quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef fanneke het volgende:
1) Estadio Santiago Bernabéu
2) Nou Camp
3) Highbury![]()
4) Wembley
Vind die boog juist wel wat speciaals hebben. Ben het wel met je eens, ik hou meer van 'ouderwetse' stadions > Highbury, Wembley, San Siro. Zou wel komen door de historie die de nieuwe stadions nog niet hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Die nieuwe wembley word weer een 13 in een dozijn
als het nieuwe er ooit komt dan, en niet voor die tijd is ingestortquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
2) Nou Camp
3) Azteca Stadion
4) Wembley
En straks wordt de winnaar misschien wel een stadion dat er niet meer is.![]()
[afbeelding]
Wat verwacht je anders op Fok?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:39 schreef JZweeds het volgende:
Waar zijn al die Zuid-Ameikaanse satdions heen? Omat niemand daar geweest is betekent dat nog niet dat er niet op gestemd hoeft te worden! Ik bedoel, Braga, Highbury, Braga en de Luz, dat is allemaal niets. Daarnaast wordt er gestemd voor de clubs en niet voor de stadiums.
Dat is uiteraard vrijwel onvoorkombaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:39 schreef JZweeds het volgende:
Waar zijn al die Zuid-Ameikaanse satdions heen? Omat niemand daar geweest is betekent dat nog niet dat er niet op gestemd hoeft te worden! Ik bedoel, Braga, Highbury, Braga en de Luz, dat is allemaal niets. Daarnaast wordt er gestemd voor de clubs en niet voor de stadiums.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef WeebI het volgende:
1) Estadio Santiago Bernabéu --- Estádio Municipal de Braga
2) Westfalenstadion --- Nou Camp
3) Azteca Stadion --- Highbury
4) Wembley --- Estádio da Luz
Beter dan Nou Camp dat alleen groot is en historisch is maar voor de rest echt niks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
En straks wordt de winnaar misschien wel een stadion dat er niet meer is.![]()
[afbeelding]
Pcies en daarom is dit ook zo lachwekkend.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:39 schreef JZweeds het volgende:
Omat niemand daar geweest is betekent dat nog niet dat er niet op gestemd hoeft te worden!
Preciesquote:Op maandag 27 maart 2006 00:00 schreef DutchGooner het volgende:
Pcies en daarom is dit ook zo lachwekkend.
Je kan mijn inziens alleen oordelen als je er ooit geweest bent.
Amen! (al heb ik wel wel op die van Braga gestemd)quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beter dan Nou Camp dat alleen groot is en historisch is maar voor de rest echt niks.
Ik zou hooguit 1 of 2 van de huidige kwartfinalisten in m'n top 8 hebben, de rest is al lang door mensen met wansmaak naar de achtergrond verwezen omdat ze geilen op de kuip, nou camp, een tribune tussen wat rotsen in Braga en meer van dat soort flauwekul.
Het is natuurlijk vrijwel uniek, maar mooi is anders.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik begin me te irriteren aan braga, kan iemand mij eens goed uitleggen wat hier in hemelsnaam zo mooi aan is? Ik kan alleen verzinnen dat het 'wel apart' is, maar goed dat hoeft niet per defenitie mooi te zijn. Vertel
Dat had ik met Highbury. Ik vind Arsenal de grootste schijtclub ter wereld maar je kunt er niet voor weglopen dat het een mooi ouderwets, geweldig stadion is.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef twi het volgende:
2) Nou Camp
3) Azteca Stadion
4) Wembley
Moeilijk moeilijk, Bernabeu vind ik namelijk gewoon erg mooi ondanks dat het van een kutclub is.
Highbury is inderdaad erg indrukwekkend. Ben er dit jaar geweest met Arsenal-Ajax. Prachtig stadion. Highbury ademt voetbal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:54 schreef fanneke het volgende:
en NU bij de NOS nog even kijken naar het mooiste stadion van de wereld! Highbury
Ze gaan het inderdaad slopen, en dan kun je een brokstuk kopen voor een belachelijk hoge prijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Highbury is inderdaad erg indrukwekkend. Ben er dit jaar geweest met Arsenal-Ajax. Prachtig stadion. Highbury ademt voetbal!
We hebben het nieuwe stadion van Arsenal toen alleen van de buitenkant gezien, maar ik ben bang dat Arsenal er qua stadion niet op vooruit gaat. Ik heb het verder niet gevolgt, maar wat gaat er nu met Highbury gebeuren? Het wordt gesloopt? Zou erg zonde zijn.
Ow dat wist ik trouwens wel ja. Een maatje van me had toen nog een stoeltje meegenomen. Het wordt toch gesloopt zei hij toen nog. Maar het blijft natuurlijk eeuwig zonde dat ze zoiets slopen. Net als de Meer trouwens. Daar hadden ze ook vanaf moeten blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze gaan het inderdaad slopen, en dan kun je een brokstuk kopen voor een belachelijk hoge prijs
De kanonnen op de voorgevel worden ook verkocht.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
zou Weebl zijn vergeten dat hij dit toernooi organiseert
Welke dinsdag zou hij bedoelen?quote:
hemelvaartsdinsdag ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Welke dinsdag zou hij bedoelen?![]()
of de dindag dat pasen en pinksteren op 1 maandag vallen....quote:
matigquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:13 schreef WeebI het volgende:
het is vandaag dinsdag toch?
sorry was het inderdaad vergeten
*stemmen telt*
precies zo als ik gestemd hadquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef WeebI het volgende:
DE UITSLAG:
1) Estadio Santiago Bernabéu (40) --- Estádio Municipal de Braga (16)
2) Westfalenstadion (22) --- Nou Camp (34)
3) Azteca Stadion (22) --- Highbury (34)
4) Wembley (45) --- Estádio da Luz (13)
kut loting dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef WeebI het volgende:
de loting is als volgt:
wembley - nou camp
bernabeu - highbury
ik ben alleen ff bezig met een iets langere OP met een beetje extra info en pics
er zijn er toch nog maar 4 over en ik heb er nu de ruimte voor.
Onbegrijpelijk, maar helaas wel ja...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft Azteca het verloren van Highbury?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |