Ik zie niks, maar goed, zal wel aan mijn verbaggerde beeldschermpje liggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef minolta het volgende:
rechtsonder
Maak-je-sensor-eens-schoon-topic.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef minolta het volgende:
rechtsonder
neen helemaal nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef Vampess het volgende:
Oops, ik moet m'n scherm is schoonmaken
Al geprobeert je lens schoon te maken?
Ik heb niet veel ervaring met krassen, iets wilds met je camera gedaan?
Nu je het zegt, volgens mij zijn het zwarte rondjes!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
Ik zie ze wel, het lijkt eigenlijk niet op stof.
Dat klinkt niet heel best, maar ik heb geen idee hoe gevoelig de sensor is voor dit soort dingen. Je had toch pas een 5D gekocht of niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:01 schreef minolta het volgende:
[..]
neen helemaal niet
enkel perongeluk met het topje van m'n blaasbalg sensor aangeraakt
Heel lichtjes maar .
Wat ben je toch grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij zijn het zwarte rondjes!![]()
Kloptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel best, maar ik heb geen idee hoe gevoelig de sensor is voor dit soort dingen. Je had toch pas een 5D gekocht of niet?
Gelukkig zit er nog een heel dun glasplaatje voor je sensor. Dus tenzij je hard op dat ding hebt lopen rammen zodat het glasplaatje inderdaad in contact komt met je sensor, is er niets aan de hand is het wat stof op je matglas, in je zoeker, op je lens, achter op je lens, of op je spiegel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:01 schreef minolta het volgende:
[..]
neen helemaal niet
enkel perongeluk met het topje van m'n blaasbalg sensor aangeraakt
Heel lichtjes maar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |