En dat terwijl ik gisteren dik ben ingemaakt door iemand die het spel nog niet eens heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind de multiplayer dingen in dit spel echt leukDie mingames ding lijkt een beetje op mario party, en die sterrenjacht is helemaal tof
Petje af hoor Nintendo!
precies, gewoon alle geheimen zoeken, dat is juist het leuke aan mario. het kan makkelijk zijn als je er door rent, maar juist die coins zoeken, alle levels unlocken etc etc is de uitdaging.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat hoort er gewoon bij. Als je niet van zulke shortcuts gebruikt wilt maken, kun je ze gewoon uit de weg gaan.
Ja, een speciale star world had ik nog wel verwacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:46 schreef HassieBassie het volgende:
Hetgene wat ik miste in Nsmb is iets als de special world uit Mario World. Frustrerend moeilijke levels dus, nsmb is wat dat betreft echt veeeel te makkelijk.
die stampsprong (springen en dan naar beneden drukken). Werkt prima.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef Chav het volgende:
AAAAAAARRRGGHHHHH !!!!! Hoe krijg ik in luigisnaam de eindbazen dood in mini-vorm om naar de onderste 2 wereldjes te gaan ?
Weet je dat zeker? Ik zoek me een ongeluk maar kan die alternatieve exit maar niet vinden.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef Borizzz het volgende:
Je kunt voor wereld 7 ook in in wereld 4 bij het spookhuis voor een alternatieve exit kiezen. Kom je ook daar uit.
bij zo'n paddestoel op de wereldmap kun je er ook vaak eentje krijgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:56 schreef eos het volgende:
Ik was er al bang voor.....de ellende is dat ik geen minimario meer kan vinden. Die moet ik zeker weer in een andere wereld zoeken?![]()
Een rode paddestoel. En dan moet je goed timen voor de mini paddo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bij zo'n paddestoel op de wereldmap kun je er ook vaak eentje krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |