Dat niet, maar af en toe besluit ik om een serieuze poster te worden en mijn bagger verleden achter me te laten. Maar dan moet ik wel een nieuw account hebben zonder foute posts. Maar bijna al mijn klonen hebben inmiddels een baggerverleden en ik kan geen nieuwe accounts meer aanmakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Want een voor een vallen je account ten prooi aan een ban ofzo?
Wat moet ik met een eigen domein?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Neem een eigen domein 14.gif
óf een slechte kloon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Mastertje het volgende:
Boeit niet meerZe zit immers al op fok
tering lees je in ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef faberic het volgende:
Over welke kelly gaat het in godsnaam? Ik ken maar 1 bekende en dat is die van BB. Die is het niet.
Zijn er meer kelly's?
zeg ff waar het over gaat dan. Is dit net nieuw, van vandaag zegmaar?! Of speelt dit al langer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
tering lees je in ofzo
dit kan je echt niet missen
Google Idos, Twee Nederlandse meisjes zitten in de halve finale. Kelly&Pomme.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef faberic het volgende:
[..]
zeg ff waar het over gaat dan. Is dit net nieuw, van vandaag zegmaar?! Of speelt dit al langer?
Onder welke naam dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Mastertje het volgende:
Boeit niet meerZe zit immers al op fok
Tja denk dat ze zwaar gaat twijfelen aan het I.Q. niveau hier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over al die Appel en Kelly avatars hier
Heb ik niet nodig... ik heb al een account...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop emailadressen erbij
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Anders registreer je gewoon een mail.com adres.
Denk dat ze denken dat hier tig Fokkers rondlopen die Pomme en Kelly wel willen ontmaagdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over al die Appel en Kelly avatars hier
Aan hun mentale toestand en morale waarden te zien lijkt mij dat dat al niet meer mogelijk isquote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef dfens het volgende:
[..]
Denk dat ze denken dat hier tig Fokkers rondlopen die Pomme en Kelly wel willen ontmaagden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |