTL Boulevard. Hij zei dat hij niet degene was die een ijsklontje gooide.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:40 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij is het nog niet genoemd, ik scan ff snel het topic door...
Een klein knulletje gooide dus een ijsklontje en stak z'n middelvinger op, waarop Frans vroeg: "wie deed dat?". Iemand anders stak z'n vinger op (voor de gein) en werd dus in elkaar geslagen. De jongen die het ijsklontje gooide, is dus helemaal niet in elkaar geslagen!
zo van jij was te laf om je vinger op te steken? en liet die gekke frans je makker slaan?quote:
Heb je het tegen mij persoonlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo van jij was te laf om je vinger op te steken? en liet die gekke frans je makker slaan?
Niet logisch. Als statement had ie t podium moeten verlaten, of de bewaking moeten waarschuwen. Je speelt geen eigen rechter, zeker niet als je zinloos geweld prediktquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:35 schreef editor2 het volgende:
Mischien moeten we eerste vaststellen dat je helemaal niet iets naar een artiest moet gooien. Dat is het probleem van eikeltjes die stoer willen zijn en vinden dat een ijsblokje gooien moet kunnen en onder de noemer "geinen" valt.En dan vooral doen als je in een grote mensen massa zit zodat je het ook nog geniepig kan doen. Wat een heldjes.
Logisch dat LF gewoon ff lik op stuk geeft
Misschien is hij gewoon geen rat ispyquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:35 schreef editor2 het volgende:
Mischien moeten we eerste vaststellen dat je helemaal niet iets naar een artiest moet gooien. Dat is het probleem van eikeltjes die stoer willen zijn en vinden dat een ijsblokje gooien moet kunnen en onder de noemer "geinen" valt.En dan vooral doen als je in een grote mensen massa zit zodat je het ook nog geniepig kan doen. Wat een heldjes.
Logisch dat LF gewoon ff lik op stuk geeft want als je dit soort eikeltjes ruimte geeft gaan ze door met eikelen. Leren ze maar op een andere manier :"leuk" te zijn.
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06133/DSCN6893.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
T.a.v. die goser die klappen kreeg. Jammer wijs je maar aan wie het wel geweest is want lijkt me sterk dat hij echt niks heeft gezien.
quote:julia
Schreef op: 29-03-2006 08:51
iedereen l00pt hier te zeike dat lange frans verkeerd besig is terwijl
bijna heel nederland net s0 s0u reagere.. r w0rde nie v00r nix s0veel
mense mishandeld etc 0m nix.. dus nie s0 scheinheilig d0en met se
alle.. iedereen reageert s0 0mdat hij un bnner is.. wanneer da nie s0
was gewees, was r nix aan de hand geweest..
hyp0criete..
quote:
hm tja, om nou expres naar z'n optredens te gaan om na te trappen en te treiteren, dat gaat me te ver. Hij is nu door de mand gevallen als nep-artiest, overigens om de verkeerde reden (niemand viel over zijn verschrikkelijk slechte en foute rap) maar goed... wat mij betreft is het daarmee nu wel klaar.quote:Het grote ijsklontjesfeest voor Lange Frans
Het plan is alsvolgt: We verzamelen zoveel mogelijk ijsklontjes bij elkaar, als lange frans gaat optreden, dan delen we de ijsklontjes uit aan het publiek zodat zei lekker kunnen gooien. Natuurlijk gooi je zelf ook mee!
quote:Beelen bedankt voor Bevrijdingspop
3FM-jock Giel Beelen, sinds een aantal jaar vaste presentator van Bevrijdingspop in Haarlem, zal dit jaar niet presenteren tijdens het festival. Omdat zijn vriend Lange Frans niet welkom is op Bevrijdingspop, naar aanleiding van het ijsklontjesincident, heeft ook Beelen bedankt voor de eer. Volgens de dj heeft Lange Frans zijn excuses gemaakt, en zou het daarmee klaar moeten zijn. De organisatie in Haarlem vindt echter dat de rapper geen goede ambassadeur voor de vrijheid meer kan zijn na de affaire.
De dj liet dat de voorzitter van het festival vanochtend, live in zijn radioprogramma op 3FM, weten.
Wat het ijsklontjesincident betreft. De 18-jarige Boy Tanahatoe uit Amersfoort liet gisteren in RTL Boulevard weten helemaal geen ijsblokje te hebben gegooid: ''Ik zag een ijsblokje langs vliegen. Vervolgens vloog de rapper gewoon mij aan.'' De volgende dag had Boy hoofdpijn en een bult, zo vertelde de scholier. Tanahatoe heeft aangifte gedaan tegen de rapper. Lange Frans op zijn beurt heeft laten weten aangifte te zullen doen tegen Tanahatoe, die hij beschouwt als de dader van het gooien van een levensgevaarlijk ''ik had wel blind kunnen zijn'' ijsblokje.
Door hem massaal te stenigen met ijsblokjes, ben je nķg fouter bezig dan Lange Frans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
hm tja, om nou expres naar z'n optredens te gaan om na te trappen en te treiteren, dat gaat me te ver. Hij is nu door de mand gevallen als nep-artiest, overigens om de verkeerde reden (niemand viel over zijn verschrikkelijk slechte en foute rap) maar goed... wat mij betreft is het daarmee nu wel klaar.Als ik em ergens zie optreden zou ik em negeren, niet applaudiseren of gewoon weglopen.
Tja, ik heb Giel Beelen ook altijd al een talentloze nietsnut gevonden... soort zoekt soortquote:Omdat zijn vriend Lange Frans niet welkom is op Bevrijdingspop, naar aanleiding van het ijsklontjesincident, heeft ook Beelen bedankt voor de eer. Volgens de dj heeft Lange Frans zijn excuses gemaakt, en zou het daarmee klaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |