Haha. Kan ik vast wel een keertje doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik doe het als je met jouw in beeld een bord omhoog houdt met GROETEN AAN FOK !![]()
Das kellyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef DuranK het volgende:
Wie van de 2 is nou kelly? Die blonde is namelijk een lekker ding
![]()
Net alsof jij het niet verbaggert met je huilie-berichtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom moet je nou telkens met zo'n negatieve/sarcastische ondertoon reageren, er zijn zat andere topics die je kunt verzieken hoor met jouw bagger.
Niet zo grappig als julliequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha. Kan ik vast wel een keertje doen.
Als jullie nou maar niet heel stiekempjes toch op de Chinezen gaan stemmen (want zij zijn écht grappig).
ze is nog niet weg of het niveau is weer op Fok!-pijlquote:Twee zelfs. Met tieten nog wel!
Rustig nou maar, geen ruzie makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net alsof jij het niet verbaggert met je huilie-berichten!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom moet je nou telkens met zo'n negatieve/sarcastische ondertoon reageren, er zijn zat andere topics die je kunt verzieken hoor met jouw bagger.
Hear hear, mr. ik spuug op Pomme en Kelly. KLB is een eindje verderop.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net alsof jij het niet verbaggert met je huilie-berichten!
Doe maar nou.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Als jullie nou maar niet heel stiekempjes toch op de Chinezen gaan stemmen (want zij zijn écht grappig).
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bedenk liever wie de volgende OP gaat maken, want ik doe dat nooit meer van mijn leven![]()
Jullie zijn vele malen grappigerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Lucker... heeft ze jou wel toegevoegD?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef naamloos.txt het volgende:
Kelly, reageer nou is ff op me msn patience vraag
Owjah, heb jij een zusje die ook op dezelfde club zit?... (neej ik zet niet op fok)
Het is ook een unicum.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:23 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ze is nog niet weg of het niveau is weer op Fok!-pijl![]()
Sssst, mijn geheim, wat doe je!?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
![]()
stiekeme copypaster dat je dr bent
Neej dat niet, ik vroeg of ik een keertje tegen naar mocht patiencequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef Magno het volgende:
[..]
Lucker... heeft ze jou wel toegevoegD?![]()
Ja duhquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef naamloos.txt het volgende:
Kelly, reageer nou is ff op me msn patience vraag
Owjah, heb jij een zusje die ook op dezelfde club zit?... (neej ik zet niet op fok)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef MrBean het volgende:
Dit krijg ik wanneer ik google op "Kelly" en "Apeldoorn"
[afbeelding]
Patience Confrontatie is ook leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Neej dat niet, ik vroeg of ik een keertje tegen naar mocht patience
Ik ben namelijk gek op patience confrontatie![]()
bejeweled is stoerderquote:
hoiquote:
Vandaar dat ik ook een avatar van hun heb. En in KLB mag je geen usertopics openen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
mr. ik spuug op Pomme en Kelly.
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:31 schreef PommeKelly het volgende:
Oke, het forum stond nog open en ik zag een berichtje van 'KellyPomme'...
Dat zijn wij niet.![]()
DIT is ons enige Fok-account.![]()
![]()
DOEI!![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Damn bij jou kom ik dus nooit meer op msn![]()
Zo'n vermoeden had ik al...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:31 schreef PommeKelly het volgende:
Dat zijn wij niet.![]()
![]()
DOEI!![]()
crap.. ik had al zo'n vermoeden, maar de stille hoop op Pommequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:31 schreef PommeKelly het volgende:
Dat zijn wij niet.![]()
![]()
DOEI!![]()
Of nog beter. Een bord omhoog houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Met goeie OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |