abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36449009
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef dwerg het volgende:

[..]

I met her in a club down in old Soho
where you drink champagne and it tastes just like Cherry Cola.

Volgens mij gaf hij geen antwoord.
psssst lelijke tulpenbol, daar zijn andere communicatiemiddelen voor, hetzij de tamtam, de postduif, de fietskoerier, een potje sex of den mschn dus mail hemsch en laten we hier over den verkeerden kant hebben
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:49 #152
6536 dwerg
chagrijn
pi_36449133
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
psssst lelijke tulpenbol
Het hoeft al niet meer.
I intend to live forever, or die trying.
pi_36449311
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef Falco het volgende:
Heee SCH

Schaam je je soms ook zo voor het gedrag van 'homo-fundamentalisten'? Een jongen, die homo is en die ik ook wel goed ken, zei zich echt te schamen voor dit 'type homo's.' Met homo-fundi's bedoel ik dus personen, waarvoor het homo-zijn en/of -gebeuren een enorm issue is geworden. Zo erg dat ze daar helemaal in doorslaan. Een voorbeeld is bijvoorbeeld Gboy27 ( ), die helemaal geobsedeerd werd (door o.a. veel in NWS topics over homo-dit en homo-dat te posten). Alles wat maar met homo's te maken had verdedigde hij, tot het ridicule toe. Best lastig onderwerp, maar ik denk dat het bij hem zo ver is doorgeslagen, dat hij er ook aan onder is gegaan .

Groeten Falco
Ha die Falco,

Ik erger me niet zo snel. Misschien aan het woord homofundamentalist want ik weet niet zo goed wat daar onder verstaan wordt - ik kan er niet zo mee uit de voeten. Ik zie hier jongens die alleen over drank en wijven en hoeveel ze gezopen hebben afgelopen weekend kunnen praten en als homo-zijn nou zo belangrijk voor je is, dan vind ik dat geen punt. Zeker niet van Gboy - een lieve en tragische jongen die duidelijk nogal klem zit en met wie ik meer mededogen had dan dat ik me aan hem ergerde.

Ik hoorde gisteren een prachtig interview met Joop Keesmaat op de radio. Een acteur die bijna met pensioen gaat die vertelde dat hij in de jaren 60/70 zeer actief was in de poltiieke flikkerbeweging en voortdurend actie voerde. Ik vind dat wel mooi. We zijn vaak veels te braaf en te keurig. Iedereen moet het zelf weten maar ik vind het mooi dat er mensen zijn die zich druk maken over dingen. Die nog boos en verontwaardigd of juist heel blij en uitzinnig ergens over zijn. Laat ze dat vooral uiten, en als het ziekelijk obsessief wordt dan moeten ze maar aan de medicijnen.

Ik word eerder wat kriegelig van mensen die roepen dat de strijd gestreden is en dat het nu toch allemaal wel geaccepteerd is enzovoorts. Dat vind ik een manier van in slaap sussen waar ik wantrouwig van word.

kus SCHomo
  woensdag 29 maart 2006 @ 02:41:10 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36453284
Je zei dat je aan theater doet. Ik neem aan dat je dan wel eens een hetero moet spelen. Heb je daar moeite mee? Ik weet van verschillende hetero-acteurs dat ze niet graag of zelfs gewoon helemaal niet een homo-rol accepteren, vooral niet als er ook "handelingen" bij komen kijken, maar homo's hoor je nooit piepen dat ze een vrouw moeten zoenen op toneel (behalve Stephen Fry dan). Waar ligt dat aan, en hoe kijk je daar zelf tegenaan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36468964
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef wonderer het volgende:
Je zei dat je aan theater doet. Ik neem aan dat je dan wel eens een hetero moet spelen. Heb je daar moeite mee? Ik weet van verschillende hetero-acteurs dat ze niet graag of zelfs gewoon helemaal niet een homo-rol accepteren, vooral niet als er ook "handelingen" bij komen kijken, maar homo's hoor je nooit piepen dat ze een vrouw moeten zoenen op toneel (behalve Stephen Fry dan). Waar ligt dat aan, en hoe kijk je daar zelf tegenaan?
Lieve wonderer,

Volgens mij is het voor veel acteurs wel een uitdaging om een homorol te spelen, puntje is wel dat heel veel acteurs al homo van zichzelf zijn, de Roeland Fernhouten en Hans Kestings.

Ik doe aan theatersport. Dat is improvisatie in korte scenes dus ik zit geen weken aan een (hetero)rol vast maar slechts een paar minuten en dat gaat prima. Heb gisteravond nog een vrouw ten huwelijk gevraagd maar speel net zo goed een verdrietige postbode of een homoseksuele postduif. Maar ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Misschien vind ik het wel ingewikkelder om homoscenes met heteroseksuele mannelijke medespelers te spelen.

kus SCHomo
pi_36469156
Zijn veel bi-jongens homo in spe.. zoals je wel eens op tv hoort... ?
pi_36469206
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:14 schreef daeri het volgende:
Zijn veel bi-jongens homo in spe.. zoals je wel eens op tv hoort... ?
Specificeer je antwoord eens, jij geobsedeerde jij .
ijs_beer fan!
pi_36469231
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

Specificeer je antwoord eens, jij geobsedeerde jij .
Leek me toch vrij duidelijk
pi_36469270
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:17 schreef daeri het volgende:

[..]

Leek me toch vrij duidelijk
Dat jongens die zeggen dat ze bi zijn uiteindelijk homo blijken te zijn bedoel je?
ijs_beer fan!
pi_36469306
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat jongens die zeggen dat ze bi zijn uiteindelijk homo blijken te zijn bedoel je?
uhu..
pi_36469384
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:21 schreef daeri het volgende:

[..]

uhu..
Er zijn meedere verklaringen/theorieen voor.

1) Bijna iedereen die homoseksueel is gaat door een periode heen dat hij/zij denkt bi te zijn, dit hoort denk ik bij jezelf acceptatie proces.

2) Uiteindelijk raken ze gessetteld in een homo relatie en kijken ze niet meer naar vrouwen.

3) Uiteindelijk raken ze gesselteld in een homo relatie en vinden het wel makkelijker om te zeggen dat ze homo zijn.

En zo kun je nog wel even door speculeren, ik zelf zou het niet echt met zekerheid kunnen zeggen waarom het zo is.
ijs_beer fan!
pi_36469409
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Er zijn meedere verklaringen/theorieen voor.

1) Bijna iedereen die homoseksueel is gaat door een periode heen dat hij/zij denkt bi te zijn, dit hoort denk ik bij jezelf acceptatie proces.

2) Uiteindelijk raken ze gessetteld in een homo relatie en kijken ze niet meer naar vrouwen.

3) Uiteindelijk raken ze gesselteld in een homo relatie en vinden het wel makkelijker om te zeggen dat ze homo zijn.

En zo kun je nog wel even door speculeren, ik zelf zou het niet echt met zekerheid kunnen zeggen waarom het zo is.
bi jongens en homo's zijn zo leuk.. dus als de bi'tjes dan ook nog eens homo worden blijft er helemaal weinig over
pi_36470499
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 01:08 schreef daeri het volgende:
nog leuke bi jongens hier van rond de 18?
20 ook goed???
haha wel grappig dat een meid dat vraagt, de meeste meiden moeten nog van me weten omdat ik bi ben

en aan vanitasnogwat:
ik heb dan wel een andere tweede afwijking dan jij , maar toch geef ik je gelijk dat dta het moeilijker maakt, vooral het stukje serieus genomen worden dan, en dat je constant jezelf moet plaatsen als persoon
pi_36471334
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef lesley het volgende:

[..]

20 ook goed???
haha wel grappig dat een meid dat vraagt, de meeste meiden moeten nog van me weten omdat ik bi ben
foto? interesses? naam? waar woon je?
pi_36472708
Oké SCH, even een vraagje van mij.

ik heb de afgelopen weken een discussie met een aantal mensen gehad over de vraag wat nou iemand homoseksueel maakt.
De idee erachter is het volgende. ik beschouw mezelf als 100 procent hetero.(oké 99% i.v.m. Chris Zegers) Toch weet ik zeker dat ik heel makkelijk met een man zou kunnen samenwonen. Ik zou absoluut alle lief en leed met hem kunnen delen, samen een huishouding kunnen voeren, samen eventueel kinderen opvoeden ook geen probleem. Kortom, ik zie geen enkele reden waarom ik geen "relatie" (want dat is het dan volgens mij) met een man zou kunnen hebben. Maakt mij dat homoseksueel? Ik denk het niet. Oké, dan gaan we een stapje verder. Ik slaap ook met hem in een tweepersoonsbed, maar we hebben geen seks. Maakt dat me homoseksueel? Mwoaahh...nee ik denk het niet. Gaan we weer een stapje verder. Ik slaap met hem en heb wél seks. Maakt dat me homoseksueel? Ik denk van wel. Conclusie: de grens tussen homo en niet-homo zijn ligt bij het hebben van seks? Homoseksualiteit is een seksuele "afwijking" ?
Persoonlijk denk ik van niet, maar ik ben benieuwd naar jouw mening over bovenstaande. Wat maakt jou homo? Zou jij net zo gemakkelijk ook met een vrouw kunnen samenleven?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_36473156
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:36 schreef daeri het volgende:

[..]

Hey daeri, bedankt voor je belangstelling in dit topic maar als je echt een date zoekt dan moet je hier niet zijn. groet SCHomo
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:42:41 #167
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36473431
Beste SCH,

Heb je ooit een situatie meegemaakt waarin bleek dat je niet welkom was omdat je homo bent? Of dat je eerst wel welkom was, maar nadat ze erachter kwamen dat je op je eigen geslacht valt opeens niet meer welkom was?

Groet
Erik
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36473546
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey daeri, bedankt voor je belangstelling in dit topic maar als je echt een date zoekt dan moet je hier niet zijn. groet SCHomo
pi_36475356
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
Oké SCH, even een vraagje van mij.

ik heb de afgelopen weken een discussie met een aantal mensen gehad over de vraag wat nou iemand homoseksueel maakt.
De idee erachter is het volgende. ik beschouw mezelf als 100 procent hetero.(oké 99% i.v.m. Chris Zegers) Toch weet ik zeker dat ik heel makkelijk met een man zou kunnen samenwonen. Ik zou absoluut alle lief en leed met hem kunnen delen, samen een huishouding kunnen voeren, samen eventueel kinderen opvoeden ook geen probleem. Kortom, ik zie geen enkele reden waarom ik geen "relatie" (want dat is het dan volgens mij) met een man zou kunnen hebben. Maakt mij dat homoseksueel? Ik denk het niet. Oké, dan gaan we een stapje verder. Ik slaap ook met hem in een tweepersoonsbed, maar we hebben geen seks. Maakt dat me homoseksueel? Mwoaahh...nee ik denk het niet. Gaan we weer een stapje verder. Ik slaap met hem en heb wél seks. Maakt dat me homoseksueel? Ik denk van wel. Conclusie: de grens tussen homo en niet-homo zijn ligt bij het hebben van seks? Homoseksualiteit is een seksuele "afwijking" ?
Persoonlijk denk ik van niet, maar ik ben benieuwd naar jouw mening over bovenstaande. Wat maakt jou homo? Zou jij net zo gemakkelijk ook met een vrouw kunnen samenleven?
Beste Mike1964,

De vraag wat iemand homoseksueel maakt, die hele nature-nurture discussie, heeft me nooit zo kunnen bemoeien. Ik ben homo en zo is het en dat is prima zo en of ik nou zo geboren ben of een dominante moeder heb of bepaalde hersenkwabjes heb, het zal me wat.
Jouw vraag over de grenzen heeft volgens mij alles met jezelf te maken. Er zijn geen factoren die je homoseksueel maken. Het is niet een soort van checklist die je moet afwerken, je hoeft niet aan bepaalde criteria te voldoen. Als jij vindt dat je homo bent en je zo wilt noemen of zo naar buiten wilt treden, dan moet je dat doen. Wat ik in je lijstje mis is verliefdheid. Verliefdheid in combinatie met seksuele aantrekkingskracht, dat is voor mij het verschil tussen wat ik voor mannen en vrouwen voel. Tuurlijk kan ik met een vrouw samenwonen en jij kan sex met een man hebben. Maar als je er ten diepste niet veel bij voelt, niet echt van geniet, het niet echt wat in je losmaakt behalve wellicht je kwakje, ja dan is het wellicht wat geforceerd.

Ik zou er trouwens geen moeite mee hebben als het uiteindelijk een soort 'afwijking' blijkt, alleen levert dat wel de nodige gevaren op in de sfeer van dat je het dan zou kunnen voorkomen e.d.

kus SCHomo
pi_36475660
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Beste SCH,

Heb je ooit een situatie meegemaakt waarin bleek dat je niet welkom was omdat je homo bent? Of dat je eerst wel welkom was, maar nadat ze erachter kwamen dat je op je eigen geslacht valt opeens niet meer welkom was?

Groet
Erik
Beste Tha_Erik,

Ik pieker en peins maar kan het me niet echt herinneren. Wel situaties waarin ik voelde dat het niet echt prettig was om er over te beginnen of dat het rare blikken opleverde. Op vakanties enzo, wij zijn liefhebbers van degelijke saaie bungalowparken en dan moeten Mien en Henk uit Orvelte er wel even aan wennen, maar aan het eind van de week drinken we meestal koffie met Henk en Mien. Tijdens een trip door Noorwegen hebben we ooit vriendschap gesloten met een stel van rond de 60 uit Brabant die duidelijk geen homo's gewend waren maar we misten met zijn 4-en de laatste bus en zijn toen verder met elkaar opgetrokken en in Nederland ook wel eens gebeld. Enzovoorts.

In het buitenland levert het wel eens problemen op bij hotels. Verschrikte gezichten bij de balie als blijkt dat 2 mannen een kamer met een 2 persoonsbed huren, soms is de kamer daardoor veranderd

Een vriend van mijn ouders liet hen weten absoluut afkeer te hebben van homoseksualiteit maar toen hij voor de eerste keer mijn vriend ontmoette, raakten ze aan de praat over planten en de natuur (specialiteit van mijn mannetje) en een kwartier later stonden ze samen in de tuin de rozenstruiken te analyseren

Een oom van Nick (zo heet mijn vriend) liet wel eens openlijk merken dat hij echt walgde van homo's en heeft het na een feestje ooit gepresteerd ons niet even naar huis te willen rijden onder het motto "ik wil die 2 niet in mijn auto" - maar dat is echt een incident.

kus SCHOmo
pi_36476252
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

>knip<
Dank voor je antwoord, de optie "verliefdheid" was ik even vergeten...
Met "afwijking" bedoelde ik overigens niets rots, maar dat begreep je hoop ik wel.
Of het een "afwijking" in neurologische zin betreft zijn de geleerden het volgens mij niet zo over eens. Persoonlijk denk ik dat het gewoon aangeboren is.

Andere vraag, uit weer een andere discussie: Is er volgens jou verschil tussen vrouwelijke en mannelijke homoseksualiteit? (behalve dan de seksuele voorkeur natuurlijk )
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:40:10 #172
71919 wonderer
pi_36481646
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve wonderer,

Volgens mij is het voor veel acteurs wel een uitdaging om een homorol te spelen, puntje is wel dat heel veel acteurs al homo van zichzelf zijn, de Roeland Fernhouten en Hans Kestings.

Ik doe aan theatersport. Dat is improvisatie in korte scenes dus ik zit geen weken aan een (hetero)rol vast maar slechts een paar minuten en dat gaat prima. Heb gisteravond nog een vrouw ten huwelijk gevraagd maar speel net zo goed een verdrietige postbode of een homoseksuele postduif. Maar ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Misschien vind ik het wel ingewikkelder om homoscenes met heteroseksuele mannelijke medespelers te spelen.

kus SCHomo
Ik kwam hierop omdat in de cast van Sweet Charity geen enkele hetero zit, maar wel een hoop man/vrouw gelebber. Vraag me toch af wat ze daar van vinden. Vooral omdat het zo vanzelfsprekend lijkt dat homomannen op het toneel maar even een vrouw zoenen, terwijl hij andersom dingen oplevert als "Dat je dat durft, zo'n rol" etc.

Zijn homo's an sich al meer gewend toe te geven om zoveel mogelijk te voldoen aan het verwachtingspatroon? Zijn ze zekerder van hun seksualiteit ('t is niet erg als mensen denken dat je hetero bent, tenslotte, voor iedereen behalve de homo zelf)?

Kan trouwens inderdaad maar erg weinig hetero-musicalsterren opnoemen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_36482033
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:36 schreef daeri het volgende:

[..]

limboland foto: ja intereses heb ik
nhah zonder flauwekul, kom uit limburg , denk dat dat al probleem een zla zijn dus
pi_36487591
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef lesley het volgende:

[..]

nhah zonder flauwekul, kom uit limburg , denk dat dat al probleem een zla zijn dus
Volgens SCH is dit geen dating service
pi_36488690
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef daeri het volgende:

[..]

Volgens SCH is dit geen dating service
zullen we oproepen tot protest?
pi_36488710
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef lesley het volgende:

[..]

Da's je tweede afwijking?
alias Capriccio Dieu Donné
pi_36497612
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik kwam hierop omdat in de cast van Sweet Charity geen enkele hetero zit, maar wel een hoop man/vrouw gelebber. Vraag me toch af wat ze daar van vinden. Vooral omdat het zo vanzelfsprekend lijkt dat homomannen op het toneel maar even een vrouw zoenen, terwijl hij andersom dingen oplevert als "Dat je dat durft, zo'n rol" etc.

Zijn homo's an sich al meer gewend toe te geven om zoveel mogelijk te voldoen aan het verwachtingspatroon? Zijn ze zekerder van hun seksualiteit ('t is niet erg als mensen denken dat je hetero bent, tenslotte, voor iedereen behalve de homo zelf)?

Kan trouwens inderdaad maar erg weinig hetero-musicalsterren opnoemen...
Misschien zijn homo's wel wat meer gewend om zich in te leven in andere geaardheden. Dat zal ook wel moeten aangezien het gros van de karakters in films, series en romans heteroseksueel is. De homorollen zijn schaarser en daardoor is het denk ik wat opvallender en precairder om zo''n rol te spelen maar volgens mij hebben niet zoveel acteurs daar moeite mee, zeker niet in Nederland.

p.s. de grootste clichenicht van de tv - Jack uit Will and Grace- is in het echte leven hartstikke hetero, net als Will trouwens.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:26:51 #178
71919 wonderer
pi_36498018
Ik heb ook het idee dat men voor homorollen liever heteromannen neemt, zodat het wat extra impact heeft. Of slaat dat weer nergens op?
pi_36555087
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook het idee dat men voor homorollen liever heteromannen neemt, zodat het wat extra impact heeft. Of slaat dat weer nergens op?
Volgens mij zijn er gewoon veel meer hetero (hollywood) acteurs als homo acteurs. En mag aannemen dat ze de beste persoon voor een rol willen hebben, ipv typecasten.

ok ik geef toe, stiekem was dit een kick
ijs_beer fan!
pi_36555112
pi_36555134
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
ijs_beer fan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:33:00 #182
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36555154
't Is dat ik even geen vragen heb, maar anders was dit topic al veel eerder omhooggekickt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36555198
quote:
Lieve SCH, houden homo's van auto's?

groet SCH
Lieve SCH,
Er zullen vast homo's zijn die van auto's houden maar SCH niet. Die heeft vandaag een andere gekocht en nam een heterovriend mee naar de garages bij zijn zoektocht. SCH komt niet verder dan een mening over kleur en bekleding en leeft bij voorbaat al in grote miscommunicatieve toestand met de Dennis van der Vennen van deze wereld. SCH-man ook, die is wel even gebeld en zei: doe maar. Nu hebben we dus weer een heel truttige en lelijke auto maar wel heel efficient en slim gekocht. Wel handig als je niet stoer bent.

kus SCHomo
pi_36555249
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve SCH,
Er zullen vast homo's zijn die van auto's houden maar SCH niet. Die heeft vandaag een andere gekocht en nam een heterovriend mee naar de garages bij zijn zoektocht. SCH komt niet verder dan een mening over kleur en bekleding en leeft bij voorbaat al in grote miscommunicatieve toestand met de Dennis van der Vennen van deze wereld. SCH-man ook, die is wel even gebeld en zei: doe maar. Nu hebben we dus weer een heel truttige en lelijke auto maar wel heel efficient en slim gekocht. Wel handig als je niet stoer bent.

kus SCHomo
Gefeli met je ouwe wijven auto btw .

Oh ja, ik heb een fiets dat is veul hipper.
ijs_beer fan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:40:28 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36555334
Beste MenSCHen,

Hoe denken jullie over twee mannen (of natuurlijk twee vrouwen) die een kind opvoeden. Het komt vast voor dat een homostel ervoor kiest om een kind te nemen, maar hoe denken jullie daarover? En heeft het homoseksuele van de ouders invloed op dat kind?

Groet,
Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_36555417
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Beste MenSCHen,

Hoe denken jullie over twee mannen (of natuurlijk twee vrouwen) die een kind opvoeden. Het komt vast voor dat een homostel ervoor kiest om een kind te nemen, maar hoe denken jullie daarover? En heeft het homoseksuele van de ouders invloed op dat kind?

Groet,
Erik
BeSCHte Erik,

Ik denk dat 'wij' het even goed kunnen als 2 hetero ouders. Er zijn verschillende studies geweest die uitwijzen dat het geen negatief effect heeft op kinderen.
Natuurlijk heeft het invloeden op een kind, maar die invloeden hoeven niet per definitie slecht te zijn. Elke ouder heeft invloeden op zijn/haar kind dus waarom zou een homo ouder dat niet hebben.
ijs_beer fan!
pi_36555640
SCH, waarom hebben die travestieten zo'n slechte smaak?
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:50:15 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36555681
Maar er wordt bij gescheiden ouders vaak gezegd door psychologen dat een kind behoefte heeft aan een vader en een moeder. Nou lijkt het mij dat in het geval van homoseksuele ouders er geen sprake is van zowel een vader áls een moeder (meestal twee vaders of twee moeders), is die behoefte naar een moeder of vader dan niet aanwezig?
Hoogachtend,
Erik.
pi_36555685
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef MrBean het volgende:
SCH, waarom hebben die travestieten zo'n slechte smaak?
Dat vraag ik me ook altijd af. Probeer er dan tenminste echt een beetje als een vrouw uit te zien in plaats van mode uit het jaar 0 en afgezakte borsten te dragen
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:50:45 #190
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36555702
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

BeSCHte Erik,

Ik denk dat 'wij' het even goed kunnen als 2 hetero ouders. Er zijn verschillende studies geweest die uitwijzen dat het geen negatief effect heeft op kinderen.
Natuurlijk heeft het invloeden op een kind, maar die invloeden hoeven niet per definitie slecht te zijn. Elke ouder heeft invloeden op zijn/haar kind dus waarom zou een homo ouder dat niet hebben.
Ik denk dat Tha_Erik bedoeld of het geadopteerde kind ook een homo zal worden omdat hij opgroeit met homofiele ouders.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36555732
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar er wordt bij gescheiden ouders vaak gezegd door psychologen dat een kind behoefte heeft aan een vader en een moeder. Nou lijkt het mij dat in het geval van homoseksuele ouders er geen sprake is van zowel een vader áls een moeder (meestal twee vaders of twee moeders), is die behoefte naar een moeder of vader dan niet aanwezig?
De kinderen zullen waarschijnlijk niet alleen opgroeien binnen 4 muren. Dus er zullen best rolmodellen van het andere geslacht aanwezig zijn.
ijs_beer fan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:54:33 #192
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36555819
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik denk dat Tha_Erik bedoeld of het geadopteerde kind ook een homo zal worden omdat hij opgroeit met homofiele ouders.
Dat niet zozeer, ik denk niet dat het zijn van homoseksueel echt wordt bepaald door je omgeving. Die omgeving bepaalt meer de openheid tegenover homoseksualiteit. Ik vraag me gewoon af of kinderen niks "missen" zonder ouders van twee geslachten .
Hoogachtend,
Erik.
pi_36555927
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat niet zozeer, ik denk niet dat het zijn van homoseksueel echt word bepaald door je omgeving. Die omgeving bepaald meer de openheid tegenover homoseksualiteit. Ik vraag me gewoon af of kinderen niks "missen" zonder ouders van twee geslachten .
Zoals ik zei, zullen er genoeg ander geslachtige rolmodellen zijn in het leven van het kind.
Iets missen ja ik weet het niet, als je in een liefdevol gezin groot wordt gebracht denk ik niet dat je veel zult missen.
Een kind wat alleen bij zijn vader of moeder wordt groot gebracht zal een stuk meer missen in iedergeval.
ijs_beer fan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:59:35 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36555989
Denk jij dat kinderen die opgroeien met homoseksuele ouders een grotere kans hebben om homo te zijn?

Zoals ik al zei, ik dus niet
Hoogachtend,
Erik.
pi_36556048
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk jij dat kinderen die opdroeien met homoseksuele ouders een grotere kans hebben om homo te zijn?

Zoals ik al zei, ik dus niet
Uit onderzoek (heb even geen bron) is het volgende gebleken. Jongens die door twee vrouwen of mannen opgevoed worden zijn niet vaker homoseksueel als anderen, meisjes daarin tegen zijn wel vaker biseksueel als ze door 2 mannen of vrouwen opgevoed worden. De rede hiervan weet ik niet.

edit/ Nu is er de laatste jaren wel een soort van 'trent' onstaan onder meisjes mbt biseksualiteit, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
ijs_beer fan!
pi_36556152
Er is nog geen goed onderzoek naar mogelijk maar uit de ervaringen tot nu toe blijkt dat de kinderen vaak hartstikke hetero zijn. Volgens mij is het grootste risico voor kinderen van homostellen dat ze bedolven worden onder teveel liefde en teveel gewenstheid
pi_36556588
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:06 schreef SCH het volgende:
Er is nog geen goed onderzoek naar mogelijk maar uit de ervaringen tot nu toe blijkt dat de kinderen vaak hartstikke hetero zijn. Volgens mij is het grootste risico voor kinderen van homostellen dat ze bedolven worden onder teveel liefde en teveel gewenstheid
Maar hoe zit het met hun leefdtijdgenootjes, hoe reageren die erop?
pi_36556846
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:00 schreef NanKing het volgende:

[..]

Uit onderzoek (heb even geen bron) is het volgende gebleken. Jongens die door twee vrouwen of mannen opgevoed worden zijn niet vaker homoseksueel als anderen, meisjes daarin tegen zijn wel vaker biseksueel als ze door 2 mannen of vrouwen opgevoed worden. De rede hiervan weet ik niet.

edit/ Nu is er de laatste jaren wel een soort van 'trent' onstaan onder meisjes mbt biseksualiteit, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
Ik denk ook dat t te maken heeft met dat zowat alle vrouwen bisexueel zijn (was ook een onderzoek naar ), maar dat ze er opener voor uit komen als ze door twee mannen of door twee vrouwen zijn opgevoed.. denk ik..
pi_36556901
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met hun leefdtijdgenootjes, hoe reageren die erop?
Daar kun je niet 1 2 3 antwoord op geven denk ik. Leeftijdsgenootjes vinden trouwens altijd wel iets om te pesten, daar hoeven je ouders geen mikpunt van te zijn.
ijs_beer fan!
pi_36556919
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik denk ook dat t te maken heeft met dat zowat alle vrouwen bisexueel zijn (was ook een onderzoek naar ), maar dat ze er opener voor uit komen als ze door twee mannen of door twee vrouwen zijn opgevoed.. denk ik..
Mannen niet denk je? Ik denk dat vrouwen er gewoon veel meer voor open staan als mannen.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')