Iedereen kent de op ondertussen vanbuitenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
Heeft buzzer zo zijn best gedaan op een op![]()
das wel een goeie!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Welja
Zo maar oven aanzetten.. Saucijsebroodjes gekocht
ja hoorquote:
Nou vertel maar even na!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iedereen kent de op ondertussen vanbuiten![]()
Je klinkt als niekequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja hoor
daarna ook weer lekker de zonnebank gedaan
zoiets?quote:
quote:De slowchat in GC heet vanaf nu De Lounge
newbies verzamelen
Een nieuwe naam met een diepere achterliggende betekenis. Observant schrijft er over:
Loungen is hip
Loungen is voornamelijk bedoeld voor DINKies (Double Income No Kids) van eind twintig, begin dertig. Onthaasten luidt het devies.
De vertrouwde barkruk is uit de gratie en ingeruild voor moderne ligbanken. De kleffe, van het vet druipende bitterballen hebben plaats gemaakt voor oesters of sushi. En de lounger drinkt geen bier, maar champagne! Loungen is hip, heel erg hip.
Ondertussen kunnen de luttele aanwezigen old-school loungen op muziek van Sting en Womack and Womack. Een klein kartonnetje op de bar herinnert aan de mogelijkheid om oesters te eten. Verder lijkt deze lounge verdacht veel op een gewoon café.
Pas om 21.40 uur verschijnt de DJ. Druk is het intussen niet, slechts twee sympathieke 50-plussers verschijnen ten tonele.
De DJ ontsteekt een videohaardvuur, dat geprojecteerd wordt op twee televisieschermen en begint te draaien. Na een half uurtje luisteren naar niets-aan-de-hand-muziek is het tijd om te gaan.
Een grote schaal gevuld met oesters en flessen champagne blinken de loungers tegemoet
De dienstdoende DJ laat zijn platen op bescheiden volume draaien, zodat iedereen lekker kan onthaasten.
De muziek laat jazz, fusion en Afrikaanse invloeden op een ontspannen beat horen. Er klinkt zelfs een sample van The Doors!
De champagne vindt gretig aftrek, evenals de oesters. Opvallend is het grote aantal blanke, kale mannen met grote zwarte brilmonturen.
Loungers met weelderige haardossen en onbebrild gelaat voelen zich hier wat out of style. Hoe dan ook, lounge
Is heerlijk.
Overigens is het de bedoeling dat niet ieder nieuw topic een eigen titel krijgt, maar gewoon doorgenummerd wordt. Gewoon [SC] De Lounge #(NR) en that's it. .
de op is hier te vinden
En nu chill
dat wilde ik vandaag ook niet echtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je klinkt als nieke![]()
Ook al wou die vandaag niet sporten
precies, dat dusquote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef leonieke het volgende:
Ja, met een foto die nog altijd veel te groot is in de OP
Dus qu, edit ff jouw post, dat die foto weg is
Idd!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, dat dus
en een plaatje wat veel te groot is en waarvoor je in FOT tegen een waarschuwing oploopt. En wij zijn braaf, wij willen geen waarschuwingen
gewoon [img=300] doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef leonieke het volgende:
Ja, met een foto die nog altijd veel te groot is in de OP
Dus qu, edit ff jouw post, dat die foto weg is
Rustig maar, het is de bedoeling dat deze SC voor iedereen toegankelijk is en men is ervan overtuigd dat dat het geval is als deze OP gebruikt wordtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Opflikkeren met je OPik vind het een geforceerd hokjesdouwerig gedrocht. Er moet weer ff iemand zijn macht laten gelden hoor
Alweerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker nieke vingeren
mag ook niet meer zeker?
Eeltmesje lenen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, ik heb het zwaar de laatste dagen![]()
Hallo trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
das wel een goeie!
hier hebben we er nog 15 ofzo
Maar een gewone TVP mag ook niet meer heb ik eens ergens gelezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Doei
TVP, zo nu is ie niet verkapt meer
Dan is het goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo zwaar bedoelde ik het nou ook niet![]()
er was toendertijd afgesproken dat er een OP zou komen voor 'De Lounge', en zolang de mods niet zeggen dat het er niet meer gebruikt mag worden, ga ik ervanuit dat 't telkens terug zal komen, hoe erg of jammer je het ook vind..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Opflikkeren met je OPik vind het een geforceerd hokjesdouwerig gedrocht. Er moet weer ff iemand zijn macht laten gelden hoor
ik word gewoon doodziek van al dat gedoe dat dit niet meer mag en dat niet meer mag. Fok was ooit een leuk forum, waar dingen WEL mochten. Kijk nu eens:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar een gewone TVP mag ook niet meer heb ik eens ergens gelezen![]()
Er mag hier niets ook hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar een gewone TVP mag ook niet meer heb ik eens ergens gelezen![]()
Dan komen ze straks af dat je hier maar niet meer moet posten, maar je kan maar zien dat je WEL blijft hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word gewoon doodziek van al dat gedoe dat dit niet meer mag en dat niet meer mag. Fok was ooit een leuk forum, waar dingen WEL mochten. Kijk nu eens:
JE MAG NIET
tvp's plaatsen
hoidoeiposts plaatsen
smileyposts plaatsen
een slowchat openen zonder de vereiste OP
plaatsnaamtopics openen
over seks praten
over postaantallen praten
het eind is godverdomme zoek
verordonneerd bedoel jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er was toendertijd afgesproken dat er een OP zou komen voor 'De Lounge',
Oh we fietsen vanzelf wel tegen een ban aan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan komen ze straks af dat je hier maar niet meer moet posten, maar je kan maar zien dat je WEL blijft hoor![]()
Ik vind het gewoon wat jammer dat die regeltjes er allemaal zijn, maar aangezien ik jou nu gelijk geef, gaan ze wel zeggen dat dat normaal is omdat ik nieke ben en jij fles bent![]()
Een bannnn???? Ik heb zelfs geen note (of hoe noemen ze die dingen weer?)!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh we fietsen vanzelf wel tegen een ban aan hoorwegens aanmerkingen op de leiding of zo. Ze verzinnen wel wat.
Wat heb je toch een zwaar leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verordonneerd bedoel je
verder heeft het geen enkele toegevoegde waardeOoit was het zo dat de nummering van de GCSC eraf moest omdat het kliekjesvorming in de hand werkte. Het werd gerebadged naar De lounge en ineens is de nummering weer terug. Nu is het opeens geen probleem meer
Inconsequent beleid? Neee dat mag je niet zeggen
ook zoiets ja, DE manier om uit te dragen dat "iedereen" welkom isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
loungen is voor DINKies (Double Income No Kids) van eind twintig, begin dertig.
Hey! jij hebt ook geen double income. Hoe leg jij je aanwezigheid hier dan uit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook zoiets ja, DE manier om uit te dragen dat "iedereen" welkom is
Kijk, en dan krijg je zo'n LUL-antwoord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven.
Wat ze je allemaal niet aan doen![]()
Ik ga ook maar weer danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! jij hebt ook geen double income. Hoe leg jij je aanwezigheid hier dan uit?
Wil je ook eens reageren op mijn posts aub? Thxquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
Schuif toch lekker bijquote:
Welke?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wil je ook eens reageren op mijn posts aub? Thx![]()
Lees ff terug.quote:
Ah die had ik ff gemistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
Beste mod, leg mij dan nu eens uit hoe je ervoor zorgt dat door die OP zich hier 'goed' voelt...
Oh kom... alle vakken hebben iets goeds in zichquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
En even tussen door, wat is ethiek toch een asociaal klere vak. Wie dat verzonnen heeft moeten ze eens naar lichtelijk opsluiten op Cuba ofzo
Note ja..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een bannnn???? Ik heb zelfs geen note (of hoe noemen ze die dingen weer?)!![]()
De hele bedoeling van de Lounge met OP en TT met enkel nummer was dat iedereen zich hier welkom zou voelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah die had ik ff gemist![]()
De vraag is me wat vaag![]()
Wie moet zoch goed voelen?
het is zaterdag. School doe je maar een andere keerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
En even tussen door, wat is ethiek toch een asociaal klere vak. Wie dat verzonnen heeft moeten ze eens naar lichtelijk opsluiten op Cuba ofzo
Tssss... Ik? Nieke? Braaf!! Lief!! Schattig!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Note ja..
Misschien heb je er wel wat, maar weet je 't niet
Ethiek is leuk!! Heb dat vak met veel plezier gevolg!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ze heeft gelijk hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Note ja..
Misschien heb je er wel wat, maar weet je 't niet
Mwah, er wordt in dit boek heel duidelijk geprobeerd even te laten zien wat ethiek is. En er is dus blijkbaar maar 1 manier. Helaas gaat mijn ethiek nogal tegen de meeste regels in die hier gesteld wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh kom... alle vakken hebben iets goeds in zich![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ethiek is leuk!! Heb dat vak met veel plezier gevolg!
Hey wat grappig, dat heb ik *hier* ook weleensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Helaas gaat mijn ethiek nogal tegen de meeste regels in die hier gesteld worden
Je meent het?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat heb ik *hier* ook weleens
ik ben ook begin 20, ook geen dubbel inkomen, maar blijf niet plakkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Schuif toch lekker bij![]()
Ik ben begin de twintig, heb geen double income en hey... ik blijf ook gewoon plakken![]()
ja heequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voila(jaja Fles, weer Frans
)
Nieke heeft altijd gelijk![]()
Je weet best wat ik bedoel, ook al moet je misschien ff jouw brein op Belgisch-Nederlands zettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik ben ook begin 20, ook geen dubbel inkomen, maar blijf niet plakken
Tuurlijk niet, anders zou ik al lang een paar notes staan hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hee
Tiens![]()
Weet je, ik vind die OP wel best verder. Ik kan me niet voorstellen dat er genote of geband gaat worden voor "het openen van een Lounge zonder OP", dus het zal zo'n vaart wel niet lopen allemaal
Er is volgens mij al in 1 van de eerste delen besproken dat er rustig een nette OP gemaakt mag worden. Dat het iedereen vrijstaat om eens wat te maken. Ik heb geen enkel probleem met verandering van de OP.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
De hele bedoeling van de Lounge met OP en TT met enkel nummer was dat iedereen zich hier welkom zou voelen.
Nu staat er in de OP dat Loungen eigenlijk iets is voor Dinkies (double income, no kids, eind twintig, begin dertig) (later wordt er ook nog gesproken over de vijftigers).
Vind je dan niet dat je op die manier nieuwe mensen misschien afschrikt? Mensen die bv 18 jaar zijn? Of die alleenstaand zijn? enzo...
En als mensen afgeschrikt worden, voelen ze zich toch niet goed?
Ach, ik ben het gewoon zat om me iedere keer weer op te winden over dat inconsequente, incompetente, arrogante zootje doe-maar-wat-gekken wat hier de crew vormtquote:
Moest het toch even nagaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik wel een andere PI genomen!
Zullen het dan toch gewoon 200 klonen zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, ik ben het gewoon zat om me iedere keer weer op te winden over dat inconsequente, incompetente, arrogante zootje doe-maar-wat-gekken wat hier de crew vormtIk had me voorgenomen om er niet meer over te beginnen. Helaas laat ik me soms even gaan. Sorry
Nou, misschien is dat best eens een leuk idee om eens aan te gaan werken met een paar luiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Godlike02 het volgende:
De vaste bezoekers zijn misschien wel beter in staat om een gepaste OP te maken dan buzzer destijds was.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, nu ik die OP eens echt heb gelezen (ja I know) vind ik het eigenlijk nogal erg dat er zo in groepjes wordt geduwd.
Ik mag hier volgens de OP al niet zitten want loungen is voor DINKies (Double Income No Kids) van eind twintig, begin dertig.
Beste mod, leg mij dan nu eens uit hoe je ervoor zorgt dat door die OP zich hier 'goed' voelt...
Echt niet, jammer welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Godlike02 het volgende:
En ik kwam hier niet om serieus te zeiken maar als jullie het zo serieus willen bespreken bij deze
Wie weetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zullen het dan toch gewoon 200 klonen zijn?![]()
Ik begrijp het fenomeen OP wel hoor, nieuwe fok'ers enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is volgens mij al in 1 van de eerste delen besproken dat er rustig een nette OP gemaakt mag worden. Dat het iedereen vrijstaat om eens wat te maken. Ik heb geen enkel probleem met verandering van de OP.
Ik heb nog niemand in Feedback gehoord dat ze ontevreden zijn met de OP (dan zou ook dit antwoord volgen trouwens). Iedereen moet het hier leuk hebben dus jullie ook. De vaste bezoekers zijn misschien wel beter in staat om een gepaste OP te maken dan buzzer destijds was.
Ik persoonlijk vind een OP wel netjes overigens. Vooral omdat veel nieuwe FOK! bezoekers in GC komen en die weten dan ongeveer waar het over gaat en wat de bedoeling is. Het is geen wetboek ofzo die op.
En ik kwam hier niet om serieus te zeiken maar als jullie het zo serieus willen bespreken bij deze
Leef je uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat best eens een leuk idee om eens aan te gaan werken met een paar lui
Ik vergeef het jou wel hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, ik ben het gewoon zat om me iedere keer weer op te winden over dat inconsequente, incompetente, arrogante zootje doe-maar-wat-gekken wat hier de crew vormtIk had me voorgenomen om er niet meer over te beginnen. Helaas laat ik me soms even gaan. Sorry
Waar is die smiley-die-iemand-over-zijn-hoofdje-streelt als je hem nodig hebt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen DINKie
. En qua leeftijd zit ik ook al aan de verkeerde kant van de 35
.
Je bedoelt iedereen dezelfde avatar laten nemen om een prijs te winnen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weetBoeit me ook niet zo, maar ik heb gewoon veel te vaak van die onnavolgbaar vage crew-acties gezien, dat ik het wel een beetje gehad heb met jullie, as a whole. Neemt niet weg dat er ook best goeie dingen gebeuren hoor
Waarom ik het ging vermelden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik begrijp het fenomeen OP wel hoor, nieuwe fok'ers enzo![]()
Ik vind het gewoon jammer dat opeens alles moest veranderen. Wel een OP geen aangepaste TT meer, terwijl het in andere subora wel anders kan. (en ja, idd, dit is GC en geen VBL ofzo, weet ik wel).
Ik vraag me dan gewoon af waarom je het dan vermeldde dat buzzer die op had gemaakt? En nee ik wil nu niet ambetant doen, het is gewoon een vraag, geen beschuldiging of wat dan ook![]()
Ze zei lieverdsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieverds, ik ben weg. Ik moet een zwembad opengooien en wat wedstrijdjes volgen. Heb totaal geen zin maar dat even terzijde.
Later
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt iedereen dezelfde avatar laten nemen om een prijs te wenen?![]()
Oke, en nu stop ik met kappen op crew(dat laatste was als grap bedoeld
)
Hou dat ff bij de games crewquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt iedereen dezelfde avatar laten nemen om een prijs te wenen?![]()
Oke, en nu stop ik met kappen op crew(dat laatste was als grap bedoeld
)
Maar... maar... had dan dan gezegd!! Dan ging ik wel krachtiger op uw post reageren hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom ik het ging vermelden?
Mmm, Slechte tvp? ff mensen op de kast jagen?, het leek zo leeg bovenaan?
, ik vond het echt zielig voor buzzer?
Of allemaal?![]()
Gooi zequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieverds, ik ben weg. Ik moet een zwembad opengooien en wat wedstrijdjes volgen. Heb totaal geen zin maar dat even terzijde.
Later
Je moet iets als openingspost hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar... maar... had dan dan gezegd!! Dan ging ik wel krachtiger op uw post reageren hoor![]()
En ipv een tvp te plaatsen, kan je toch beter gewoon meeposten? Of begrijp ik dit nu verkeerd?
Crew is crewquote:
Tegen wie zeg je het...quote:Ik vond het zelf ook irritant. Ik herkende niemand meer![]()
en je bent ook al te oudquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef es70 het volgende:
En het zal me overigens aan mijn reet roesten wat er in de OP staat.
Ah! Je bent gewoon een aandachtsgeile maniak!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet iets als openingspost hebben
Ik had wel in 1 keer alle aandacht![]()
Oh, binnen vier jaar, als phille en ik eindelijk getrouwd zijn, ben ik gewoon een DINKiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je bent ook al te oud
en je hebt bepaald geen "No kids"
dus:
OPZOUTEN![]()
Heerlijke op in de meeste SC'squote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah! Je bent gewoon een aandachtsgeile maniak!![]()
![]()
Is Hier verder... dan geen goeie OP?
dan pasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, binnen vier jaar, als phille en ik eindelijk getrouwd zijn, ben ik gewoon een DINKieen dan ga ik me écht thuis voelen in de lounge
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, binnen vier jaar, als phille en ik eindelijk getrouwd zijn, ben ik gewoon een DINKieen dan ga ik me écht thuis voelen in de lounge
![]()
![]()
Hij staat nu een aantal post lagerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:
een SC met OP, het moet niet gekker worden
Jawel hoor, maar ik wou ff de dramaqueen uithangenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan pas
Dus nu doe je dat niet nog ook zelfs![]()
wel origineelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat nu een aantal post lager
Niet orgineel?![]()
Het is gewoon de schuld van de gamescrew geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou dat ff bij de games crew![]()
Ik vond het zelf ook irritant. Ik herkende niemand meer![]()
hij staat OOK een aantal posts lagerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat nu een aantal post lager
Niet orgineel?![]()
Dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik wou ff de dramaqueen uithangen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor
want dan komt vast wel weer die kuthoer van een Duderinnetje of 1 van haar stromannetjes binnenwandelen en zeggen dat jij sfeerverpestend tot en met de bron van alle kwaad bent, en dan rent heel de crew erachteraan, moet je eens kijken hoe gewenst je je dan ineens voelt
en van al die hersenloze mongolen die daarin mee gaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de gamescrew geweest
als vrouw ben je sowieso al een eind op weg natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef leonieke het volgende:
Maar.. the source of all evil
Het klinkt wel ...geil... eigenlijk![]()
Leuk tochquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:
een SC met OP, het moet niet gekker worden
Post 300 op maken is meestal ook niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij staat OOK een aantal posts lager
dus 2 OP's, da's eigenlijk nog veel erger
Echt niet, de schuld ligt al veel eerder hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de gamescrew geweest
Ze konden wel een spel dingens winnen hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en van al die hersenloze mongolen die daarin mee gaan
die moet verwijderd worden dus (De 2dequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij staat OOK een aantal posts lager
dus 2 OP's, da's eigenlijk nog veel erger
voor slowchats en centrale topics gewoon die 300postslimiet eraf gooienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Post 300 op maken is meestal ook niet zo makkelijk![]()
goed ideequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Post 300 op maken is meestal ook niet zo makkelijk![]()
Om een xbox360 ofzo te winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en van al die hersenloze mongolen die daarin mee gaan
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je bent ook al te oud
en je hebt bepaald geen "No kids"
dus:
OPZOUTEN![]()
Ik zou dat wel willen zien jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor slowchats en centrale topics gewoon die 300postslimiet eraf gooien
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
How rude
.
Zie me maar eens weg te krijgen.
dan krijg je threads met 1500 postsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's wel leuker jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen zien ja
Het klinkt leuk.
Of het in praktijk haalbaar is weet ik niet
lijkt me niet, dan zie je in de topiclijst eindeloze rijen linkjes naar deelpagina's namelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het klinkt leuk.
een slowchat teruglezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee zeg
Lees dan eens terug![]()
En dan heb ik maar één topic meer in My Active Topics staan![]()
teruglezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee zeg
Lees dan eens terug![]()
Dat ene topic is je eigen probleemquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee zeg
Lees dan eens terug![]()
Ja, ik wou weten hoe je je ondertussen voelde en toen ik teruglas zag ik dat je niet naar Amsterdam ging gaan en voelde ik medelijden...quote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik wou weten hoe je je ondertussen voelde en toen ik teruglas zag ik dat je niet naar Amsterdam ging gaan en voelde ik medelijden...
Maar aangezien dat toch niet mag, dan voel ik gewoon niets meer![]()
Lijkt me lastig terugzoeken waar je gebleven bent....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het klinkt leuk.
Maar dan zouden ze eerst een nieuw topictype moeten uitvindenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem om dat niet te doen. Voor de SC topic de postlimiet te vergroten? Scheelt weer een aanzielijk aantal topics.
Moet je aan de devvers vragenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem om dat niet te doen. Voor de SC topic de postlimiet te vergroten? Scheelt weer een aanzielijk aantal topics.
ja 1000 of zo, zou best een goed idee zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat heb je helemaal niet gezegdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelijk heb jewant ik ga toch maar wel
en wel nu meteen
dan moet je dat ene topic eigenlijk in verschillende secties verdelenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ene topic is je eigen probleem
Dan hoef je ook nooit meer het topic te zoeken.![]()
Zit een knopje achter de pagina nummersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig terugzoeken waar je gebleven bent....
Dat dacht ik dus ook jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig terugzoeken waar je gebleven bent....
Maar dat werkt niet altijd perfect hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit een knopje achter de pagina nummers
Dan spring je in 1 keer terug naar het laatste stukje waar je was gebleven
hij is al vergrootquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nee... Laat maarquote:
Straks begint hij jou te tongen omdat je dat zeiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Laat maar. Too little, too late
.
owhquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Laat maar. Too little, too late
.
Dan moet je dat dus wel onthouden... Da's niet mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit een knopje achter de pagina nummers
Dan spring je in 1 keer terug naar het laatste stukje waar je was gebleven
Ik heb dan ook meer het idee dat het om 'technische' redenen is. In het verleden zal het met inbellen best langer hebben geduurd om al die posts te laden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij is al vergroot
Voorheen was het 255
En iets van Belgische roots heb ik eens gelezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus wel onthouden... Da's niet mijn sterkste kant(idd, een dagje ouder
).
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus wel onthouden... Da's niet mijn sterkste kant(idd, een dagje ouder
).
Dat wel een heel erge combinatie, oud en belgischquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En iets van Belgische roots heb ik eens gelezen![]()
Ik wil (meestal tegen beter weten inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef leonieke het volgende:
Maar ik lees graag terug hoeveel mensen mij uitgezwaaid hebben als ik vertrokken ben![]()
Ik kom es soms wel in andere topics tegen hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ, de enige Fok!user die maar in EEN enkele reeks postSchiet op zeg
Dus... je bent eigenlijk ook gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil (meestal tegen beter weten in) toch altijd wel even weten of ik iets gemist heb...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kun je ook vragen als je binnenkomtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil (meestal tegen beter weten in) toch altijd wel even weten of ik iets gemist heb...
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus... je bent eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig![]()
Maar niet altijdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom es soms wel in andere topics tegen hoor![]()
Daar geven we elkaar zelfs soms gelijk![]()
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef leonieke het volgende:
Eigenlijk zijn we dus bijna allemaal Belgjes![]()
Anna (Petri) Pijlaars is geboren in 1772 in Hoeselt (Luik), België. Petri is overleden op 13-03-1847 in Rossum, 75 jaar oudquote:
1772... België?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anna (Petri) Pijlaars is geboren in 1772 in Hoeselt (Luik), België. Petri is overleden op 13-03-1847 in Rossum, 75 jaar oud
Wat lukt er niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
*&$#$&**#(@&$*(#@&(*#@&*(&*(#&$*#$)#@*($*#()@*$)(@#
Klote word
da's mijn oudgrootmoederquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
1772... België?![]()
Maar Luik ligt in België ja![]()
D. is een Belgje
![]()
T lukt wel, alleen ben ik nu weer een les kwijt, kan ik het nogmaals doenquote:
Geef toe dat je dan liever Belg vermeldt ehquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mijn oudgrootmoeder
en nee, ik ben geen Belg, maar ik stam wel van een Belg af
Ik stam ook van een Duitser af trouwens
Dus is het ergens niet geluktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T lukt wel, alleen ben ik nu weer een les kwijt, kan ik het nogmaals doen
*toegeeftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geef toe dat je dan liever Belg vermeldt eh![]()
Afstammen is trouwens ook al goed hoor![]()
goed idee hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:das ook wel lekker ja even naar de mac
of gewoon in de thread blijven, en dan volgende keer vanaf je laatste post doorlezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb je dus ctrl+f voor ofzo, zoeken waar je gebleven ben. Of gewoon niet alles meer teruglezen.
no way!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef leonieke het volgende:
Eigenlijk zijn we dus bijna allemaal Belgjes![]()
dubbelpostquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hewb besloten zo de McDrive te pakken
Ik ga morgen denk ikquote:
anders is je kast zo leegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik![]()
zo gewoon nog even naar de supermarkt
wij zouden ook morgen gaan, maar heb geen zin het eten voor vandaag klaar te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik![]()
zo gewoon nog even naar de supermarkt
Dat is ie toch wel. Voor mijn drinken is op. En mijn bierquote:
Ik ga op zondag regelmatig een 'lunch' halen bij de macquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij zouden ook morgen gaan, maar heb geen zin het eten voor vandaag klaar te maken
Variatie is goed hoorquote:
Bier heb ik ook wat gekocht vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ie toch wel. Voor mijn drinken is op. En mijn bier
ik houd het op een avondmaaltijdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga op zondag regelmatig een 'lunch' halen bij de mac
Ehmmquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Variatie is goed hoor
En niets mis met kiwi's
Saucijzebroodjes kunnen ook heel lekker zijn, als je maar niet die uit dat huis met zieken hebt waar ik werk
Heeft het gesmaakt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef leonieke het volgende:
Hier al gedaan met eten ondertussen
En me nog steeds wat aan het vervelen eigenlijk![]()
Boterhammen en pistolets. Niets speciaals dusquote:
Ah ja?quote:Ik heb nog wel wat voor je te doen hoor![]()
Hoe goed ben je in Javascriptquote:[b]Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef leonieke het volgende:[/]
Ah ja?
Cool, wil je mijn opdracht maken dan [insert zwoelkijkende emoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een 19/20 voor gehaald op een examen![]()
Die ooit en gehaald waren wel heel belangrijke woorden in die zinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool, wil je mijn opdracht maken dan [insert zwoelkijkende emo]
Jammer welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die ooit en gehaald waren wel heel belangrijke woorden in die zin![]()
Ik ken er eigenlijk niets meer van (toch niet zomaar, ik zou het opnieuw moeten bekijken en laat dat nu net iets zijn waar ik momenteel gin zin in heb)
wat moet je maken dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
En ik heb er ook al geen zin in
En wat is de bedoeling eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
En ik heb er ook al geen zin in
De film Splashquote:
5tv hebben we hier nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
De film Splash
Met Tom Hanks en de zeemeermin
Die is al zoooo oud![]()
Op 5tv
Een of andere pagina met informatie over de opleidingquote:
Helaas niet neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
5tv hebben we hier niet
alleen ketnet/canvas en één
zo kan ik ook niet helpenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een of andere pagina met informatie over de opleiding
Zoveel snap ik er al vanquote:
okquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik voel me best kut kut kut kut
breng voor ieder biertje 1 keer "kut" in mindering![]()
kijk, zo gaat datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
4 biertjes en het is 'ik voel me best'
dan is die halve liter rum die ik heb te weinig denk ikquote:
die komen ook bij Paul de Leeuw zometeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit 'herrie in de keuken' te kijken
Daarna 'groeten terug'
misschien, maar na 4 biertjes houdt het wel dik op hier, naar alle waarschijnlijkheidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en na 8 biertjes; ik voel me vvvveeetttt geeweellldiiggg okeee![]()
dat boeit me dan nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
die komen ook bij Paul de Leeuw zometeen![]()
wannabee-alcoholistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben gewoon vergeten bier mee te nemen
Shoarmaboerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben gewoon vergeten bier mee te nemen
Neem ik zo weer een schotel meequote:
ik heb nog voor 2x shoarmaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
shoarma is net opwas lekker, lang niet gegeten
Amstel/Grolsch/Hertog Jan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem ik zo weer een schotel mee
En ik wil echt bier he, het moet wel lekker zijn
Ik moet echt eens verhuizen. Naar een plek met een echte slager, een groenteboer, zulk soort zaken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb nog voor 2x shoarma
(kilo gekocht, in 3 gedeeld, 2 porties in de vriezer)![]()
Hertog Jan kan,quote:
Ooit eens gehoord van een supermarkt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt eens verhuizen. Naar een plek met een echte slager, een groenteboer, zulk soort zaken...
Dat heb je nu niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt eens verhuizen. Naar een plek met een echte slager, een groenteboer, zulk soort zaken...
Nee, vertel het mequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ooit eens gehoord van een supermarkt?
Van de Macquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
donuts wel jamorgen misschien wel lekker bij de koffie of zo. Van die zoete kaneeldingen
dat is een van de weinige dingen die we hier wel hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de Mac. Die hebben we hier niet
.
deze zijn gesuikerd, van de Appiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
donuts wel jamorgen misschien wel lekker bij de koffie of zo. Van die zoete kaneeldingen
Dan is het idd tijd om naar de bewoonde wereld terug te kerenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, vertel het mede enige winkel die we nu hebben is een spar in een omgebouwde voormalige fietsenkelder. Schreeuwend krap assortiment, schandalige prijzen.
@Marc, nee, dat heb ik nu niet
Zal wel meevallen, tochquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is een van de weinige dingen die we hier wel hebben
Lastigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, vertel het mede enige winkel die we nu hebben is een spar in een omgebouwde voormalige fietsenkelder. Schreeuwend krap assortiment, schandalige prijzen.
ik woon al in Utrecht jahquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig
En een dorp/stad in de buurt dan?
Hilversum is niks (te doen)quote:
Pauperderder dan Vlooiendamquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hilversum is helemaal een paupergat
reken maar. Hoewel het inteeltgehalte waarschijnlijk net iets lager ligtquote:
quote:
die waren denk ik net uitverkochtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
pak gewoon knoflook-champignon-ham-kaas-paprika-donuts volgende keer huilerd
En nu heb ik dus honger!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
pak gewoon knoflook-champignon-ham-kaas-paprika-donuts volgende keer huilerd
donuts met extra eiwittenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik daar even een gat in de markt aangeboord
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aangezien jij liever gaat slapen terwijl ik nog voor je bezig ben, bedankt ik!
ja, die moet ik nu weer zelf wegwerkenquote:
snel, patent op aanvragenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik daar even een gat in de markt aangeboord
Ieuwquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Nou kan ik nooit meer geglaceerde donuts zien zonder hieraan te denken
.
Je moet van goede huize komen, ja, om het weer goed te maken!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, die moet ik nu weer zelf wegwerken
He gatsie bah zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Nou kan ik nooit meer geglaceerde donuts zien zonder hieraan te denken
.
Hee... Ik ben er niet over begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |