DE wereldberoemde Kelly wil zich dus registreren op fok maar kan dat niet omdat hotmail adressen niet geaccepteerd wordenquote:Hahaha, bedankt voor je comment!! :aww:
Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P - ik had er 2 geaccepteerd ofzo, omdat ik jullie wèl even wilde bedanken voor alle support! :dance:
Ik wilde me eigenlijk ook even registreren op het Fok-forum maar dat lukte niet (hotmail-adres ^^;), maarja misschien kan jij deze comment even naar ze door-kopiëren (wat hoooogstwaarschijnlijk toch wel zal gebeuren XD)!
Ontzettend bedankt voor alle adoratie (haha, dat klinkt erg leuk) en alle stemmen! :airborne: En hoewel jullie een klopjacht geopend hebben op al onze persoonlijke informatie =P, zijn jullie wel allemaal heel aardig en positief over ons en dat is natuurlijk echt heel leuk! :aww: :excited:
Dus zou je misschien even tegen alle Fok-forum-mensen kunnen zeggen dat ik het (ondanks sommige 'aparte' avatars die jullie in elkaar geknutseld hebben :paranoid:, haha) wel heel erg leuk vind dat jullie nou al 4 hele topics over ons volgeluld hebben. :giggle: En ja (zoals sommigen zich al afvroegen), ik kan de humor er echt wel van inzien hoor, hahhaa, het is tenslotte ook begonnen als 1 grote grap
Maarja ontzettend bedankt dus voor alle support!! :glomp:
En wel blijven stemmen natuurlijk! ^^
Baibai! ^^
Kelly (the one and only, mwahaa )
Shit, helemaal vergeten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Mooi zo!
En je kan je niet registreren op FOK! met een Gmail-account, hoor.
+1 subtielquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
Ik durfte dit niet te postenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
Juist nietquote:
fok dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef BobbyB het volgende:
Sites die hotmail adressen blokkeren
Net alsof er niet genoeg andere gratis diensten zijn waarvan je misbruik van kan maken
quote:Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P
Voor wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is 15 ja. Oud genoeg dus.
Hmm, een mooi 15 jarig meisje, daar kun je heel goed mee...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
Voor wat?
Volgens haar profiel welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
Cool!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef SeLang het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er zijn heel veel mensen die geen email adres van de provider hebben.
Ikzelf heb dat ook niet. Hier in Taiwan komt breedband internet gewoon uit de muur, net als elektriciteit. Er zit gewoon zo'n netwerk stekker naast het stopcontact en daar plug je je netwerkkabel in. Het is dat ik nog een paar klonen had liggen van vroegah, anders postte ik hier ook niet.
Zit inclusief in de huur van het appartementquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Cool!![]()
Maar daar zal je vast ook wel voor moeten betalen....![]()
homoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:47 schreef faberic het volgende:
Dit bewijst alleen maar meer de kracht van die email-adres regel.
Goede zaak dus dat die er is.
Dat is tenminste handiger dan hier!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zit inclusief in de huur van het appartement
Tijd om te verhuizen naar Taiwan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zit inclusief in de huur van het appartement
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:41 schreef faberic het volgende:
Die willen we hier ook niet. Wat een verschrikkelijk iemand om in je land te hebben wonen.
Normaal gaan deze topics op slot. Hoe hypocrietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef Dagonet het volgende:
Mail haar even terug dat ze even contact op moet nemen met forum@fok.nl
En voor haar willen jullie het wel doen HÉ, HÉ !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef Dagonet het volgende:
Mail haar even terug dat ze even contact op moet nemen met forum@fok.nl
Kon je die niet van je vader bijv. gebruiken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:56 schreef l3laster het volgende:
Klopt , ik las al 2 jaar fok, totdat ik eindelijk een email van de hogeschool kreeg waar ik mee kon registreren.... alle andere 150 emailadressen van mij werkte niet...
en nee ik heb geen email adres van mijn provider...
Nee het is terecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Normaal gaan deze topics op slot. Hoe hypocriet![]()
We krijgen dagelijks dit soort mailtjes waarbij dan uitgelegd wordt hoe en wat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:55 schreef yosander het volgende:
[..]
En voor haar willen jullie het wel doen HÉ, HÉ !!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Oke, leuk voor haar!![]()
Want een voor een vallen je account ten prooi aan een ban ofzo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef SeLang het volgende:
Nee het is terecht.
Ik zit ook met mijn handen in mijn haar want ik ben bijna door mijn klonen heen.
Ik teer nog steeds op een klonenvoorraad van een paar jaar geleden
Dat niet, maar af en toe besluit ik om een serieuze poster te worden en mijn bagger verleden achter me te laten. Maar dan moet ik wel een nieuw account hebben zonder foute posts. Maar bijna al mijn klonen hebben inmiddels een baggerverleden en ik kan geen nieuwe accounts meer aanmakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Want een voor een vallen je account ten prooi aan een ban ofzo?
Wat moet ik met een eigen domein?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Neem een eigen domein 14.gif
óf een slechte kloon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Mastertje het volgende:
Boeit niet meerZe zit immers al op fok
tering lees je in ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef faberic het volgende:
Over welke kelly gaat het in godsnaam? Ik ken maar 1 bekende en dat is die van BB. Die is het niet.
Zijn er meer kelly's?
zeg ff waar het over gaat dan. Is dit net nieuw, van vandaag zegmaar?! Of speelt dit al langer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
tering lees je in ofzo
dit kan je echt niet missen
Google Idos, Twee Nederlandse meisjes zitten in de halve finale. Kelly&Pomme.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef faberic het volgende:
[..]
zeg ff waar het over gaat dan. Is dit net nieuw, van vandaag zegmaar?! Of speelt dit al langer?
Onder welke naam dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Mastertje het volgende:
Boeit niet meerZe zit immers al op fok
Tja denk dat ze zwaar gaat twijfelen aan het I.Q. niveau hier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over al die Appel en Kelly avatars hier
Heb ik niet nodig... ik heb al een account...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop emailadressen erbij
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Anders registreer je gewoon een mail.com adres.
Denk dat ze denken dat hier tig Fokkers rondlopen die Pomme en Kelly wel willen ontmaagdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over al die Appel en Kelly avatars hier
Aan hun mentale toestand en morale waarden te zien lijkt mij dat dat al niet meer mogelijk isquote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef dfens het volgende:
[..]
Denk dat ze denken dat hier tig Fokkers rondlopen die Pomme en Kelly wel willen ontmaagden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |