Onzin!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef UberPhreak het volgende:
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef Juninho het volgende:
Eerst gebruikte ik de good old Murrays, maar die vond ik toch wat te stevig. Daarna ben ik Palmer's Coconut oil gaan gebruiken:
[afbeelding]
Dat werkt opzich goed, ruikt bovendien heerlijk. Maar bij de drogist vaak uitverkocht en heb daarom bij de toko nu Murrays super light gekocht (3 potjes). Ze zijn ongeveer hetzelfde als Palmer's.
[afbeelding]
Yep..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?
En ze maken de ramen vies van de trein!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef SHE het volgende:
Verschrikkelijk...mannen die daarmee hun haar boetseren...er blijft allemaal stof en ranzigheid in hangen en even met je hand door iemands haar , resulteert in een vieze poot.
Geen grotere afknapper dan dat![]()
27,00¤quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook
Tip van flip, voor de man die er au naturelle niet uit ziet:
MOULDING MUD van Sebastian
Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.
Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.
Weg met die sonic the hedgehog looks...ze zijn man onterend !
Dat is zo met alle wax, gels etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef UberPhreak het volgende:
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
Ik ben geen alto, ben een Punker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAH EEN ALTO!!!!!1111
Rennuh!
![]()
En punkers zijn niet alternatief?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben geen alto, ben een Punker.
Alternatief maar niet Alto, Altos zijn van die lui die naar lowlands gaan en denken dat ze verschrikkelijk alternatief zijn.quote:
Wat een alternatieve definitiequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alternatief maar niet Alto, Altos zijn van die lui die naar lowlands gaan en denken dat ze verschrikkelijk alternatief zijn.
Jij bent de enige die hier over Goths praat (niet Gothics dus, Gothic is de muziek).quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
OFfSprngr waarom moet je altijd de discussie aangaan over fucking gothics, laat het eens rusten man.
Cheap ass webcam.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef SHE het volgende:
Sinds wanneer is een goth hetzelfde als punk?
Oh en dat je haar uitvalt van alle wax/gels is een fabel...de betere waxjes van de kapper zijn absoluut haarproof. Ook de goedkope kokos wax van de toko is bijzonder goed voor je haar, deze bevat namelijk petroleum , wat je haar niet alleen sneller doet groeien, maar het ook bizar goed verzorgt.
Gel daarentegen is dodelijk voor je haar..zelfde als mousse/sprays
Knettergek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je echt iets sterks nodig hebt is er altijd nog behanglijm, vandaag maar ff gechilled bij de lokale doe-het-zelf winkel.
het zorgt er voor dat je huid op je hoofd niet ademtquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef SHE het volgende:
Oh en dat je haar uitvalt van alle wax/gels is een fabel...de betere waxjes van de kapper zijn absoluut haarproof. Ook de goedkope kokos wax van de toko is bijzonder goed voor je haar, deze bevat namelijk petroleum , wat je haar niet alleen sneller doet groeien, maar het ook bizar goed verzorgt.
Murray`s bestaat voor het grootste gedeelte uit petrolatum hoor. Verder nog 2 andere ingr ; mineral oil ende fragrance.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef SHE het volgende:
waar kan ik dan MOULDING MUD van Sebastian dan kope ??quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook
Tip van flip, voor de man die er au naturelle niet uit ziet:
MOULDING MUD van Sebastian
Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.
Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.
Weg met die sonic the hedgehog looks...ze zijn man onterend !
reageer dan niet..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:55 schreef shiftsix het volgende:
het is heel slecht voor je haar
verkoop je hem ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef men_in_red het volgende:
lol, inderdaad, volgens mij staat driekwart van de verkochtte blikjes bijna ongebruikt in de kast. (die van mij ook.) Het is al een ramp om het van je handen af te krijgen, en je haar dus nog veel meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |