Maar..Maar..dat was gewoon liefquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien je user-icon zullen ze hun tekst dus ook wel eens vergeten
in welk liedje komt dat fragment eik voor?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Maar..Maar..dat was gewoon lief![]()
OT: Ik was toch niet van plan om adresgegevens te posten![]()
Respect natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in welk liedje komt dat fragment eik voor?
pomme is vast n00bquote:
Ja, je kunt altijd zien dat Kelly wel op hun site post en hem onderhoudt, maar Pomme hoor je nooit wat vanquote:
Geef ook maar waarschuwingen af voor het plaatsen van chatlogs zoals MSN, daar heb ik ook de nodige bedenkingen over.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Snakey ontzettend bedankt,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Dat valt wel op ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:49 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, je kunt altijd zien dat Kelly wel op hun site post en hem onderhoudt, maar Pomme hoor je nooit wat van![]()
Whoat? Is dit Asskicker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Snakey ontzettend bedankt,![]()
het wordt anders wel erg vervelend zo.![]()
Dit is gewoon Kelly.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Whoat? Is dit Asskicker?![]()
anders heb je me geblocked
Als iemand het niet gelooft dat ik het ben,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Whoat? Is dit Asskicker?![]()
anders heb je me geblocked
Wie zegt dat ik op msn ben?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Geblocked dusOk, over 5 min weer een nieuw topic
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Als iemand het niet gelooft dat ik het ben,
zet dan nu een comment ergens op onze site (maakt niet uit waar) met het woord Fok erin en ik zal hem daarna direct verwijderen.
Kun je zien dat ik het ben.
done:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
zet dan nu een comment ergens op onze site (maakt niet uit waar) met het woord Fok erin en ik zal hem daarna direct verwijderen.
She's smart!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
voor ons enge internet nerds is het gewoonlijk om alles tegelijk te doen... en internet en msn en skype en irc enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |