Je club heb ik ook al te pakken hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja hallo, Karatebond Nederland, das logisch natuurlijk.Ik bedoelde mijn club / dojo.
Mijn achternaam IS (nog) niet bekend, toch?
Aan de Rotterdam-cup doet mijn halve groep mee, en die zijn allemaal van ongeveer mijn leeftijd. Tmag wel dus.
Dat kan niet, ik loop op mn sokken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hahahha arme kelly en pommenu gaan ze vast naast hun schoenen lopen
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...quote:
LINK LINK LINKquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef SeLang het volgende:
Jerney (je weet wel, die hier vroeger altijd tieten postte) heeft ooit haar identiteit moeten bewijzen met een foto van haarzelf waarop ze een stuk papier omhoog hield met "Fok! stelletje pismongolen" ofzoiets
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:10 schreef faberic het volgende:
[..]
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...
Oh fok. Ja, ik weet het al. Heb ik jou op msn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Je club heb ik ook al te pakken hoor
Maarja, die zal ik hier lekker niet posten![]()
Gewoon groeten aan FOK!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een plaatje met de webcam schieten met de groeten aan typtypo of FOK!
Dan geloven we je pas.![]()
Kijk eens op www.googleidol.com.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:10 schreef faberic het volgende:
[..]
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Magno het volgende:
[..]
Gewoon groeten aan FOK!
Ze heeft ook een keer een plaatje geschoten met: 'Dedicated to our best fans'
Ik heb gewoon geleefd zoals ik normaal doe. Jezus dit is echt raar. Iedereen heeft het over ene Kelly, met een profiel op Apeldoorner.com (daar zit ik ook).quote:
Ja, dat kan je zelf in 10 sec doen zonder 1 programma.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef outcast_within het volgende:
*.gvp converter google video bestanden omzetten
iemand die de filmpjes al naar divx heeft gedingest?
Maar ben je nu niet bang dat straks in juni, in Rotterdam, de zaal vol zal zitten met fans Fokkers in de hoop een glimp van je op te vangen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja hallo, Karatebond Nederland, das logisch natuurlijk.Ik bedoelde mijn club / dojo.
Mijn achternaam IS (nog) niet bekend, toch?
Aan de Rotterdam-cup doet mijn halve groep mee, en die zijn allemaal van ongeveer mijn leeftijd. Tmag wel dus.
No shitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef outcast_within het volgende:
f5 topic
DANKJE.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze niet verdere gegevens bekend wilt maken, post het dan ook niet. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik zal er maybe wel zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar ben je nu niet bang dat straks in juni, in Rotterdam, de zaal vol zal zitten met fans Fokkers in de hoop een glimp van je op te vangen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar ben je nu niet bang dat straks in juni, in Rotterdam, de zaal vol zal zitten met fans Fokkers in de hoop een glimp van je op te vangen?
wtf is dit voor iets debiels....quote:
Dat doet toch ook niemand?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze niet verdere gegevens bekend wilt maken, post het dan ook niet. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Joh, anders ga je ff in het "Spuug hier op Pomme & Kelly-topic" posten, i.p.v. hier alles af te zeikenquote:
Die van Pomme ook niet dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:14 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
DANKJE.![]()
![]()
Ik wil dus liever niet dat mn achternaam hier ook nog eens bekend wordt.![]()
Wanneer ga jij zwarteband examen doen. en waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De allereerste post van dit topic bevat veel informatie. Succes, ga heen, lees daar en keer niet terug voordat je alles van ze weet.quote:
Als iemand me nou verteld waar dit over gaat?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Joh, anders ga je ff in het "Spuug hier op Pomme & Kelly-topic" posten, i.p.v. hier alles af te zeiken![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Wie had hier een berichtje over Fok! op hun site achter gelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine kans, ik had hem binnen 3 minuten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:14 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
DANKJE.![]()
![]()
Ik wil dus liever niet dat mn achternaam hier ook nog eens bekend wordt.![]()
inloggen. hmm te doe lijstje zetten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je zelf in 10 sec doen zonder 1 programma.
http://googlevideodownload.com/ linksonder url invullen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef PommeKelly het volgende:
Wie zegt dat mijn onderdeel in juni wéér in R'dam zal zijn?!![]()
Hahaha, ik zie ze al staan, een hoop Fokkers midden in een lege zaal. volle zaal
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Joh, anders ga je ff in het "Spuug hier op Pomme & Kelly-topic" posten, i.p.v. hier alles af te zeiken![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Laat nachtbagger nachtbagger!!!!
"Waar blijft ze nou!?"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha, ik zie ze al staan, een hoop Fokkers midden in een lege zaal.
Dan ben jij er dus wel... want jij zien ons dan staanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha, ik zie ze al staan, een hoop Fokkers midden in een lege zaal.
Niet met een V.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kleine kans, ik had hem binnen 3 minuten...
Als het tenminste met een V. begint.![]()
Ze willen het niet, ga het dan ook niet proberen los te krijgen door letters te posten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kleine kans, ik had hem binnen 3 minuten...
Als het tenminste met een V. begint.![]()
Ga hier nou niet verder op in. Als je nou even de vorige topics terugleest, weet je werkelijk hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wie had hier een berichtje over Fok! op hun site achter gelaten?
Ook niet reageren op letters. Daarmee help je ze juist met zoeken.quote:
ipcheck heb je ook nix aan , gewoon proxy aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is te vervalsen.
Ik wil een IP-check. Haal breuls erbij Dagonet Danny Klow Jow. Haal de hele top erbij voor deze uiterst belangrijke zaak
Bestaat dat topic ook al?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze nu ook weer niet. Als ze achter een proxy zitten, dan zijn ze het dus niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ipcheck heb je ook nix aan , gewoon proxy aan
That would be me, op Kelly's Deviant-art wel te verstaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wie had hier een berichtje over Fok! op hun site achter gelaten?
Asskicker, je bent een held. Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga hier nou niet verder op in. Als je nou even de vorige topics terugleest, weet je werkelijk hoe de vork in de steel zit.Laten we het gezellig houden.
![]()
Doeg he!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:19 schreef PommeKelly het volgende:
Maar beste menschen & co, ik moet zo weer gaan.![]()
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties enzo!![]()
![]()
Ik spreek jullie vast nog wel eens op het forum - Asskicker14 heeft niet voor niets een account voor me gemaakt (bedankt nog daarvoor, hoeiiiiiiii) !!
STEM WEL OP ONS HE!
Hoezo zouden we dan niet zo slim zijn? Ik zit hier gewoon achter mijn computertje. Weet ik veel of ik achter een proxy zit of nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze nu ook weer niet. Als ze achter een proxy zitten, dan zijn ze het dus niet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:19 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Ik spreek jullie vast nog wel eens op het forum - Asskicker14 heeft niet voor niets een account voor me gemaakt (bedankt nog daarvoor, hoeiiiiiiii) !!
STEM WEL OP ONS HE!
Neej nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Oh fok. Ja, ik weet het al. Heb ik jou op msn?![]()
Nee, mn club even niet posten aub.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:20 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hoezo zouden we dan niet zo slim zijn? Ik zit hier gewoon achter mijn computertje. Weet ik veel of ik achter een proxy zit of niet, zo computerbegaafd ben ik ook weer niet!
![]()
tuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:19 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
STEM WEL OP ONS HE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |