Oneensquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Eensch
Ik denk ook niet dat ik deze Zelda ga halen. FFIII is gelukkig menubased, dus dan kan een stylus prima en werkt het zelfs sneller dan zonder denk ik.
Eindbaas van lvl 3 halen als mini-mario (paarse paddo).quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Misschien is het al langsgekomen maar hoe kom je in wereld 4? Via dat kanon uit wereld 3 soms? En moet je die halen via het level in dat huisje?
Gewoon de eindbaas verslaan of moet je via een andere uitweg het kasteel zien te verlaten, dat was namelijk in wereld 2 zo (in het mini-kasteeltje)quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Eindbaas van lvl 3 halen als mini-mario (paarse paddo).
Als je level 2 als mini haalt ga je naar lvl 3.. Als je em als groot haalt ga je naar level 4...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon de eindbaas verslaan of moet je via een andere uitweg het kasteel zien te verlaten, dat was namelijk in wereld 2 zo (in het mini-kasteeltje)
Als mini? Zo'n paarse paddo?? Dat heb ik niet gedaan en ging toch naar WERELD 3quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je level 2 als mini haalt ga je naar lvl 3.. Als je em als groot haalt ga je naar level 4...
Ik las het verkeerd
Voordat je naar de baas van lvl 2 gaat krijg je eerst een paar ? blokken. Daar zit de paarse (kleine) paddo in. Die moet je ook hebben om de laatste coin te kunnen pakken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als mini? Zo'n paarse paddo?? Dat heb ik niet gedaan en ging toch naar WERELD 3
Ik speel ACWW met de stylus, vind ik fijner werken dan met de D padquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Wich i totaly hate. In AC vind ik stylus (movement)controls al brak... Dus wil ik het helemaal niet in een zelda game.
Ik deed het met Mega Marioquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik haat dat eindlevel in W6met die bever in die tank.. ga steeds dood
![]()
Ja, daar heb ik me ook op zitten ergeren, gelukkig lukte het me met stom geluk om via een loop op hem te springen als zijn tank 3 hoog is. Want ik kan de triple of double jump ofzoiets echt niet uitvoerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik haat dat eindlevel in W6met die bever in die tank.. ga steeds dood
![]()
De levels zijn soms toch nog best moeilijk. Maar na een paar keer ben je er door heen. Maar de bosses zijn idd TE makkelijk. Had gedacht dat ik bij de eindbaas toch wel meerdere sub bazen zou zien en dat ik er wel een tijdje mee bezig zou zijn voordat ik hem verslagen had. Had hem dus al na de 2e keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:24 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik heb het nu op de makkelijkste manier uitgespeeld en het was een zeer vermakelijke rit. Ik vond wel dat ik via deze makkelijke route niet erg uitgedaagd werd, op world 8 na; dat was af en toe echt moeilijke platformactie! Ik heb ook het gevoel dat het spel, ondanks dat ik nog 2 worlds niet heb gehad korter aanvoelt/is dan voorgaande games van mario. En de bossfights zijn echt iets te simpel...
Maar een goede game, dat staat vast. Ik had er alleen denk ik toch wat meer van verwacht.
dat kan ik nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef number50 het volgende:
het overal kunnen saven scheelt echt veel
/ tevens schaamteloze tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |