quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]hmm een portie chill voor meneer. AlstublieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus daarom mag jij bepalen wat we wel en niet mogen postenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Donderstraal een eind op, zonder mij had Kelly hier nooit op het forum gezeten.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hallo, Karatebond Nederland, das logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
karatebond Nederland, bij toeval?Maar wat als je achternaam nou al bekend is? Rotterdam Cup, daar kan je toch ook geld winnen? Ik wist niet dat karateka's van 15 jaar en ouder ook mee mochten doen. Ik dacht dat het voor 18+ was. (golden leaque)
![]()
Win jij dan ook vaak bij wedstrijden?![]()
Dat zegt natuurlijk niks, dat MSN-adres kan ook van een FOK!user zijn die een grap wil uithalenquote:
Dat is te vervalsen.quote:
Wel een erg uitgebreid profiel dan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks, dat MSN-adres kan ook van een FOK!user zijn die een grap wil uithalen!
Al een tijdje. Maar niet hier denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Mijn achternaam IS (nog) niet bekend, toch?
En dat weblog waar dat adres op staat is ook van een fokker zeker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks, dat MSN-adres kan ook van een FOK!user zijn die een grap wil uithalen!
Ja, zo kan je wel voor eeuwig doorgaan halloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met mij naar bed willen omdat ik een avatar van hun heb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef whoops het volgende:
Jammer alleen dat iedereen zo'n fucking zenuwachtige avatar heeft om hun aandacht te trekken...
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel voor eeuwig doorgaan hallo
Als je nou gewoon gelooft dat ik het ben is het ook goed toch?
Mijn emailadres en alles heeft hier allang opgestaan.![]()
Welke weblog?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
En dat weblog waar dat adres op staat is ook van een fokker zeker?
Kelly!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef HuHu het volgende:
Wie plaatst er nu eigenlijk berichten hier? Pomme of Kelly ?
Ik zeg niet dat je het niet bent, ik zeg alleen dat er vrij weinig bewijs voor is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met mij naar bed willen omdat ik een avatar van hun heb.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef outcast_within het volgende:
f5 topic
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met mij naar bed willen omdat ik een avatar van hun heb.
Ik heb geen Usenet, ook al heb ik een voornemen om dat een dezer dagen te installeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Idd! \o/ Heb je de series ook? Zijn er een stuk of tien, kweetniet of je usenet hebt, kan ze wel uppen.
Ik heb het misschien gevonden. Gewoon, voor de gein. Maar ik ga het niet posten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
Hier heb je alle FOK! hypes, incl kankerkachelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahahaha!! Jammer dat ik dat gemist heb.
Kankerkachel. Dat is ook wel grappig ja.
![]()
Zegt toch wel weer iets over het humorgehalte hiero op het Fok-forum.. maar droog is het wel, en dat is leuk.![]()
Een plaatje met de webcam schieten met de groeten aan typtypo of FOK!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Je club heb ik ook al te pakken hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja hallo, Karatebond Nederland, das logisch natuurlijk.Ik bedoelde mijn club / dojo.
Aan de Rotterdam-cup doet mijn halve groep mee, en die zijn allemaal van ongeveer mijn leeftijd. Tmag wel dus.
Dat kan niet, ik loop op mn sokken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hahahha arme kelly en pommenu gaan ze vast naast hun schoenen lopen
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...quote:
LINK LINK LINKquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef SeLang het volgende:
Jerney (je weet wel, die hier vroeger altijd tieten postte) heeft ooit haar identiteit moeten bewijzen met een foto van haarzelf waarop ze een stuk papier omhoog hield met "Fok! stelletje pismongolen" ofzoiets
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:10 schreef faberic het volgende:
[..]
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...
Oh fok. Ja, ik weet het al. Heb ik jou op msn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Je club heb ik ook al te pakken hoor
Maarja, die zal ik hier lekker niet posten![]()
Gewoon groeten aan FOK!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een plaatje met de webcam schieten met de groeten aan typtypo of FOK!
Dan geloven we je pas.![]()
Kijk eens op www.googleidol.com.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:10 schreef faberic het volgende:
[..]
Ey sjaak leg eens uit wie je bent. Je bent blijkbaar beroemd en ik heb nog nooit van je gehoord. Woon je in apeldoorn? Dan ben je plaatsgenoot (waarom ken ik je dan niet). Dit is echt maf...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Magno het volgende:
[..]
Gewoon groeten aan FOK!
Ze heeft ook een keer een plaatje geschoten met: 'Dedicated to our best fans'
Ik heb gewoon geleefd zoals ik normaal doe. Jezus dit is echt raar. Iedereen heeft het over ene Kelly, met een profiel op Apeldoorner.com (daar zit ik ook).quote:
Ja, dat kan je zelf in 10 sec doen zonder 1 programma.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef outcast_within het volgende:
*.gvp converter google video bestanden omzetten
iemand die de filmpjes al naar divx heeft gedingest?
Maar ben je nu niet bang dat straks in juni, in Rotterdam, de zaal vol zal zitten met fans Fokkers in de hoop een glimp van je op te vangen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja hallo, Karatebond Nederland, das logisch natuurlijk.Ik bedoelde mijn club / dojo.
Aan de Rotterdam-cup doet mijn halve groep mee, en die zijn allemaal van ongeveer mijn leeftijd. Tmag wel dus.
No shitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef outcast_within het volgende:
f5 topic
DANKJE.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze niet verdere gegevens bekend wilt maken, post het dan ook niet. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |