abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36352402
People, gisteren heb ik een pot Murray's Superior gekocht om lekker in m'n haren te smeren, maar ik bak er nog niet veel van. Hoe gebruiken jullie Murray's? Is het echt een styling-product of is het alleen handig om onhandelbare haren in plooi te krijgen? Moet ik het gewoon bij m'n potje Studio Line wax houden om m'n haar overeind te krijgen?

En foto's graag!

All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_36352462
Brrrr... vreselijk spul. Drie keer wassen met Dreft en je haar is nog steeds vet.
It is your friends who make your world!
pi_36352814
lol, inderdaad, volgens mij staat driekwart van de verkochtte blikjes bijna ongebruikt in de kast. (die van mij ook.) Het is al een ramp om het van je handen af te krijgen, en je haar dus nog veel meer.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:53:40 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_36353015
tis de bedoeling dat je het insmeert
dan gaat douchen en dan styleert
geloof ik
zo doe ik t iig
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_36353138
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
maar je moet het in je haar smeren met warme handen, of het spul wat opwarmen
And then there were syntax-errors
pi_36353166
Krakers wax, als je je haar naar de pest wilt hebben moet je dat gebruiken.....
pi_36353528
Doen jullie er veel in?
pi_36354015
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef UberPhreak het volgende:
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
Onzin!
Keigoed spul, het staat absoluut niet ongebruikt in de kast hier .
pi_36469736
ik gebruik het al jaren en ik heb echt geen kale kop
De truuk is om het goed warm uit te smeren én niet teveel doen. Uiteraard zijn er dagen dat je haar gewoon niet goed wíl zitten en dat je dan ff meer doet maargoed...dan was je je kop maar een keer extra
Als ik onder de douche vandaan kom, is de wax vaak al wat zacht (ligt op een plankie naast de douche) en dan is het lekker goed te smeren (vingertop(je)) is voldoende!
Om het van je handen af te krijgen is een hele simpele oplossing voor:
Zorg dat je je handen wast met zeep, maar dat er dus nog wat zeep op je handen zit (dus niet proberen je handen helemaal schoon te wassen!) en pak dan een handoek en wrijf daar je klauwen goed mee af. Vaak is dan het meeste er wel vanaf, zo niet was je je handen nog een keer.
En was je kop met dikke sjampoo niet dat dunne troep anders krijg je dus wel dat vette wat erin blijft voor 3 dagen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_36475331
Inderdaad rotzooi.

Niet zo erg als de bysonkit die ik een keer in iemands shampoflacon heb gegoten
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:33:18 #11
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36477451
eerst heet water in doen, even op de kachel zetten of een fohn er boven houden
dan is het lekker soepel en gaat het prima
en vooral niet teveel

oh zelf gebruik ik het niet trouwens
vriendlief wel
an urge to help mankind overcomes me
pi_36484037
Zorg dat je haar nog een beetje "klammig" is als je het aanbrengt, het moet nog niet droog zijn. Doe een vingertop murrays in je handpalm, en wrijf met twee handen over elkaar, op hoge snelheid. Je handen mogen best warm worden Breng nu eerst de wax aan over al je haar, door gewoon je handen door je haren te halen. Als het in je haar zit: stylen maar! Chr1st1aan heeft de perfecte handenwastip.
pi_36486690
Eerst gebruikte ik de good old Murrays, maar die vond ik toch wat te stevig. Daarna ben ik Palmer's Coconut oil gaan gebruiken:

Dat werkt opzich goed, ruikt bovendien heerlijk. Maar bij de drogist vaak uitverkocht en heb daarom bij de toko nu Murrays super light gekocht (3 potjes). Ze zijn ongeveer hetzelfde als Palmer's.

Can't be stopped
pi_36486713
In de trein zie je altijd wie het gebruikt
pi_36486750
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef Juninho het volgende:
Eerst gebruikte ik de good old Murrays, maar die vond ik toch wat te stevig. Daarna ben ik Palmer's Coconut oil gaan gebruiken:

[afbeelding]

Dat werkt opzich goed, ruikt bovendien heerlijk. Maar bij de drogist vaak uitverkocht en heb daarom bij de toko nu Murrays super light gekocht (3 potjes). Ze zijn ongeveer hetzelfde als Palmer's.

[afbeelding]
Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?
pi_36487615
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?
Yep..
Can't be stopped
pi_36487647
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef Juninho het volgende:

[..]

Yep..
Tnx. Weet ik dat dat niks voor mij is .
pi_36487808
Ik vind het wel lekker ruiken
Can't be stopped
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:54:17 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36487922
Verschrikkelijk...mannen die daarmee hun haar boetseren...er blijft allemaal stof en ranzigheid in hangen en even met je hand door iemands haar , resulteert in een vieze poot.

Geen grotere afknapper dan dat
pi_36488006
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef SHE het volgende:
Verschrikkelijk...mannen die daarmee hun haar boetseren...er blijft allemaal stof en ranzigheid in hangen en even met je hand door iemands haar , resulteert in een vieze poot.

Geen grotere afknapper dan dat
En ze maken de ramen vies van de trein!
Ik gebruik het niet hoor SHE
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:30:17 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36488825
Dan is het goed Tonks, anders ben ik niet meer op jou
pi_36488855
He SHE ik heb grote potte gel van de supermarkt! Die groene! Mogen die wel?
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:36:35 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36489020
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook

Tip van flip, voor de man die er au naturelle niet uit ziet:

MOULDING MUD van Sebastian
Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.

Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.

Weg met die sonic the hedgehog looks...ze zijn man onterend !
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:20:46 #24
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36490225
Ik gebruik ook die Murrays troep het is echt een drama om uit je haar te krijgen (zeker als het wat dikker en langer is zoals het momenteel bij mij is ) murrays light heb je overigens weinig aan daar kan je totaal niks mee omhoog krijgen maar ja dikke pluspunt van murrays is dat mn haar wel blijft zitten zoals ik het wil hebben
pi_36494725
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook

Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.

Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.

27,00¤

Gewoon niet teveel murray's doen heb je ook niet die vette look. Het plakt alleen wel ja das minder..maargoed je mot maar met je poten van andermans hoofd blijven
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_36496062
Gebruik zelf Fuente Goma (koop het bij de kapper, heb het nog nergens anders gezien). Is ook echt supergoed spul, klein pompje is ruim voldoende, even opwarmen door me je handen te wrijven en je handen door je haar halen: klaar.

En onder de douche was je het gemakkelijk uit. Prijs was helaas iets minder.. 20euro voor een busje van 150ml...
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:34 #27
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36496382

15cm inmiddels.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36497510
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
15cm inmiddels.
WAAAAAAAAAH EEN ALTO!!!!!1111

Rennuh!

pi_36497558
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef UberPhreak het volgende:
Dat is zo met alle wax, gels etc.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:04:56 #30
117776 OFfSprngr
pi_36498998
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

WAAAAAAAAAH EEN ALTO!!!!!1111

Rennuh!

Ik ben geen alto, ben een Punker.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_36499085
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ben geen alto, ben een Punker.
En punkers zijn niet alternatief?
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:10:45 #32
117776 OFfSprngr
pi_36499130
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

En punkers zijn niet alternatief?
Alternatief maar niet Alto, Altos zijn van die lui die naar lowlands gaan en denken dat ze verschrikkelijk alternatief zijn.
.
.
pi_36499151
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alternatief maar niet Alto, Altos zijn van die lui die naar lowlands gaan en denken dat ze verschrikkelijk alternatief zijn.
Wat een alternatieve definitie
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:16:17 #34
117776 OFfSprngr
pi_36499264
See me care, 't ging over haar en plaatjes er van, tot nu toe ben ik de enige hier die iig er een plaatst dus nu weer on-topic door voordat dit hele topic ontspoort.
.
.
pi_36499311
OFfSprngr waarom moet je altijd de discussie aangaan over fucking gothics, laat het eens rusten man.
pi_36499314
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
15cm inmiddels.
D'r zitten pixels op je hoofd .
pi_36499341
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

donderdag 30 maart 2006 @ 18:21:54 #38
117776 OFfSprngr
pi_36499389
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
OFfSprngr waarom moet je altijd de discussie aangaan over fucking gothics, laat het eens rusten man.
Jij bent de enige die hier over Goths praat (niet Gothics dus, Gothic is de muziek).
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]

Cheap ass webcam.
.
.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:48:52 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36504011
Sinds wanneer is een goth hetzelfde als punk?

Oh en dat je haar uitvalt van alle wax/gels is een fabel...de betere waxjes van de kapper zijn absoluut haarproof. Ook de goedkope kokos wax van de toko is bijzonder goed voor je haar, deze bevat namelijk petroleum , wat je haar niet alleen sneller doet groeien, maar het ook bizar goed verzorgt.

Gel daarentegen is dodelijk voor je haar..zelfde als mousse/sprays
pi_36504766
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef SHE het volgende:

Oh en dat je haar uitvalt van alle wax/gels is een fabel...de betere waxjes van de kapper zijn absoluut haarproof. Ook de goedkope kokos wax van de toko is bijzonder goed voor je haar, deze bevat namelijk petroleum , wat je haar niet alleen sneller doet groeien, maar het ook bizar goed verzorgt.

vrijdag 31 maart 2006 @ 01:01:38 #41
117776 OFfSprngr
pi_36512913
Als je echt iets sterks nodig hebt is er altijd nog behanglijm, vandaag maar ff gechilled bij de lokale doe-het-zelf winkel.
.
.
pi_36518237
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je echt iets sterks nodig hebt is er altijd nog behanglijm, vandaag maar ff gechilled bij de lokale doe-het-zelf winkel.
Knettergek.
pi_36519315
Ik gebruik al jaren de styling wax van L'oreal. 14.gif
pi_36579094
Ik gebruikte ook al jaren die styling wax van l'oreal maar ik probeerde vorige week dus toch maar eens die murrays, maar 't bevalt slecht eigenlijk! mijn haar blijft er niet van in model hoor, dus toch maar weer terug naar de styling wax!
pi_61480658
wie weet of Murray's zelfs krullen 'in bedwang houdt', ofterwijl: lukt het Murray's een bos krullen stijl te houden/maken?
pi_61481329
Lukt wel ja, maar om vervolgens je handen schoon te krijgen is alweer wat lastiger.
pi_61502134
quote:

het zorgt er voor dat je huid op je hoofd niet ademt
en daardoor krijg je haaruitval

in dax zit trouwens ook petroleum (iemand Dax Wax geprobeerd?)

ik gebruikte het vroeger ook, totdat er een meisje in mn haar zat en het toen vies vond
en soms blijft er stof in je haar
en als je ligt zit er wax op je kussen
het werkt goed maar het is heel onhandig
en slecht voor je haar (denk ik)
totdat iemand die echt goed kan argumenteren waarom het goed is voor je haar blijf ik dat ook denken
pi_66584413
quote:

Murray`s bestaat voor het grootste gedeelte uit petrolatum hoor. Verder nog 2 andere ingr ; mineral oil ende fragrance.

*kick*

Ik heb het hier ook in de kast staan, mits op juiste en gematigde wijze gebruikt, blijft je haar er soepel en mooi bij. Geen stoffigheden en kan-niet-door-haar-woelen-problemen en zulks, zoals hier elders gelezen.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:17:58 #49
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_66586702
Ik gebruik de gele variant, die oranje vond ik toch iets te stevig. Handen wassen gaat dan ook een stuk makkelijker.
pi_66587417
Murrays

ontdekt gekocht wel eens wat anders gebruikt maar er gaat niets boven murrays

enige jammere is dat het zo verrekte moeilijk van je handen af te krijgen is
als je je haar het beste wilt krijgen is insmeren voor het douchen het beste dan heb ik iig het beste resultaat zoals iemand hier boven al zei
ik doe het niet maar als ik 's avonds mn haar was en het er 's morgens heb in gedaan zit mn haar het best
Narf!
pi_71632704
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:

waar kan ik dan MOULDING MUD van Sebastian dan kope ??
pi_71633101
Heb 1 keer een potje gekocht. Zelfs na een duik in het zwembad zat het haar nog perfect in model
pi_71639138
Ik gebruik het ook regelmatig. Vooral omdat de structuur van m'n haar veel veter blijf. Het lijkt wat dikker, en ik heb niet van die "stukken" haar die aan elkaar plakken, en daartussen veel ruimte. Wat ik bij alle gangbare gels/waxen wel heb.

Mocht iemand een vergelijkbaar product weten wat hetzelfde effect heeft zou ik het graag weten.
pi_71640181
het is heel slecht voor je haar
pi_71641860
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:55 schreef shiftsix het volgende:
het is heel slecht voor je haar
reageer dan niet..

Ik heb het een paar keer gebruikt, maar vond het niet geweldig.
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:12:36 #56
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71649538
Zo maar ff zoeken naar mijn potje

Kijken of het nog werkt
pi_71650677
Als je murrays uit je handen wilt krijgen hoef je alleen maar een beetje tandpasta in je handen te doen

Ik gebruik het niet meer maar een alternatief voor murrays is showtime.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:04:34 #58
303123 StoneG
Members Only
pi_81414401
Nou ik gebruik al 23 jaar dit product en dan nog die Oranje, Murray Superior, en ik heb nog net zoveel haar op m'n hoofd als in 1987, en ik vind dit 'n klasse product.
Na douchen haren handoekdroog maken , niet te droog, en dan naar gelang, 'n klodder Murray's in je haar smeren, weinig is eigenlijk al voldoende. Goed uitsmeren.
En gewoon 'n nat washandje om je handen mee schoon te maken.

deze Murray Superior werkt eigenlijk het best bij kort haar........
Get-Yer-Ya-Ya's-Out
pi_85033650
Waar kan ik zon pot halen??
ik wil hem zoo graaaaaaaag

Voor de mensen die het thuis hebben en het niet gebruiken..
ik wil hem kopen!!
Let me know folks
jullie kunnen me mailen:
hannaa_@live.co.uk.

groetjess
Hanna
pi_85033707
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef men_in_red het volgende:
lol, inderdaad, volgens mij staat driekwart van de verkochtte blikjes bijna ongebruikt in de kast. (die van mij ook.) Het is al een ramp om het van je handen af te krijgen, en je haar dus nog veel meer.
verkoop je hem ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')